Artykuły
ŚWIATŁO BRYŁA SZTUKA – Wywiad z Robertem Koniecznym
ŚWIATŁO BRYŁA SZTUKA to hasło przewodnie kampanii, której jesteś twarzą. Czy te trzy słowa są dla Ciebie szczególnie ważne w codziennej pracy, w życiu? – Gdyby nie miały, to kampania by się tak nie nazywała (śmiech). A tak poważnie te trzy elementy mają ogromny wpływ na to, co robię. ŚWIATŁO to nierozłączny element w mojej pracy, który widać w moich i naszych projektach, które tworzymy w KWK Promes. Jest to niezwykle ważny aspekt, bez którego nie wyobrażam sobie porządnego, fajnego budynku. Potwierdzeniem tego jest moja Arka, mój własny dom. Tam motyw światła jest mocno obecny, czerpie z niego pełną piersią, jest nim przepełniony.
„Kształtowanie Przestrzeni” pod patronatem FAKRO nagrodziło najlepszych
Firma FAKRO po raz kolejny wsparła Ogólnopolski Program Edukacyjny „Kształtowanie Przestrzeni” organizowany przez Izbę Architektów RP. Tematem tegorocznej, już VI edycji konkursu była „Mapa wrażeń”. Na konkurs wpłynęło 48 prac w postaci plansz lub makiet z wielu placówek oświatowych z różnych województw. Jury nagrodziło najlepszych. Wśród nich nagrodę główną w kategorii wiekowej 12- 15 lat, w wysokości 5 000 zł, zdobyli reprezentanci Pałacu Młodzieży w Nowym Sączu.
FAKRO partnerem Jubileuszowej edycji Kongresu Stolarki Polskiej
Firma FAKRO, światowy wicelider w produkcji okien dachowych oraz producent kompleksowej oferty stolarki otworowej FAKRO-INNOVIEW line, była Partnerem X Kongresu Stolarki Polskiej. Kongres Stolarki Polskiej to doskonała okazja do uhonorowania firm za wkład w rozwój rodzimej branży. Firma FAKRO została, aż 3 razy nagrodzona.
Innowacyjność FAKRO wpływa na wzrost liczby polskich zgłoszeń patentowych
Red Dot Award: Product Design 2019 dla drzwi tarasowych HST-Sky Innoview FAKRO
Drzwi wielkopowierzchniowe HST-Sky otrzymały prestiżowe wyróżnienie za design i innowacyjność w konkursie Red Dot Award: Product Design 2019. Red Dot Award: Product Design 2019 dla drzwi tarasowych HST-Sky Innoview FAKRO. Drzwi podnoszono-przesuwne HST-Sky Innoview FAKRO to unikatowy produkt na rynku, w którym dzięki specjalnej konstrukcji szyba stałego, niejezdnego skrzydła zamocowana jest bezpośrednio w ościeżnicy i progu. Taka konstrukcja to nowe spojrzenie na przestrzeń wewnątrz i na zewnątrz domu. HST-Sky daje znacznie większą powierzchnię przeszklenia przez co poszerza pole widzenie, a granica pomiędzy wnętrzem, a otoczeniem zanika.
Kolejna BUDMA za nami - FAKRO
Architekt Robert Konieczny ambasadorem firmy FAKRO
Konkurs dla uczniów "Mapa wrażeń" - Izba Architektów Rzeczpospolitej Polskiej
Izba Architektów Rzeczpospolitej Polskiej ogłosiła konkurs kierowany do uczniów szkół podstawowych i średnich "Mapa wrażeń". Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi podczas Uroczystej Gali, połączonej z prezentacją nagrodzonych i wyróżnionych prac konkursowych. Partnerem Programu "Kształtowanie Przestrzeni" jest firma FAKRO.
FAKRO podczas targów 4 Design Days
FAKRO na 4 Design Days w Katowicach
ZŁOTY MEDAL targów BUDMA ponownie dla FAKRO.
Jury docenia innowacyjność, bezpieczeństwo i jakość okien dachowych, schodów strychowych oraz wielu innych produktów z naszej oferty. Początek roku 2019 przyniósł nam kolejne wyróżnienie. Jest nim Złoty Medal Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu. Tym razem komisja ekspercka doceniła bramę garażową BSS Supreme z serii INNOVIEW LINE i to właśnie jej przyznała ZŁOTY MEDAL MTP BUDMA 2019.
Zadbaj o czyste powietrze w domu i ciesz się zapachem świąt
German Design Award Winner 2019 dla okna do dachów płaskich DXW - FAKRO
Design produktów FAKRO, światowego producenta okien dachowych, został po raz kolejny nagrodzony. Tym razem prestiżową nagrodę German Design Award Winner 2019 otrzymało wyjątkowe okno do dachów płaskich DXW, po którym można chodzić. Wyróżnienie przyznało międzynarodowe jury. Wśród nagrodzonych produktów w kategorii "Special Mention" znalazły się okna do dachów płaskich typu G oraz nowość w ofercie FAKRO - okna pionowe INNOVIEW.
14 listopada – Dzień Czystego Powietrza. Zostaw smog za oknem!
Konkurs "Szkice architektoniczne" dla studentów i uczniów
«
»
«
»