Culture@Work - NOTI na Targach Orgatec 2018

Culture@Work - NOTI na Targach Orgatec 2018

Odbywające się co dwa lata targi Orgatec w Kolonii to najważniejsze wydarzenie dla branży rozwiązań i technologii dla przestrzeni biurowych. Tegoroczna edycja miała miejsce w dniach 23-27 października i zgromadziła ponad 63.000 zwiedzających. Swoją ofertę zaprezentowało 750 marek z całego świata, w tym 24 firmy z Polski.

Marka NOTI już po raz drugi zaznaczyła swoją obecność na tym prestiżowym wydarzeniu. Nasza powierzchnia wystawiennicza sąsiadowała z siostrzaną marką mebli biurowych Balma. Oba stoiska zaprojektowane przez Piotra Kuchcińskiego swoim designem, kolorystyką i meblami przyciągały uwagę osób poszukujących interesujących koncepcji dla miejsc pracy: architektów i projektantów budynków biurowych i wnętrz, właścicieli salonów sprzedaży, menedżerów firm z różnych departamentów. Targi przyczyniły się także do nawiązywania i wzmacniania relacji marketingowych i PR.

Podczas niemal tygodniowych targów, odwiedzający mieli możliwość bliskiego spotkania z naszymi meblami. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszył się SoundRoom projektu Tomka Rygalika. Oprócz tych już dobrze znanych, zaprezentowaliśmy premierowo trzy kolekcje: Lopp, Sona i Meno. Zaprojektowane przez młodych, zdolnych polskich projektantów przyciągały uwagę wielu gości, którzy z przyjemnością doświadczali kontaktu z nimi.



Lopp to kolekcja duetu Łukasza Stawarskiego i Bartłomieja Pawlaka, w skład której wchodzą biurko, sekretarzyk i toaletka. W Kolonii zobaczyć można było z bliska sekretarzyk. Lopp to kolekcja uniwersalna, minimalistyczna, acz w pełni funkcjonalna. Znajdzie swoje zastosowanie zarówno w projektach biurowych, jak i domowych.

Sona i Meno to kolekcje autorstwa Mai Ganszyniec. Poza nazwiskiem projektantki łączy je element modułowości i możliwość tworzenia różnych opcji w zależności od potrzeb projektu.

Sona do lekkie wizualnie meble modułowe do przestrzeni odpoczynku, rozmowy, spotkania. Doskonale sprawdzą się w otwartych przestrzeniach biurowych, miejscach publicznych (centra handlowe, placówki opieki medycznej, poczekalnie czy foyer hotelowe). Charakterystyczną cechą kolekcji są blendy, sprzyjające zarówno komfortowi odpoczynku lub zachowaniu prywatności, jak również wpływające na akustykę pomieszczenia. Możliwe są różne opcje ustawień siedzisk i osłon. Dodatkowe funkcje to lampki oraz mediaporty do urządzeń mobilnych, wkomponowane w blaty stolików.


Meno to rozwiązanie akustyczne. Kolekcja składa się z paneli o różnych głębokościach, które zmniejszają hałas i podźwięk. Panele to także element nadający wnętrzom koloru i kameralności.

Premierowe kolekcje wpisywały się we wszechobecne trendy, jakie można było zaobserwować na Orgatecu: modułowość, mobilność, korzystna akustyka wnętrz do pracy, a także obecność barw w przestrzeni pracy. Te elementy współtworzą środowisko w którym spędzamy dwie trzecie dnia, dlatego warto o nie właściwie zadbać, by sprzyjało kreatywności i wydajności pracowników, a także kulturze pracy. I takie było hasło przewodnim tego roku było: Culture(at)Work – kultura pracy, kultura w pracy.



























































Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»