"Cała prawda o znanej niemieckiej marce Kare Design"


Znana już od wielu lat w Polsce, marka Kare Design, wciąż zdobywa sobie nowych zwolenników. Czemu tak się dzieje?

W czym tkwi jej sukces? Czemu klienci są zdolni czekać czasem po kilka tygodni aby dostać swój upragniony mebel czy lampę?

Odpowiedź wydaje się prosta ale jednocześnie kilkupłaszczyznowa.



Kare Design to jeden z nielicznych producentów, który jest w stanie oferować tak szeroką gamę produktów do wystroju wnętrz, zaspakajając wiele gustów i wymagań klientów na całym świecie. Ważnym argumentem strategicznym twórców marki, jest założenie że częste wprowadzanie nowości na rynek to gwarancja powodzenia. Firma wypuszcza nowe modele 3 razy do roku. Są to czasem krótkie serie, wymagają więc szybkiej decyzji zakupowej. A klienci lubią mieć coś niepowtarzalnego.



Jednym z najważniejszych jednak założeń gwarantujących powodzenie marki, to design, design i jeszcze raz design. To dzięki niemu jesteśmy w stanie zapłacić więcej niż za zwykły mebel o tej samej funkcjonalności. Wzornictwo producenta jest czasem niezwykle zaskakujące a wręcz szokujące. Oczywiście w ofercie Kare Design znajdują się też przedmioty dla mniej odważnych. Ale to właśnie te "dziwadła", jak je nazywają niektórzy, zostają ikonami designu.



Dopełnieniem powodzenia marki jest jej wizerunek kreowany sukcesywnie już od ponad 30 lat. Każda kampania reklamowa, każdy event a nawet gadżety firmowe mają nas zaszokować i zaskoczyć. Przykładem jest choćby gadżet firmowy w postaci prezerwatywy czy też event firmowy z męskim stripteasem. Takich przykładów można mnożyć wiele i pewnie jeszcze nie raz zostaniemy zaskoczeni dzięki pomysłom ekipy Kare Design.



Wszystko to powoduje, że marka jest już dobrze rozpoznawalna w naszym kraju. Polscy klienci też są coraz lepiej wyedukowani dzięki magazynom drukowanym, portalom internetowym i programom o wnętrzach, stąd też wiedzą czego chcą i zdają sobie sprawę że czasem warto poczekać na coś niepowtarzalnego czym zabłysną przed gośćmi.


Kolejna odsłona nowości marki już w lipcu 2014 o czym z pewnością Was poinformujemy.

Monika Hławiczka-Lis

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»