Kartuzy - przetarg do 29 maja 2009

Budowa magazynu soli wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, na terenie bazy Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach , ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-31.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa magazynu soli wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, na terenie bazy Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu koncepcyjnego przedstawiającego usytuowanie magazynu na działce budowlanej i zagospodarowanie terenu z drogą dojazdową i placem postojowo - manewrowym. Opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego magazynu oraz specyfikacji technicznych. Uzyskania pozwolenia na budowę Wykonania magazynu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.21-8, 74.22.10.00-3, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy zł 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom zawiera poniższa tabela: Potencjał kadrowy Lp. Funkcja Minimalne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia Minimalne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia 1 2 3 1. Kierownik budowy w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych (jedna osoba) min 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Kierownik robót w specjalności sieci i instalacje elektryczne (jedna osoba) min 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacje elektryczne bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Kierownik robót w specjalności sieci i instalacje wodociągowe (jedna osoba) min 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacje wodociągowe bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 4. Projektant w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (jedna osoba) min 2 lata praktyki zawodowej jako projektant obiektów o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 5. Weryfikator w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (jedna osoba) min 2 lata praktyki zawodowej jako projektant obiektów o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 6. Projektant w specjalności sieci i instalacje elektryczne (jedna osoba) min 2 lata praktyki zawodowej jako projektant obiektów o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności sieci i instalacje elektryczne bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 7. Projektant w specjalności sieci i instalacje wodociągowe (jedna osoba) min 2 lata praktyki zawodowej jako projektant obiektów o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności sieci i instalacje wodociągowe bez ograniczeń oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 8. Specjalista w zakresie ochrony środowiska (jedna osoba) doświadczenie w sporządzaniu raportów/ocen oddziaływania na środowisko. 9. Geodeta uprawnienia do pomiarów w terenie i sporządzaniu map (dopuszcza się 2 osoby spełniające łącznie w/w warunek) Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu*, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: L.p. Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1 2 3 A Sprzęt 1 Wytwórnia betonu cementowego lub zapewnienie dostawy betonu cementowego z takiej wytwórni położonej w technologicznie dopuszczalnej odległości 1 Żuraw samochodowy min. udźwig 18Mg 1 Koparka 1 Pompa do betonu 1 B Środki transportu* Samochód samowyładowczy 10Mg 1 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. budowie magazynu soli w systemie zaprojektuj i zbuduj, o wartości nie mniejszej niż 0,5mln każde.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat, za ostatnie rok 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 0,5mln PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 0,5mln PLN. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz, z danymi na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 10. Wykaz sprzętu i środków transportu* którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i środków transportu*. 11. Informację o doświadczeniu Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl.?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Więcej www.zdw-gdansk.pl

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»