Szósta edycja konkursu LIV Hospitality Design Awards 2025
Trwa nabór do międzynarodowego konkursu LIV Hospitality Design Awards 2025, który od sześciu lat wyróżnia najbardziej innowacyjne projekty w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Do udziału zaproszeni są architekci, projektanci, inwestorzy oraz studenci z całego świata. Zgłoszenia można przesyłać zarówno w formie koncepcji, projektów w toku, jak i ukończonych realizacji.
Konkurs powstał w 2020 roku i od początku promuje kreatywność oraz najwyższe standardy w projektowaniu przestrzeni związanych z życiem codziennym i doświadczeniami kulinarnymi. Nagrody przyznawane są w dwóch głównych kategoriach: Living Space (przestrzenie mieszkalne, takie jak hotele, apartamenty czy ośrodki wypoczynkowe) oraz Eating Space (restauracje, bary, food hall’e czy innowacyjne koncepty gastronomiczne).
Oceną projektów zajmie się międzynarodowe jury złożone z przedstawicieli czołowych marek hotelarskich i ekspertów w dziedzinie architektury oraz designu. W jego skład wchodzą m.in. Francisco Lopez-Cordoba (Four Seasons Hotels and Resorts), Raul Tellez Casado (Minor Hotels), Larry Traxler (Hilton), Beatriz Carreto (Radisson Hotel Group) czy Ivan Pavlovic (NEOM).
Laureaci konkursu otrzymają prestiżową statuetkę LIV, certyfikat oraz znak zwycięzcy. Ich projekty zostaną opublikowane w roczniku LIV Awards, a także zaprezentowane w katalogu online i promowane wśród ponad 60 tysięcy specjalistów z branży. To szansa na międzynarodową promocję oraz nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.
Piąta edycja konkursu zgromadziła rekordową liczbę ponad 550 zgłoszeń z 58 krajów. Wśród nagrodzonych znalazły się tak różnorodne projekty jak restauracja w koronach drzew w Tajlandii czy rewitalizacja dawnej szkoły w Chinach. Wyniki poprzedniej edycji zostały uroczyście podsumowane w kwietniu br. w Szanghaju, podczas wydarzenia gromadzącego światowych liderów branży.
Do konkursu mogą zgłaszać się zarówno profesjonaliści, jak i studenci. Prace oceniane są na podstawie pojedynczych projektów, a w kategorii „Brand New” mogą znaleźć się realizacje nie starsze niż trzy lata. Organizatorzy podkreślają, że w kolejnych edycjach można zgłaszać te same projekty, ponieważ jak zaznaczają - dobry design jest ponadczasowy.
Konkurs prowadzony jest w języku angielskim. Obowiązują opłaty rejestracyjne. Termin rejestracji upływa 31 października 2025 roku.
Szczegóły na stronie konkursu.
Data publikacji: 26.09.2025
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»