Konkurs Złote Formaty rozstrzygnięty

Konkurs Złote Formaty rozstrzygniętyZnamy miasta i regiony, które promują się najskuteczniej.
Lublin, Łódź, Pomorskie, Małopolska i Wielkopolska to laureaci pierwszych miejsc w Konkursie Złote Formaty, zorganizowanym przez Grupę Ströer. KaSde z nich otrzymało kampanie reklamowe o wartości blisko 200 tys. zł. Podczas uroczystej Gali w drugim dniu Festiwalu Promocji Miast Polskich wręczono nagrody w Konkursie Złote Formaty. Konkurs Złote Formaty juS po raz trzeci wyłonił najlepsze projekty służące promocji miast i regionów. Do tegorocznej edycji konkursu przystąpiło 91 miast i regionów zgłaszając w pięciu kategoriach (outdoorowa kampania reklamowa, event, serwis internetowy, wydawnictwo promocyjne, działalność promocyjna) 182 projekty promocyjne. Spośród nich, do drugiego etapu jury zakwalifikowało 26 projektów z 18 miast i regionów. W finale najlepsze okazały się działania Lublina, Łodzi, Województwa Pomorskiego, Województwa Małopolskiego oraz Województwa Wielkopolskiego. Lublin został doceniony przez jury w kategorii działalność promocyjna za konsekwentne i długofalowe budowanie marki miasta. Łódź przygotowała najlepsze wydawnictwo promocyjne – serię komiksów City Stories. Województwo Pomorskie dzięki witrynie dla skandynawskich turystów www.shopandsee.eu okazało się bezkonkurencyjne w kategorii serwis internetowy. Małopolska zwycięSyła w kategorii kampania outdoorowa za projekt „Małopolska na Zawsze”. W kategorii event bezkonkurencyjne były obchody 90tej rocznicy Powstania Wielkopolskiego zrealizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Poziom nadesłanych prac był w tym roku bardzo wysoki a wybór najlepszych projektów promocyjnych okazał się szczególnie trudny. W działaniach promocyjnych miast i regionów widać wyraźnie strategiczne myślenie. Samorządy realizują odwaSne koncepcje promocyjne, a samą promocję traktują jako drogę do osiągnięcia długofalowych, strategicznych celów. Dotyczy to nie tylko zwycięzców, ale wszystkich nominowanych projektów – powiedział Janusz Malinowski, prezes zarządu Grupy Ströer, jeden z jurorów Konkursu. Każde ze zwycięskich miast i regionów zostało uhonorowane aS dwiema kampaniami reklamowymi do zrealizowania na nośnikach Grupy Ströer: ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 150 tys. pln oraz kampanię o wartości 20 bądź 50 tys. pln na nowoczesnych nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze. Dodatkowe nagrody ufundowali patroni. Nagrodę w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich. Magazyn Elle ufundował nagrody dla 12 miast w postaci 12 artykułów, poświęconych kaSdemu z nich. Nagrodę specjalną przyznała także stacja TVP Info.
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»