Konkursy
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 14.10.2019 14:44


Ruszyła druga edycja międzynarodowego konkursu ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD

Ruszyła druga edycja międzynarodowego konkursu ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD

Antalis, wiodący europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  

ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD
Ruszyła druga edycja międzynarodowego konkursu poświęconemu projektowaniu wnętrz!

Po sukcesie Antalis Interior Design Award 2017, w którym wzięło udział 500 projektów z 29 krajów, Antalis postanowił zorganizować kolejne edycje konkursu. To doskonała okazja dla architektów, projektantów i specjalistów od projektowania wnętrz i przestrzeni komercyjnych, do zaprezentowania swoich najlepszych realizacji. Ich pasja zostanie nagrodzona przez międzynarodowe jury i wyróżniona w specjalistycznej prasie, kampanii medialnej Antalis o szerokim zasięgu i zaprezentowana podczas wydarzeń branżowych.



Kto może wziąć udział w konkursie?
Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do  specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek.

Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:
  • zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis.
  • projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.


W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna.

 – Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów.mówi Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Antalis w Regionie CSEE

Jak wziąć udział w konkursie?
Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów.

Kto zasiądzie w jury?

Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści - autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się:
  • ACCOR: Fernand Benmouffek, Design Director – Francja
  • FESPA: Graeme Richardson-Locke, Technical support manager – UK
  • HP: Paula Caramasu, EMEA Marketing Manager – Hiszpania
  • IWG GROUP: Christophe Burckart, Country Manager France & Monaco – Francja
  • PECLERS:  Karin Schmitz, Business Development Director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
  • SAGUEZ PARTNERS:  Yann Mignot, Design Director Associate – Francja
  • ANTALIS: Agnes Lafarge, International Marketing Manager Visual Communication - Francja

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. uzyska najwięcej “lajków”, otrzyma nagrodę specjalną.

Kto wspiera konkurs?
Wśród partnerów medialnych znalazły się znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, Magazif, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B.

Partnerem merytorycznym konkursu zostało Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, którego misją jest wspieranie architektów wnętrz,  promowanie ich wybitnych osiągnięć także poprzez organizację prestiżowych konkursów oraz edukacja i wymiana doświadczeń zawodowych. 


O Antalis
Antalis jest liderem w dystrybucji papierów dla rynku B2B (numer 1 na świecie poza Stanami Zjednoczonymi) i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji mediów komunikacji wizualnej w Europie. W 2018 roku Grupa odnotowała sprzedaż w wysokości 2,3 miliarda euro i zatrudniała 5200 osób obsługujących ponad 120 000 klientów, firm i drukarni w 41 krajach. Poprzez 115 centrów dystrybucji Antalis realizuje około 12 000 dostaw dziennie na całym świecie i rozprowadziło 1,3 mln ton papieru w 2018 r.
 
Projekty z poprzedniej edycji


























Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Inne konkursy dla architektów:

Konkurs Superwizja – DoFA'20

Wrocławski Oddział Stowarzyszenia Architektów Polskich ma przyjemność ogłosić kolejną IX edycję konkursu pn. "Superwizja", skierowanego do  architektów w wieku do 35 roku życia, działających na terenie Dolnego Śląska. Celem konkursu jest nagradzanie i  tym samym promowanie młodych zdolnych architektów z  regionu Dolnego Śląska o  szczególnie interesujących dokonaniach twórczych, które pozostają w  sferze niezrealizowanych przemyśleń, manifestów i  wizji architektonicznych.

więcej

Konkurs na  identyfikację wizualną w Nagrodzie Integracyjnej BDA – SARP

Przedmiotem Konkursu na opracowanie identyfikacji wizualnej Dorocznej Polsko-Niemieckiej Nagrody Integracyjnej BDA – SARP, jest przedstawienie elementów identyfikacji związanych z Nagrodą, które powinny zawierać logo, logotyp zawierający hasło imprezy, szablon na Dyplom, prototyp formy przestrzennej. Konkurs przebiega jednoetapowo. Do Konkursu zapraszamy studentów architektury.

więcej

Międzynarodowy konkurs UNSCHOOL COPENHAGEN 2019

Konkurs ma charakter otwarty i koncepcyjny. Organizatorzy jako lokalizację projektu zaproponowali Kopenhagę. Koncepcja powinna zawierać m.in. przestrzeń przeznaczoną do nauki, stołówkę, pomieszczenia administracyjne/dla kadry naukowej oraz przestrzeń/obiekty sportowe. Pula nagród w konkursie wynosi 2500 euro.

więcej

Konkurs na projekt rozbudowy Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy

Ogłoszono konkurs na  wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej rozbudowy i remontu Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy. Koncepcja powinna spełniać założenia programowe, funkcjonalne, akustyczne oraz uwarunkowania urbanistyczne, przyrodnicze, kulturowe opisane w regulaminie.

więcej

Konkurs na plakat Cassubia Visuales 2019

Fabryka Kultury w Redzie ogłosiła konkurs na plakat V Międzynarodowego Konkursu Kaszubskiej Sztuki Wizualnej. Ideą konkursu jest przetworzenie wzorów kaszubskich na uwspółcześnioną formę wizualną. Nagrody w konkursie są rzeczowe.

więcej

Konkurs na logo i identyfikację wizualną "Goyki 3 Art Inkubator"

Zadaniem konkursowym jest opracowanie logo oraz identyfikacji wizualnej dla nowej instytucji kultury w Sopocie pn. „Goyki 3 Art Inkubator”. Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy, międzynarodowy. W pierwszym etapie ocenie zostaną poddane portfolia projektantów.

więcej

Konkurs dla studentów "Opolski Bauhaus - inspiracje twórcze"

Tematem konkursu jest twórcza, plastyczna interpretacja opolskiej architektury okresu modernizmu. Funkcjonujące w przestrzeni miasta budynki mają stać się motywem do działań artystycznych. Prace złożone w konkursie nie powinny mieć charakteru dokumentacyjnego, lecz w oryginalny sposób przedstawiać obiekty architektoniczne.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";