Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 22.06.2018 17:03
Minister Inwestycji i Rozwoju z wizytą w firmie WIŚNIOWSKI
Przeglądaj zdjęcia ->
Minister Inwestycji i Rozwoju – Jerzy Kwieciński złożył 4 czerwca wizytę w siedzibie polskiego lidera rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Obecność przedstawiciela rządu w firmie WIŚNIOWSKI to wyróżnienie dla producenta i potwierdzenie jego ugruntowanej pozycji na mapie polskiego biznesu.
Firma z Wielogłów to jeden z największych pracodawców w Małopolsce. Obecnie prowadzi rozbudowę i modernizację fabryki. Inwestycja szacowana jest na min. 140 mln złotych, w której skład wejdą m.in. nowe hale o powierzchni ponad 7 ha wraz z liniami produkcyjnymi, co pozwoli firmie na utworzenie kolejnych miejsc pracy, a dla budżetu państwa oznacza większe wpływy z różnych tytułów.
Wizyta ministra inwestycji i rozwoju miała na celu ocenę zaawansowania inwestycji w obiekcie i zapoznanie się z ich kompleksowością. Program pobytu ministra objął m.in. spotkanie z Zarządem Spółki WIŚNIOWSKI oraz zwiedzanie firmy z właścicielem Andrzejem Wiśniowskim. Wcześniej na zaproszenie Krakowskiego Parku Technologicznego minister gościł w Heron Live Hotel***** w miejscowości Sienna nad Jeziorem Rożnowskim, gdzie spotkał się z przedstawicielami Prezydium Sądeckiej Izby Gospodarczej i zapoznał się z potrzebami sądeckich przedsiębiorców. Podczas pobytu w Małopolsce minister Kwieciński odwiedził także ratusz w Nowym Sączu, gdzie wziął udział w posiedzeniu Komisji Wspólnej Samorządu Terytorialnego i Samorządów Gospodarczych dla Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz.
Data publikacji: 22.06.2018
Artykuły powiązane:
![]()
Elewacyjna Brama MakroPro 2.0 ELH to propozycja marki Wiśniowski dla osób ceniących wyrafinowany design i indywidualny styl. Projektowana jest na specjalne zamówienie klientów, zgodnie z ich wytycznymi i oczekiwaniami. Jest to więc produkt w pełni spersonalizowany i jedyny w swoim rodzaju.
więcej
![]()
Marka Wiśniowski to gwarancja jakości, dobrego stylu i elegancji. Ogrodzenia i bramy to flagowe produkty firmy. Proste linie, uniwersalne, utrzymane w minimalistycznym stylu formy dodają charakteru zarówno nowoczesnym jak i klasycznym obiektom
więcej
![]()
Właśnie dobiega końca druga dekada XXI stulecia. Wieku, który w wyobraźni niemal wszystkich ludzi miał być czasem rewolucji, nagłych zmian, pokaźnego skoku w rozwoju technologicznym. Przewidywania te – wyrażane zarówno w latach 90., jak i początkiem wieku – okazały się słuszne, a być może nawet nie doszacowały olbrzymiego potencjału ludzkiego rozumu i zdolności w transformacji dotychczasowych osiągnięć.
więcej
![]()
Zakończona i równocześnie rozpoczęta misja łazika była okazją, by porozmawiać nie tylko o podróży łazika Perseverance, ale również o przyszłości badań nad i w kosmosie. Podczas wykładu online zorganizowanego przez Naukową Wioskę, a prowadzonego przez Katarzynę Świderską, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, można było posłuchać m.in. o silnikach rakietowych i detalach, które sprawiły, że zdołaliśmy dotrzeć na czwartą planetę Układu Słonecznego
więcej
![]()
Przebywając w mieszkaniu niemal 24h/dobę, dostrzegamy wzrost kosztów jego utrzymania. Pojawia się zatem potrzeba modernizacji budynku pod kątem energooszczędności. Ważnym krokiem w tym kierunku jest kompleksowa wymiana stolarki, o której rozmawiamy z ekspertem marki WIŚNIOWSKI
więcej
.
Wróć do listy tematów