Wiśniowski wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

Wiśniowski wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.

 
Spełnianie potrzeb klientów od 30 lat
Przez 30 lat istnienia marka WIŚNIOWSKI przeszła wielkie zmiany. Od rodzinnej firmy zaczynającej działalność w garażu, stała się potentatem na skalę europejską z fabryką zajmującą 27 hektarów. Trzy dekady nie zmieniły jednak podejścia do klienta, gdyż to on i jego potrzeby są najważniejsze. Dopasowanie produktów do wymagań klientów jest dla marki bardzo istotne, dlatego zawsze dąży do pełnej customizacji, którą wciąż utrzymuje, mimo masowej produkcji, co wyróżnia markę spośród konkurencji. Dzięki temu każdy z nas może mieć np. bramę dokładnie taką, jakiej potrzebuje i nie jest skazany na wybór spośród kilku wzorów dostępnych u producenta.
WIŚNIOWSKI już od 30 lat dostarcza do domów i posesji oraz firm najnowocześniejsze produkty, które wyróżniają się jakością i co roku doceniane są przez branżę oraz wykonawców, którzy przyznają marce wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.

 – Docenienie branży i mediów jest dla nas ogromną nagrodą za ciężką pracę i działalność, jaką prowadzimy na wielu płaszczyznach już od 30 lat. Jednak najważniejsze jest dla nas zadowolenie klientów, którzy tak licznie wybierają nasze produkty. Chcemy, by bramy, okna, drzwi i ogrodzenia były nie tylko piękne i dopasowane do indywidualnych wymagań, ale by dawały poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji oraz pomagały w codziennym życiu szczególnie w domu, ale także w firmach, jakie nasi klienci prowadzą. Stąd tak duży nacisk kładziemy na zastosowanie inteligentnych rozwiązań czy innowacji technologicznych oraz „szycie produktów na miarę”, czyli możliwość spersonalizowania ich przez naszych klientów. – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI.

Najnowocześniejsze rozwiązania dla domów i firm
Przez 30 lat działalności firma ma na koncie takie innowacje jak umieszczenie napędu do bramy ogrodzeniowej w słupku w 2000 roku, wdrożenie autorskiego programu do projektowania ogrodzeń AW Expert w 2010 roku, wprowadzenie kategorii smart - bramy, okna, drzwi i ogrodzenia sterowane za pomocą smartfona w 2015 roku czy stworzenie modelu WIŚNIOWSKI Concept – komplementarnej oferty do domu w jednym designie, połączonej funkcją smartCONNECTED.

Tylko w roku swojego 30-lecia marka WIŚNIOWSKI wprowadziła szereg nowości i ulepszeń zarówno
w ofercie do domu jak i firmy.
Jest nią na przykład wkładka DoorLock, która pozwala na zdalne sterowanie drzwiami, gdy tylko zajdzie taka potrzeba, z każdego miejsca na świecie. Marka poszerzyła także ofertę drzwi i okien aluminiowych o zupełnie nową linię MB 104 Passive. Dzięki swoim parametrom i wysokiej jakości z powodzeniem mogą być stosowane w domach energooszczędnych i pasywnych. System posiada certyfikat Passive House Institute Darmstadt.



W bestsellerowych drzwiach CREO pojawiły się też nowe ułatwienia. Czytnik technologii RFDI (który jest dostępny również w drzwiach DECO), smartTouch zintegrowany z uchwytem ze stali nierdzewnej oraz dwukanałowy czytnik linii papilarnych z funkcją „GOŚĆ” – to rozwiązania ułatwiające kontrolę nad wejściem, dzięki którym można na dobre zrezygnować z tradycyjnych kluczy i wchodzić do domu za pomocą odcisku palca.

Nowością jest także napęd MOTO WIŚNIOWSKI powered by Somfy, gdzie wszystkie najważniejsze funkcje napędu do bram garażowych zostały zamknięte w minimalistycznej i estetycznej obudowie. Napęd rozpocznie pracę w mniej niż 60 sekund od zamontowania. Jest bardzo cichy, więc sprawdzi się w garażach połączonych z budynkiem i sąsiadujących bezpośrednio z sypialnią.

Dla firm w tym roku pojawiły się dwie najnowocześniejsze bramy, MakroPro 2.0, czyli nowa wersja sprawdzonej bramy segmentowej MakroPro oraz brama TRAFFIC. MakroPro 2.0 łączy wszystkie najlepsze cechy dostępne na rynku, a dodatkowo gwarantuje prosty montaż. Brama TRAFFIC, to nowoczesny produkt, który sprawdzi się nawet w najbardziej wymagających warunkach. Brama znajdzie zastosowanie w kontroli dostępu do zamkniętych osiedli, parkingów strzeżonych, centrów dystrybucji.



WIŚNIOWSKI w Europie
Od 30 lat WIŚNIOWSKI wyróżnia się na najwyższą jakością produktów opartą na zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych. Tym samym wytycza dla całej branży kierunki rozwoju zgodnie z koncepcją przemysłu 4.0. Marka WIŚNIOWSKI stawia na tworzenie produktów bezpiecznych i komfortowych. Ich jakość została doceniona w wielu państwach Starego Kontynentu, m.in. w Niemczech, Francji, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Czechach, we Włoszech, na Węgrzech i Słowacji. W ten sposób WIŚNIOWSKI bierze aktywny udział w budowaniu zaufania do polskich firm. Firma WIŚNIOWSKI w ciągu trzech dekad stała się ambasadorem polskiej myśli inżynieryjnej i technologicznej. Jako jedna z pierwszych w Europie zaczęła realizować inwestycje, które uczyniły z niej pioniera w czwartej rewolucji przemysłowej (Industry 4.0). WIŚNIOWSKI jest firmą klientocentryczną i łączy szybkość produkcji masowej z perfekcją i personalizacją wytwórstwa na zamówienie. Jest to unikalne podejście na rynku, które pozostaje niezmienne od 30 lat.

WiśniowskiCzołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i zagranicą. 



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»