Lato deweloperów

Data: 16.07.2010
Lato deweloperów Wymarzona wycieczka, wygranie Mundialu, urządzenie kuchni czy promocje cenowe. Deweloperzy robią wszystko, by zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów. Zwłaszcza w wakacje, gdy popyt na mieszkania jest nieco mniejszy, ale konkurencja nie śpi.  W miesiącach letnich w większości firm i instytucji następuje spowolnienie pracy. Wielu deweloperów postanowiło jednak wykorzystać ten czas.


Firmy organizują promocje, sięgają również po wiele narzędzi nowoczesnego marketingu. Klienci oczekują bowiem coraz więcej. Niezbędne jest zaciekawienie przyszłego nabywcy mieszkania oraz nawiązanie z nim partnerskich relacji.



Czytaj dalej  >>




więcej

Rynek biurowy w Warszawie

Data: 16.07.2010
RYNEK BIUROWY W WARSZAWIENajwiększym obiektem biurowym oddanym do użytku w II kwartale była pierwsza faza kompleksu Poleczki Business Park. Budynki A1 i A2, które w ramach tego przedsięwzięcia zrealizowano, mają łączną powierzchnię 45 tys. mkw. Całość zasobów nowoczesnej powierzchni biurowej w stolicy powiększyła się w tym czasie o 72 300 mkw. i osiągnęła wielkość 3 382 200 mkw.  Dane rynkowe przygotowywane wspólnie przez zespół analityków Warsaw Research Forum, do których należą pracownicy sześciu firm doradczych .



Czytaj dalej  >>



więcej



Wrocławskie lotnisko

Data: 16.07.2010
Na budowie wrocławskiego lotniska: więcej miejsca, więcej możliwościPod koniec lipca zakończy się budowa stalowej konstrukcji nowego terminalu na wrocławskim lotnisku. W sierpniu na plac budowy przyjadą pierwsze elementy szklane dachu i fasad. Terminal, który będzie mógł odprawić rocznie 3,5 miliona podróżnych, zostanie otwarty za ponad rok. Będzie cztery razy większy niż obecny.  Nowy terminal zostanie otwarty we wrześniu 2011 roku, na 9 miesięcy przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Będzie miał cztery razy większą powierzchnię niż obecny (39 tys. mkw.). Obsłuży w komfortowych warunkach ponad dwa razy więcej pasażerów.



Czytaj dalej  >>




więcej

Dlaczego Wrocław?

Data: 16.07.2010
DALCZEGO WROCŁAWWraz z wieloma inwestycjami minionych pięciu lat niesamowicie wzrosła zarówno konkurencyjność miasta, jak i jego atrakcyjność oraz poziom innowacyjności i wynagrodzeń we wszystkich sektorach gospodarczych – przy jednoczesnym ograniczeniu bezrobocia. W efekcie poziom życia, dobrobyt i zadowolenie mieszkańców również zwyżkowały. W tej chwili Wrocław jest trzecią najbardziej cenioną narodową marką w kraju – mówi Dariusz Ostrowski, Prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.




Czytaj dalej  >>



więcej