Konkurs na wykonanie Koncepcji Architektoniczno-Budowlanej drugiego etapu realizacji odcinka II linii metra w Warszawie

Konkurs na wykonanie Koncepcji Architektoniczno-Budowlanej drugiego etapu realizacji odcinka II linii metra w Warszawie
Konkurs na wykonanie Koncepcji Architektoniczno-Budowlanej drugiego etapu realizacji odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie (Część I) i Koncepcji Architektoniczno-Budowlanej drugiego etapu realizacji odcinka wschodniego-północnego II linii metra w Warszawie (Część II)
  
Przedmiot Konkursu obejmuje:
Część I – ODCINEK ZACHODNI:
Przedmiotem Konkursu jest opracowanie Koncepcji Architektoniczno-Budowlanej dla drugiego etapu realizacji odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie na odcinku o długości ok. 2,12 km, obejmującym:
- stację C4 (pod ul. Górczewską, w rejonie skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich, w sąsiedztwie Ratusza Dzielnicy Bemowo) wraz z torami odstawczymi (stanowisko do obsługi pociągów i drobnych napraw z zapleczem technicznym oraz socjalnym) i komorą do zawracania pociągów,
- stację C5 (pod ul. Górczewską, w rejonie skrzyżowania z ul. Białowiejską),
- tunel szlakowy D5 (od stacji C4 do C5),
- tunel szlakowy D6 (od stacji C5 do C6),
- wentylatornie szlakowe dla ww. szlaków.

Część II – ODCINEK WSCHODNI-PÓŁNOCNY:
Przedmiotem Konkursu jest opracowanie Koncepcji Architektoniczno-Budowlanej dla drugiego etapu realizacji odcinka wschodniego - północnego II linii metra w Warszawie na odcinku o długości ok. 3,95 km, obejmującym:
- stację C19 (osiedle Zacisze, pod ul. Figara, po południowej stronie skrzyżowania ul. Litawora z ul. Rolanda),
- stację C20 (osiedle Bródno, pod skrzyżowaniem ul. Kondratowicza z ul. Malborską, po zachodniej stronie ul. Św. Wincentego),
- stację C21 (osiedle Bródno, pod ul. Kondratowicza po wschodniej stronie ul. Rembielińskiej) wraz z torami odstawczymi zlokalizowanymi za stacją (stanowisko do obsługi pociągów i drobnych napraw z zapleczem technicznym oraz socjalnym) i komorą do zawracania pociągów,
- tunel szlakowy D19 (od stacji C18 do C19),
- tunel szlakowy D20 (od stacji C19 do C20),
- tunel szlakowy D21 (od stacji C20 do C21),
- wentylatornie szlakowe dla ww. szlaków.

Kryteria oceny Prac Konkursowych
Kryterium nr 1 – walory konstrukcyjno – technologiczne – 5 %,
Kryterium nr 2 – walory eksploatacyjne – 10 %,
Kryterium nr 3 – minimalizacja oddziaływania obiektów metra na środowisko w czasie eksploatacji 10 %,
Kryterium nr 4 – koszt wykonania projektu budowlanego wraz z nadzorami autorskimi 30 %,
Kryterium nr 5 – rozwiązania architektoniczne 25 %,
Kryterium nr 6 – powiązanie stacji metra z innymi środkami komunikacji publicznej 10 %,
Kryterium nr 7 – program i rozwiązania technologiczne torów odstawczych i do zawracania pociągów 10 %

Nagrodą w Konkursie (dla poszczególnych Części Konkursu) będzie zaproszenie autorów Prac Konkursowych, które uzyskają pierwsze nagrody pieniężne do negocjacji w trybie zamówienia publicznego „z wolnej ręki”, poprzedzających zawarcie umów na wykonanie projektów budowlanych.

Zamawiający przewiduje przyznanie następujących nagród dla każdej z Części Konkursu:
1) Pierwsza nagroda, w wysokości 50 000 PLN, oraz zaproszenie do negocjacji w celu udzielenia, w trybie „z wolnej ręki”, zamówienia na wykonanie projektu budowlanego,
2) cztery wyróżnienia po 25 000 PLN.

Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Data składania wniosków: 2015-02-16, godz. 12:00
Miejsce składania wniosków: Kancelaria w budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o ul. Wilczy Dół 5 Warszawa.

Strona konkursu: ogloszeniabzp.um.warszawa.pl

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»