Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 10.05.2019 15:40


Wiśniowski partnerem strategicznym Kongresu Stolarki Polskiej

Wiśniowski partnerem strategicznym Kongresu Stolarki Polskiej

WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń został Partnerem Strategicznym X Kongresu Stolarki Polskiej, organizowanego przez Związek Polskie Okna i Drzwi. Tematem tegorocznej edycji będzie globalna rewolucja związana z pojęciem IoT (Internet of Things), omówione zostaną także zagadnienia z dziedziny Przemysłu 4.0. Kongres odbędzie się w dniach 23-24 maja w podwarszawskiej Jachrance.

Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD jest jednym z najważniejszych wydarzeń dedykowanych stolarce budowlanej w kraju. Spotykają się tam przedstawiciele czołowych firm z branży, menedżerowie, przedsiębiorcy, naukowcy, politycy oraz media. Coroczne panele dyskusyjne skupiają się na współczesnych i przyszłych wyzwaniach dla sektora. Między innymi właśnie dzięki takim wydarzeniom polska branża stolarki budowalnej wypracowała sobie silną pozycję na rynkach europejskich.

 – Jesteśmy dumni, że w roku jubileuszu 30-lecia naszej marki, możemy z perspektywy Partnera Strategicznego Kongresu uczestniczyć w dyskusjach i prowadzić prezentacje, które będą miały wpływ na kolejne lata rozwoju branży. Na Kongresie Stolarki Polskiej nie omawiamy jedynie teraźniejszości, obecnego stanu branży. Nasze dyskusje w dużej mierze dotyczą tego, co przed nami. Śmiało można powiedzieć, że to właśnie Kongres jest jednym z miejsc, gdzie tworzy się szkielet przyszłości rynku stolarki. Zaangażowanie w takie wydarzenia marki WIŚNIOWSKI to potwierdzenie naszych ambicji i chęci rozwoju, a także wyraz odpowiedzialności za polską branżę stolarki. To między innymi dzięki takim spotkaniom możemy wspólnie budować siłę polskich firm. – mówi Marcin Strzelec, członek rady programowej X kongresu POiD, a na co dzień Menedżer Zarządzający grupą produktów Bramy Garażowe, Przemysłowe, Automatyka i Systemy Inteligentne marki WIŚNIOWSKI.

Program X kongresu został podzielony na 3 bloki tematyczne:  tematyka rewolucji w produkcji, przemysł 4.0, tematyka rewolucji w produktach i ich projektowaniu oraz rewolucja w dystrybucji, sprzedaży. Przemysł 4.0 jest to droga, jaką WIŚNIOWSKI kroczy już od 10 lat i temat jest dla marki bardzo ważny. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty, niezbędne było wdrożenie przez firmę rozwiązań z dziedziny automatyzacji i robotyzacji produkcji. Pozwoliło to na zindywidualizowanie produktów przy jednoczesnej dalszej produkcji na skalę masową, zwiększenie produktywności i wydajności pracy oraz znacząco obniżyło koszty przerobu. Te wszystkie usprawnienia, pozwalają także dostosować produkty marki do specyficznych wymagań rynków zagranicznych.

Partnerem Strategicznym Kongresu została także marka Somfy, światowy lider w zakresie automatyki i inteligentnego sterowania urządzeniami domowymi. Dzięki współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy na rynku pojawił się napęd do bram garażowych METRO, który jest doceniany przez klientów w całej Europie. Obie marki postanowiły pójść dalej i w tym roku wspólnie stworzyły napęd MOTO, który jeszcze przed oficjalną premierą został uznany za NOWOŚĆ ROKU w prestiżowym konkursie TopBuilder 2019



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Wejdź do domu za pomocą odcisku palca - nowość marki Wiśniowski

Nieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Marka WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek unikalne rozwiązania, nowości i ulepszenia w ofercie stolarki dla domu. Dzięki temu klienci mogą liczyć na najnowocześniejsze w Europie produkty, które ułatwią ich codzienne życie.

więcej

Technologie inteligentne marki Wiśniowski z nowym produktem – DOORLOCK

Oferta Technologii Inteligentnych firmy WIŚNIOWSKI poszerza się o nowy produkt. DoorLock, to nowoczesne rozwiązanie, które umożliwia sterowanie drzwiami wejściowymi z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

więcej

NAPĘD MOTO WIŚNIOWSKI WKROCZYŁ NA RYNEK

Na rynku właśnie pojawił się najnowszy napędu MOTO WIŚNIOWSKI powered by Somfy. To ważny projekt dla rynku, który już został doceniony nagrodą TopBuilder w kategorii „Nowość Roku 2019”. MOTO to nie tylko produkt, ale i symbol zmiany sposobu działania w branży produktów dla domu.

więcej

Produkty marki Wiśniowski w ratach z RRSO 0%

WIŚNIOWSKI proponuje ofertę specjalną na swoje produkty, czyli zakup w wygodnych ratach nawet 30 x 0% z RRSO 0%. Już od 28 marca do 16 lipca 2019 roku klienci mogą zakupić wymarzone bramy, okna, drzwi i ogrodzenia bez zbędnych prowizji i odsetek.

więcej

WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie

Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii Europejskiej. Mowa tu więc o olbrzymich kwotach, które są niezwykle ważną częścią krajowych inwestycji – wspomagających rozwój rynku, wzrost gospodarczy i zamożność mieszkańców. Przed branżą budowlaną stoi więc wiele wyzwań i szans. Dlatego też co dwa lata najważniejsi przedstawiciele sektora spotykają w na targach MADE expo w Mediolanie, by dyskutować o przyszłości, trendach technologicznych i wzorniczych, a także wymieniać się doświadczeniami minionych lat.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj