"Lepiej bez smogu" - Kamil Stoch twarzą kampanii społecznej ISOVER

W czerwcu ruszyła ogólnopolska kampania społeczna marki Isover - „Lepiej bez smogu”, której celem jest uświadomienie Polakom istotności ocieplenia domów w walce ze smogiem. Isover zaprosił do udziału w tym projekcie wybitnych sportowców: Kamila Stocha, Ankę Dziedzic oraz Antonio Lindbacka, którzy są ambasadorami akcji i swoją pozytywną energią będą zachęcać rodaków do zjednoczenia w walce o czyste powietrze. Akcji towarzyszy konkurs dla inwestorów indywidualnych, którzy remontują swoje domy.


Z badań GFK Polonia, które zostały przeprowadzone na zlecenie ISOVER, wynika, że 58% właścicieli lub współwłaścicieli domów jednorodzinnych w Polsce w ciągu najbliższych lat planuje je ocieplić. Jest to ogromny potencjał, który powinniśmy wykorzystać mając na uwadze zdrowie i komfort życia Polaków, a także korzyści ekonomiczne każdego z gospodarstw domowych związane z oszczędnościami w kosztach ogrzewania.






Jedną z inspiracji kampanii iSOVER jest uruchomiony we wrześniu ubiegłego rządowy program „Czyste powietrze”, który zakłada, że w ciągu kolejnych 10 lat zmodernizujemy około 4 mln domów jednorodzinnych. W ramach budżetu 103 miliardów złotych już można ubiegać się o dofinansowanie nawet do 90% wydatków kwalifikowanych, które w głównej mierze obejmują izolację przegród zewnętrznych, wymianę stolarki otworowej oraz wymianę źródła ogrzewania.

Więcej: www.lepiejbezsmogu.pl





Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»