Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 19.06.2019 11:05


ROCKWOOL Budowlaną Marką Roku 2019

ROCKWOOL Budowlaną Marką Roku 2019


Firma ROCKWOOL już po raz 14 została doceniona przez wykonawców nagrodą „Budowlanej Marki Roku 2019”. Złota statuetka została przyznana w kategorii „Materiały termoizolacyjne – wełna mineralna”. 

„Budowlana Marka Roku” to jeden z najbardziej znanych i prestiżowych plebiscytów z branży budowlanej, który wyłania marki cieszące się największym zaufaniem i renomą wśród wykonawców. Wyboru dokonują sami fachowcy – rokrocznie grupa 2000 reprezentatywnych pracowników branży budowlanej wskazuje te firmy, które ich zdaniem tworzą produkty najwyższej jakości, najlepiej odpowiadające ich potrzebom.  

Nagroda „Budowlana Marka Roku” to dla nas szczególne wyróżniene, bo otrzymujemy je od samych wykonawców – mówi Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL CEE. – Dla nas relacja z ekspertami i pracownikami branży budowlanej jest niezwykle istotna, dlatego cieszymy się, że produkty ROCKWOOL spełniają ich oczekiwania oraz że polecają oni naszą markę i mają z nią takie pozytywne doświadczenia. W ROCKWOOL stale obserwujemy i analizujemy efekty naszych działań, jak i zmieniające się potrzeby rynkowe. Staramy się spełniać wymagania zarówno inwestorów indywidualnych, jak i fachowców branży budowlanej, czego rezultatem jest między innymi innowacyjny produkt do izolacji poddaszy – granulat z wełny skalnej GRANROCK SUPER. Nagroda ta jest dla nas motywacją i zobowiązaniem do tego, by nieustannie pracować nad rozwojem naszych rozwiązań i produktów, zwłaszcza w rzeczywistości, w której potrzebne są realne działania na rzecz efektywności energetycznej, bezpieczeństwa pożarowego i zrównoważonego rozwoju – dodaje Łukasz Glapa.  

Organizatorem konkursu „Budowlana Marka Roku” jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, specjalista w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Klasyfikację oparto o niezależne badania przeprowadzone na reprezentatywnej próbie pracowników ok. 2000 firm wykonawczych z całego kraju.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Polacy inwestują w ocieplenie budynku i solary. Chcą płacić mniej za ogrzewanie i zwalczać smog.

Ponad 41% Polaków, decydując się na budowę domu, zainwestowałaby w instalację paneli solarnych, a 38% w dodatkowe docieplenie ścian i poddaszy. 58% izoluje po to, by zmniejszyć koszty ogrzewania, a 24% po to, by zwalczyć smog – tak wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez Centrum Badań i Analiz Rynku dla ROCKWOOL Polska.

więcej

Przedszkole na "Kleszczówce" – placówka na miarę XXI wieku

W dzielnicy Kleszczówka w Żorach dominuje mało wyróżniająca się pod względem architektonicznym zabudowa. Tym większym zaskoczeniem okazał się nowy projekt Przedszkola Nr 4, którego autorem jest pracownia TOPROJEKT z Rybnika. Placówka została obsypana deszczem nagród, m. in. zdobyła Grand Prix ubiegłorocznej edycji konkursu „Zmień Wizję w Projekt” oraz nominację do prestiżowej Nagrody im. Miesa van der Rohe.

więcej

FRONTROCK FS i FRONTROCK FSN – nowe produkty w portfolio ROCKWOOL

Firma ROCKWOOL, lider w produkcji materiałów izolacyjnych z wełny skalnej, wprowadza na rynek dwa nowe produkty przeznaczone do przeciwpożarowego zabezpieczenia elewacji – FRONTROCK FS oraz FRONTROCK FSN. Płyty te tworzą niepalną barierę ogniową, zaprojektowaną specjalnie do podnoszenia bezpieczeństwa pożarowego elewacji ocieplanych metodą ETICS ze styropianem.

więcej

Jak przygotować się do budowy domu? 5 rzeczy, o które musisz zadbać!

Według Centrum Badań Marketingowych Indicator aż 57% Polaków i 59% Polek marzy o posiadaniu własnych „czterech kątów” – mieszkania lub domu. Wielu z nas rokrocznie realizuje to marzenie, podejmując się budowy własnego domu. Zanim jednak rozpoczniemy realizację tego przedsięwzięcia, warto dobrze się do tego przygotować, by cały proces przebiegł sprawnie i satysfakcjonująco!

więcej

Raport: Plany remontowe Polaków - niemal co trzeci jest w trakcie remontu domu lub mieszkania

Sezon wiosenno-letni to idealny moment na przeprowadzanie prac remontowych i budowlanych. Jak podaje badanie omniASP, zrealizowane przez Centrum Badan i Analiz Rynku ASM dla firmy ROCKWOOL, w procesie przeprowadzania jakichkolwiek prac remontowych jest aktualnie niemal 1/3 Polaków: 16,8% remontuje dom a 13,1% swoje mieszkanie.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";