Zaprojektuj logo i wygraj 14 ooo zł!

Zaprojektuj logo i wygraj 14 ooo zł!
Zaprojektuj logo 600-lecia stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Turcją


W 2014 roku przypada 600-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Turcją. Z tej okazji, Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Polsce i w Turcji oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w międzynarodowym, 3-etapowym konkursie na projekt graficzny logo. Zwycięzca otrzyma 14 000 zł nagrody.

Sześćsetlecie nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Turcją będzie świętowane podczas szeregu wydarzeń politycznych, kulturalnych i dyplomatycznych. Wybrane w konkursie logo ma towarzyszyć tym obchodom. Znak ma potwierdzać nie tylko bardzo dobre kontakty handlowe, polityczne, wzajemne przenikanie się kultur, ale również  trwałość dialogu, wzajemny szacunek i zrozumienie, a także umiejętność prowadzenia ze sobą dialogu między Polską i Turcją.

Spośród nadesłanych zgłoszeń międzynarodowe jury wybierze 10 projektantów, którzy zostaną zaproszeni do kolejnego etapu konkursu i odpłatnie wykonają propozycję logotypu. Każdy z uczestników II etapu otrzyma wynagrodzenie 1000 zł brutto, a dla zwycięzcy przeznaczone jest 14 000 zł nagrody.

Portfolio i projekty oceniać będzie jury konkursowe w składzie:

- Piotr Paszkowski - Dyrektor Gabinetu Politycznego Ministra SZ
- Joanna Skoczek - Dyrektor Departamentu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ
- Istem Circiroglu, Radca Minister, Zastępca Szefa Misji, Ambasada Turcji w Polsce
- Kasim Sonkaya, Attache of Culture and Promotion, Ambasada Turcji w Polsce
- Esen Karol - projektantka graficzna, wykładowca Uniwersytetu Bilgi w Stambule, laureatka wielu nagród, uczestniczka wielu wystaw,
- Geray Gencer - projektant graficzny, właściciel studia projektowego w Istambule, zdobywca licznych nagród, uczestnik wielu wystaw
- dr Dawid Korzekwa - projektant graficzny, prezes STGU, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach,
- prof. Lech Majewski - projektant graficzny, członek honorowy STGU, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych
w Warszawie.

Projektanci, którzy chcą wziąć udział w konkursie, powinni wysyłać swoje portfolio do 29 lipca 2013 roku na adres: office@stgu.pl

Zwycięskie logo poznamy najpóźniej 16 września 2013 roku.


Formuła konkursu:

I etap - zbieranie portfolio Przedstawienie przez projektantów / firmy projektowe portfolio, które zawiera minimum 5 projektów logotypów dla instytucji państwowych, kulturalnych lub o zbliżonej tematyce.

II etap - zlecenie odpłatne wybranym 10 projektantom/firmom wstępnych koncepcji logotypów Wybranie przez jury konkursu 10 projektantów / firm projektowych, które otrzymają zaproszenie do przygotowania propozycji min. 3 logotypów 600 - lecia nawiązania polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych, za co otrzymają wynagrodzenie w wysokości łącznej 1000 zł brutto. Prezentacja każdego projektu powinna obejmować 2 części: w części pierwszej sam znak, w części drugiej - prezentacja znaku wraz z hasłem promocyjnym wydarzenia: "Old Friends: Turkey and Poland - 600 Years of Friendship". Jesli logotyp występuje bez znaku graficznego - składa się wyłącznie z typografii, dopuszczalne jest przedstawienie jednej propozycji.

III etap - wybór zwycięskiego logo oraz przygotowanie księgi znaku


Terminy:

Ogłoszenie konkursu: 12 lipca 2013
Data przesłania portfolio: 29 lipca 2013
Ogłoszenie listy 10 wybranych projektantów/ firm projektowych do II etapu: 9 sierpnia 2013
Data przesłania propozycji logo przez wybranych projektantów w II etapie: 9 września 2013
Ogłoszenie zwycięzcy: 16 września 2013
Wdrożenie projektu, przygotowanie księgi znaku: 27 września 2013


Nagrody:

- Wynagrodzenie za przygotowanie wstępnej koncepcji w drugim etapie - 1000 zł brutto.
- Wynagrodzenie dla zwycięzcy za ostateczne przygotowanie logotypu - 6000zł brutto (1500 Euro).
- Honorarium za przekazanie praw autorskich zwycięskiego logo - 2000 zł brutto.
- Honorarium za przygotowanie księgi znaku zwycięskiego logo - 6000 zł brutto (1500 Euro).

Strona konkursu: stgu.pl

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»