Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 10.05.2019 15:40


Wiśniowski partnerem strategicznym Kongresu Stolarki Polskiej

Przeglądaj zdjęcia ->
Wiśniowski partnerem strategicznym Kongresu Stolarki Polskiej

WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń został Partnerem Strategicznym X Kongresu Stolarki Polskiej, organizowanego przez Związek Polskie Okna i Drzwi. Tematem tegorocznej edycji będzie globalna rewolucja związana z pojęciem IoT (Internet of Things), omówione zostaną także zagadnienia z dziedziny Przemysłu 4.0. Kongres odbędzie się w dniach 23-24 maja w podwarszawskiej Jachrance.

Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD jest jednym z najważniejszych wydarzeń dedykowanych stolarce budowlanej w kraju. Spotykają się tam przedstawiciele czołowych firm z branży, menedżerowie, przedsiębiorcy, naukowcy, politycy oraz media. Coroczne panele dyskusyjne skupiają się na współczesnych i przyszłych wyzwaniach dla sektora. Między innymi właśnie dzięki takim wydarzeniom polska branża stolarki budowalnej wypracowała sobie silną pozycję na rynkach europejskich.

 – Jesteśmy dumni, że w roku jubileuszu 30-lecia naszej marki, możemy z perspektywy Partnera Strategicznego Kongresu uczestniczyć w dyskusjach i prowadzić prezentacje, które będą miały wpływ na kolejne lata rozwoju branży. Na Kongresie Stolarki Polskiej nie omawiamy jedynie teraźniejszości, obecnego stanu branży. Nasze dyskusje w dużej mierze dotyczą tego, co przed nami. Śmiało można powiedzieć, że to właśnie Kongres jest jednym z miejsc, gdzie tworzy się szkielet przyszłości rynku stolarki. Zaangażowanie w takie wydarzenia marki WIŚNIOWSKI to potwierdzenie naszych ambicji i chęci rozwoju, a także wyraz odpowiedzialności za polską branżę stolarki. To między innymi dzięki takim spotkaniom możemy wspólnie budować siłę polskich firm. – mówi Marcin Strzelec, członek rady programowej X kongresu POiD, a na co dzień Menedżer Zarządzający grupą produktów Bramy Garażowe, Przemysłowe, Automatyka i Systemy Inteligentne marki WIŚNIOWSKI.

Program X kongresu został podzielony na 3 bloki tematyczne:  tematyka rewolucji w produkcji, przemysł 4.0, tematyka rewolucji w produktach i ich projektowaniu oraz rewolucja w dystrybucji, sprzedaży. Przemysł 4.0 jest to droga, jaką WIŚNIOWSKI kroczy już od 10 lat i temat jest dla marki bardzo ważny. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty, niezbędne było wdrożenie przez firmę rozwiązań z dziedziny automatyzacji i robotyzacji produkcji. Pozwoliło to na zindywidualizowanie produktów przy jednoczesnej dalszej produkcji na skalę masową, zwiększenie produktywności i wydajności pracy oraz znacząco obniżyło koszty przerobu. Te wszystkie usprawnienia, pozwalają także dostosować produkty marki do specyficznych wymagań rynków zagranicznych.

Partnerem Strategicznym Kongresu została także marka Somfy, światowy lider w zakresie automatyki i inteligentnego sterowania urządzeniami domowymi. Dzięki współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy na rynku pojawił się napęd do bram garażowych METRO, który jest doceniany przez klientów w całej Europie. Obie marki postanowiły pójść dalej i w tym roku wspólnie stworzyły napęd MOTO, który jeszcze przed oficjalną premierą został uznany za NOWOŚĆ ROKU w prestiżowym konkursie TopBuilder 2019



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje” jest już w internecie!

Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.

więcej

Wiśniowski ze statuetką Topbuilder 2020

Firma WIŚNIOWSKI została wyróżniona tytułem TOPBuilder 2020 w dwóch kategoriach. Pierwsza z nich to „produkt rekomendowany, zweryfikowany rynkowo”, w której polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń otrzymał statuetkę za unikatową kolekcję Home Inclusive. Z kolei w kategorii „nowość” doceniona została innowacyjność okna PVC PRIMO, które zostało zaprojektowane przez rodzimych inżynierów zatrudnianych przez markę WIŚNIOWSKI.

więcej

Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu.

więcej

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok –polski producent na targachPERIMETER PROTECTION. W dniach 14-16 stycznia w Norymberdze odbywały się targi Permiter Protection, podczas których prezentowane były produkty wspierające ochronę posesji i budynków. W ramach imprezy można było odwiedzić stoisko marki WIŚNIOWSKI, polskiego producenta kompleksowych systemów dla domu i przemysłu – bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Jakie produkty zaprezentował WIŚNIOWSKI?

więcej

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";