Międzynarodowy konkurs na koncepcję sklepu - Digitail

Międzynarodowy konkurs na koncepcję sklepu - Digitail fot. mat. prasowe

Ogłoszono międzynarodowy konkurs, którego zadanie polega na zaprojektowaniu sklepu detalicznego z cyfrową infrastrukturą.

Celem wyzwania jest stworzenie koncepcji nowego, zmodernizowanego sklepu wykorzystującego cyfrowe technologie umożliwiające nowy sposób prezentacji produktów i interakcji z klientami. Elementy cyfrowe muszą być częścią infrastruktury sklepu i płynnie łączyć się z fizycznym otoczeniem. 

Konkurs ma charter koncepcyjny i nie jest realizacyjny. Prowadzony jest w języku angielskim. Można wziąć w nim udział indywidualnie lub zespołowo. Obowiązują opłaty rejestracyjne.

Opis oryginalny:

Digital transformation has brought about a huge change in the customer experience. But even with E-retail being the convenient choice, people are still inclined towards physical exchange at retail outlets. Brands take effort to actively engage shop customers to create an immersive experience. Can retail spaces resume footing in the post pandemic marketspace, dominated by E-retail?

Nagrody:
  • Maksymalna pula nagród w konkursie wynosi 24.000 $ i uzależniona jest od liczby uczestników.
Terminy:
  • Rejestracja - do 27 grudnia 2021 roku.
  • Przesyłanie prac - do 28 grudnia 2021 roku.
Szczegóły na stronie konkursu.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»