Innowacyjny Weber - nowa strona firmowa i nowa domena

Nowy układ treści, lepszy dostęp do prezentacji produktów i systemów – to najważniejsze zalety unowocześnionej strony marki Weber w Polsce. To nie koniec niespodzianek! Żeby odwiedzić stronę, wystarczy wpisać w przeglądarce pl.weber.


Innowacyjny Weber - nowa strona firmowa i nowa domena



W ofercie marki Weber jest coraz więcej innowacyjnych systemów i produktów, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie branży budowlano-remontowej. Dotychczasowa strona internetowa nie była w stanie przedstawić tak szerokiej oferty. Przyszedł czas, by to zmienić, uwzględniając również najnowocześniejsze trendy technologiczne i oczekiwania użytkowników sieci.

 - Prosty design, czytelne fonty oraz łatwy dostęp do interesujących użytkownika tematów – oto charakterystyka wdrożonego przez nas rozwiązaniastwierdza Krzysztof Snopek, koordynator ds. rozwiązań digital marki Weber. – Rewolucyjną zmianą jest przeniesienie naszej strony pod nową, firmową domenę najwyższego poziomu. Chociaż jej wprowadzenie jest zaskoczeniem dla branży interaktywnej i już wywołuje spore dyskusje, to jednak w tego typu unikalnych domenach tkwi spory potencjał. Google zapewnia, że nie ma już domen najwyższego poziomu, które w jakiś sposób faworyzuje podczas indeksowania w wyszukiwarce. Warto zatem wyróżnić swoją markę właśnie w ten sposób, tym bardziej, jeśli jest to rozpoznawalny znak handlowy z oddziałami na całym świecie. Mamy wówczas wyeksponowaną markę jako domenę głównego poziomu i jest to spójne w całym koncernie. – dodaje Krzysztof Snopek.

Domeny najwyższego poziomu (generic top-level domains – gTLDs) często są domenami krajowymi (w Polsce jest to .pl). Jednak grupa Saint-Gobain zdecydowała się na nową, oryginalną domenę .weber we wszystkich sześćdziesięciu krajach, w których istnieje marka Weber. W Polsce wystarczy wpisać pl.weber – proste, prawda? Jak się okazuje, Weber stawia na innowacje, i to nie tylko w zakresie produkcji. Wysokiej jakości produkty i systemy wymagają odpowiedniej prezentacji – nowa strona internetowa temu zadaniu sprosta!

Nowa strona pl.weber umożliwia użytkownikowi szybkie zdobycie niezbędnych informacji. Pozwala też firmie Weber umocnić z nim relacje. - Współczesny konsument najczęściej bywa rozpieszczany przez rynek w przestrzeni komunikacyjnej. Chociaż jako Weber dostarczamy branży budowlanej produkty, które same się doskonale bronią, to jednak zwracamy uwagę na bezustanne udrażnianie dostępnych kanałów informacji zwraca uwagę Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu marki Weber.

Weber to znak rozpoznawczy nowoczesnych materiałów budowlano-remontowych i systemów z zakresu:

• ocieplania ścian, tynków elewacyjnych i dekoracyjnych, farb,
• układania płytek i kamienia naturalnego,
• podkładów podłogowych, podłóg i posadzek przemysłowych,
• hydroizolacji budynku i pomieszczeń,
• zapraw technicznych.

Rozwiązania marki Weber dostępne są w sześćdziesięciu krajach. W Polsce od 1995 roku. Dzisiejsza bogata oferta to efekt połączenia Weber Terranova, maxit oraz Deitermann. W Polsce firma zatrudnia ponad 260 pracowników, posiada fabryki i terminale logistyczne. Od 2009 roku polski Weber funkcjonuje w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska.







Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»