Artykuły

BRAMA ELEWACYJNA - KWINTESENCJA ELEGANCJI

BRAMA ELEWACYJNA - KWINTESENCJA ELEGANCJI Elewacyjna Brama MakroPro 2.0 ELH to propozycja marki Wiśniowski dla osób ceniących wyrafinowany design i indywidualny styl. Projektowana jest na specjalne zamówienie klientów, zgodnie z ich wytycznymi i oczekiwaniami. Jest to więc produkt w pełni spersonalizowany i jedyny w swoim rodzaju.

więcej

NOWOCZESNE WZORY OGRODZEŃ MARKI WIŚNIOWSKI | PLIKI CAD BIM

NOWOCZESNE WZORY OGRODZEŃ MARKI WIŚNIOWSKI | PLIKI CAD BIM Marka Wiśniowski to gwarancja jakości, dobrego stylu i elegancji. Ogrodzenia i bramy to flagowe produkty firmy. Proste linie, uniwersalne, utrzymane w minimalistycznym stylu formy dodają charakteru zarówno nowoczesnym jak i klasycznym obiektom

więcej

XXI wiek przyniósł więcej, niż oczekiwaliśmy. Oto rewolucja, która trwa już niemal dwie dekady

XXI wiek przyniósł więcej, niż oczekiwaliśmy. Oto rewolucja, która trwa już niemal dwie dekady Właśnie dobiega końca druga dekada XXI stulecia. Wieku, który w wyobraźni niemal wszystkich ludzi miał być czasem rewolucji, nagłych zmian, pokaźnego skoku w rozwoju technologicznym. Przewidywania te – wyrażane zarówno w latach 90., jak i początkiem wieku – okazały się słuszne, a być może nawet nie doszacowały olbrzymiego potencjału ludzkiego rozumu i zdolności w transformacji dotychczasowych osiągnięć.

więcej

Technologia i emocje. Jak i dlaczego marka WIŚNIOWSKI trafiła na Marsa?

Technologia i emocje. Jak i dlaczego marka WIŚNIOWSKI trafiła na Marsa? Zakończona i równocześnie rozpoczęta misja łazika była okazją, by porozmawiać nie tylko o podróży łazika Perseverance, ale również o przyszłości badań nad i w kosmosie. Podczas wykładu online zorganizowanego przez Naukową Wioskę, a prowadzonego przez Katarzynę Świderską, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, można było posłuchać m.in. o silnikach rakietowych i detalach, które sprawiły, że zdołaliśmy dotrzeć na czwartą planetę Układu Słonecznego

więcej

Czy warto wybrać zestaw stolarki od jednego producenta?

Czy warto wybrać zestaw stolarki od jednego producenta? Przebywając w mieszkaniu niemal 24h/dobę, dostrzegamy wzrost kosztów jego utrzymania. Pojawia się zatem potrzeba modernizacji budynku pod kątem energooszczędności. Ważnym krokiem w tym kierunku jest kompleksowa wymiana stolarki, o której rozmawiamy z ekspertem marki WIŚNIOWSKI

więcej

WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ - Jak wybrać stolarkę, która zachwyci każdego?

WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ - Jak wybrać stolarkę, która zachwyci każdego? Co zrobić, aby budynek lepiej wkomponował się w otoczenie, stał się bardziej harmonijny architektonicznie? Wystarczy odnowić elewację i wymienić wysłużoną stolarkę otworową na innowacyjne, energooszczędne rozwiązania z tej samej linii – to klucz do sukcesu

więcej

Okna PRIMO marki Wiśniowski - nowoczesny design, bezpieczeństwo i niezawodnoć

Okna PRIMO marki Wiśniowski - nowoczesny design, bezpieczeństwo i niezawodnoć Okno PRIMO zaskoczy Cię prostotą, która na pierwszym miejscu stawia funkcjonalność i design. Konstruktorzy, projektanci i inżynierowie, tworząc okna marki WIŚNIOWSKI, myśleli przede wszystkim o potrzebach każdego domu. Poczucie bezpieczeństwa i niezawodność to priorytety w długim procesie projektowania okien PRIMO

więcej

Czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje” jest już w internecie!

Czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje” jest już w internecie! Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.

więcej

Wiśniowski ze statuetką Topbuilder 2020

Wiśniowski ze statuetką Topbuilder 2020 Firma WIŚNIOWSKI została wyróżniona tytułem TOPBuilder 2020 w dwóch kategoriach. Pierwsza z nich to „produkt rekomendowany, zweryfikowany rynkowo”, w której polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń otrzymał statuetkę za unikatową kolekcję Home Inclusive. Z kolei w kategorii „nowość” doceniona została innowacyjność okna PVC PRIMO, które zostało zaprojektowane przez rodzimych inżynierów zatrudnianych przez markę WIŚNIOWSKI.

więcej

Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu.

więcej

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok –polski producent na targachPERIMETER PROTECTION. W dniach 14-16 stycznia w Norymberdze odbywały się targi Permiter Protection, podczas których prezentowane były produkty wspierające ochronę posesji i budynków. W ramach imprezy można było odwiedzić stoisko marki WIŚNIOWSKI, polskiego producenta kompleksowych systemów dla domu i przemysłu – bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Jakie produkty zaprezentował WIŚNIOWSKI?

więcej

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny?

WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny? Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.

więcej

Marka Wiśniowski partnerem strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki

Marka Wiśniowski partnerem strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki W dniach 3-6 października w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie odbyło się II Ogólnopolskie Forum Stolarki, podczas którego można było zobaczyć najnowocześniejsze technologie z branży. W ramach wydarzenia po raz pierwszy została zorganizowana Wystawa Innowacji. Marka WIŚNIOWSKI jako prekursor innowacyjnych rozwiązań został partnerem strategicznym tego wydarzenia, a na wystawie pokazał WIŚNIOWSKI Concept – komplementarną ofertę produktową.

więcej

MARKA WIŚNIOWSKI SPONSOREM BIEGU HERON CHALLENGE

MARKA WIŚNIOWSKI SPONSOREM BIEGU HERON CHALLENGE W sobotę, 19 października, już po raz II biegacze, amatorzy biegania oraz całe rodziny wezmą udział w biegu na dystansie 12 km Heron Challenge. Główną ideą imprezy jest promowanie terenów Pogórza Rożnowskiego jako miejsca do aktywnego spędzania czasu. Sponsorem biegi została marka WIŚNIOWSKI, polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

więcej

«
»
«
»