Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 27.10.2016 11:47
WIŚNIOWSKI ponownie LIDEREM RYNKU STOLARKI
Przeglądaj zdjęcia ->
WIŚNIOWSKI piąty raz z rzędu zwyciężył w rankingu wyłaniającym liderów rynku stolarki w Polsce. Firma ponownie została numerem 1 wśród polskich producentów bram garażowych. Wręczenie certyfikatu Lidera Rynku Stolarki 2016 miało miejsce 19 września w Warszawie.
Centrum Analiz Branżowych ponownie ogłosiło ranking liderów branży.
Tytuł ten zyskały firmy, które w poprzednim roku kalendarzowym osiągnęły najlepsze wyniki sprzedażowe w swoim sektorze. Zyskały one zatem największe uznanie w oczach inwestorów – swoich klientów. Zestawienie wyników wykonywane jest przez Centrum Analiz Branżowych na zlecenie miesięcznika Forum Branżowe.
Tegoroczne spotkanie to już dziewiąta Gala Liderów Rynku Stolarki.
Uroczystość poprzedzona została prezentacją wyników sprzedaży okien i drzwi w I półroczu 2016 roku, a także prognozą dla tej branży na kolejne miesiące. W tegorocznej edycji konkursu nominowanych do nagrody było ponad sto firm. Firma WIŚNIOWSKI została liderem w segmencie bram garażowych. To już piąty raz, kiedy laury wędrują do sądeckiego producenta.
- Jesteśmy firmą o silnych fundamentach. Od ponad 27 lat kreujemy i wyznaczamy trendy. Efektem naszych działań są sukcesy odnoszone na rynku krajowym i międzynarodowym. Już po raz piąty z rzędu zostaliśmy uznani liderem rynku w Polsce, a to olbrzymie wyróżnienie, wyraz zaufania, ale także impuls do dalszej pracy. Nie spoczywamy na laurach i nie zwalniamy tempa – komentuje Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
![]()
Data publikacji: 27.10.2016
Artykuły powiązane:
![]()
Elewacyjna Brama MakroPro 2.0 ELH to propozycja marki Wiśniowski dla osób ceniących wyrafinowany design i indywidualny styl. Projektowana jest na specjalne zamówienie klientów, zgodnie z ich wytycznymi i oczekiwaniami. Jest to więc produkt w pełni spersonalizowany i jedyny w swoim rodzaju.
więcej
![]()
Marka Wiśniowski to gwarancja jakości, dobrego stylu i elegancji. Ogrodzenia i bramy to flagowe produkty firmy. Proste linie, uniwersalne, utrzymane w minimalistycznym stylu formy dodają charakteru zarówno nowoczesnym jak i klasycznym obiektom
więcej
![]()
Właśnie dobiega końca druga dekada XXI stulecia. Wieku, który w wyobraźni niemal wszystkich ludzi miał być czasem rewolucji, nagłych zmian, pokaźnego skoku w rozwoju technologicznym. Przewidywania te – wyrażane zarówno w latach 90., jak i początkiem wieku – okazały się słuszne, a być może nawet nie doszacowały olbrzymiego potencjału ludzkiego rozumu i zdolności w transformacji dotychczasowych osiągnięć.
więcej
![]()
Zakończona i równocześnie rozpoczęta misja łazika była okazją, by porozmawiać nie tylko o podróży łazika Perseverance, ale również o przyszłości badań nad i w kosmosie. Podczas wykładu online zorganizowanego przez Naukową Wioskę, a prowadzonego przez Katarzynę Świderską, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, można było posłuchać m.in. o silnikach rakietowych i detalach, które sprawiły, że zdołaliśmy dotrzeć na czwartą planetę Układu Słonecznego
więcej
![]()
Przebywając w mieszkaniu niemal 24h/dobę, dostrzegamy wzrost kosztów jego utrzymania. Pojawia się zatem potrzeba modernizacji budynku pod kątem energooszczędności. Ważnym krokiem w tym kierunku jest kompleksowa wymiana stolarki, o której rozmawiamy z ekspertem marki WIŚNIOWSKI
więcej
.
Wróć do listy tematów