Orzeźwiaj polskie miasta z PEPSI

Data: 28.01.2010
Orzeźwiaj polskie miasta z PEPSIJak wyglądałby Pałac Kultury i Nauki, gdyby dziś projektowali go młodzi architekci? Które dzielnice lub budynki w Polsce wymagają orzeźwienia? Odpowiedzi na te pytania szukać będzie marka Pepsi, której celem na 2010 rok jest „orzeźwianie świata”. Ogłoszony właśnie na www.pepsi.pl konkurs, daje szanse młodym ludziom na przedstawienie własnej wizji znanych miejsc w całej Polsce. W 2010 roku Pepsi przeszła prawdziwie rewolucyjną zmianę wizerunku.

Na puszkach, które zyskały nowy wygląd, pojawiło się zupełnie nowe logo. Jednocześnie marka zaapelowała do młodych ludzi, by odważyli się orzeźwić otaczającą rzeczywistość. Zachęcić ma ich do tego konkurs na stronie www.pepsi.pl , który rozgrywany jest na dwóch poziomach. Pierwszy etap konkursu daje możliwość wykazania się wszystkim pasjonatom architektury – studentom, projektantom czy choćby grafikom komputerowym. Mają oni świeżym okiem spojrzeć na warszawski Pałac Kultury i Nauki i zaproponować jego modernizację.


Czytaj dalej  >>

więcej

Kolekcja 3D z materiału DuPont™

Data: 27.01.2010
Kolekcja 3D z materiału DuPont™ Corian®Styczeń 2010 – DuPont wprowadza na rynek „3D” - kolekcję dekoracyjnych paneli ściennych, wykorzystywanych we wnętrzach. Te pionowe aplikacje wykonane są z DuPont™ Corian®, materiału typu solid surface. Panele przedstawiają wyszukane, trójwymiarowe wzory stworzone dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym. Dekoracyjne panele kolekcji „3D” mogą zostać użyte w szerokiej gamie środowisk - tych domowych, jak i użyteczności publicznej.

Kolekcja “3D” została stworzona dzięki nowej technologii pozwalającej na szybkie zastosowanie skomplikowanego, trójwymiarowego wzoru przeniesionego na materiał DuPont™ Corian®. Ta technologia łączy zaawansowaną operację geometryczną narzędzi komputerowych z wszechstronną i bardzo wydajną wysokociśnieniową techniką formowania materiału.


Czytaj dalej  >>

więcej



Top Builder dla OKNOPLAST

Data: 27.01.2010
Okno PLATINIUM nagrodzone statuetką Top Builder dla najlepszego produktu 2010 rokuWyrafinowana estetyka, innowacyjne rozwiązanie i najwyższa jakość. To esencja okna PLATINIUM firmy OKNOPLAST-Kraków. Podczas tegorocznych targów BUDMA otrzymało ono prestiżową nagrodę Top Builder 2010 w kategorii „Najlepszy produkt 2010 roku”.

Statuetka Top Builder to wyróżnienie przyznawane przez Radę Programową i redakcję miesięcznika „Builder" dla wysokiej jakości markowych produktów oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Okno PLATINIUM zostało nagrodzone w kategorii „Najlepszy produkt 2010 roku”. Kapituła konkursu doceniła nasze okno za unikatowość formy oraz zastosowanie innowacyjnych rozwiązań – komentuje Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST-Kraków.


Czytaj dalej  >>

więcej

Karolina Breguła - W środku lato

Data: 26.01.2010
Karolina Breguła - W środku latoW szare, chłodne i mokre dni schyłku roku przemykamy ulicami miasta szczelnie owinięci płaszczami i szalikami. Jest nam źle, nieprzyjemnie i smutno, cierpimy na jesienną depresję, otaczający nas świat wydaje się być brzydki i odpychający. Biegnąc przez miasto marzymy jedynie o tym, by jak najszybciej znowu nadeszło lato. Tymczasem do niego pozostało jeszcze ponad pół roku. Projekt W środku lato ma dać ludziom namiastkę tego, za czym tęsknią, ma być iluzją tego, co w zimowe dni wydaje nam się najodleglejsze i zarazem najwspanialsze: słońca, ciepła, radości. Ma sprawić, że myśli biegnących przez miasto ludzie na chwilę się rozweselą.


Czytaj dalej  >>

więcej