Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 28.01.2020 10:35


WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok

Przeglądaj zdjęcia ->
WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok
WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok –polski producent na targachPERIMETER PROTECTION. W dniach 14-16 stycznia w Norymberdze odbywały się targi Permiter Protection, podczas których prezentowane były produkty wspierające ochronę posesji i budynków. W ramach imprezy można było odwiedzić stoisko marki WIŚNIOWSKI, polskiego producenta kompleksowych systemów dla domu i przemysłu – bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Jakie produkty zaprezentował WIŚNIOWSKI?

Targi Perimeter Protection to forum dyskusji o nowoczesnym bezpieczeństwie, które staje się jednym z fundamentów sprawnie działających przedsiębiorstw, ale zaprząta także głowy prywatnych inwestorów. Z tego powodu stoisko marki WIŚNIOWSKI było pełne produktów dedykowanych portom, centrom logistycznym, firmom, zakładom przemysłowym, a także osiedlom i posesjom prywatnym.



W Norymberdze polski producent zaprezentował przemysłowe bramy przesuwne PI 200PI 130 oraz – premierowo – mobilną wersję bramy PI 95. Nie zabrakło również sprawdzonej w całej Europie bramy V-KING, której zaufało m.in. lotnisko Kraków-Balice oraz port w estońskim Tallinie.

Na stoisku pojawiły się furtki Gardia, Modest, Bastion oraz Gardia Light wraz z panelami kratowymi: Vega B Light, Vega B, Vega 2D, Vega 2D Super. Marka WIŚNIOWSKI zaprezentowała także swoją  flagową propozycję dla posesji: ogrodzenie i bramę przesuwną MODERN w wersji smartCONNECTED.

WIŚNIOWSKI dla architektów
Kwestie bezpieczeństwa obiektów powinno się przemyśleć już na etapie projektowania, dlatego marka WIŚNIOWSKI współpracuje z architektami, tworząc dla nich dedykowane narzędzia. Pliki BIM/CAD produktów marki WIŚNIOWSKI można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej BIM.wisniowski.pl/en.

Marka WIŚNIOWSKI udowadnia, że bezpieczne produkty mogą być również piękne wzorniczo. Dotyczy to także rozwiązań dla przemysłu, choć polski producent najmocniej skupia się na designie produktów dla posesji.
Autorska kolekcja marki WIŚNIOWSKI spójnych wzorniczo i kolorystycznie bram, okien, drzwi i ogrodzeń – Home Inclusive 2.0 to rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie harmonię i dbają o każdy detal. Dzięki komplementarnej ofercie można stworzyć pełny projekt przyszłego budynku i ułatwić jego realizację.



Kolejny Rok z marką WIŚNIOWSKI
Pierwsza połowa 2020 będzie wypełniona kolejnymi wydarzeniami związanymi z obchodami 30-lecia istnienia marki WIŚNIOWSKI. W ofercie pojawi się w tym czasie wiele nowych produktów, których projekty wpisują się w strategię „wyprzedzania potrzeb klientów”.



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ - Jak wybrać stolarkę, która zachwyci każdego?

Co zrobić, aby budynek lepiej wkomponował się w otoczenie, stał się bardziej harmonijny architektonicznie? Wystarczy odnowić elewację i wymienić wysłużoną stolarkę otworową na innowacyjne, energooszczędne rozwiązania z tej samej linii – to klucz do sukcesu

więcej

Czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje” jest już w internecie!

Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.

więcej

Wiśniowski ze statuetką Topbuilder 2020

Firma WIŚNIOWSKI została wyróżniona tytułem TOPBuilder 2020 w dwóch kategoriach. Pierwsza z nich to „produkt rekomendowany, zweryfikowany rynkowo”, w której polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń otrzymał statuetkę za unikatową kolekcję Home Inclusive. Z kolei w kategorii „nowość” doceniona została innowacyjność okna PVC PRIMO, które zostało zaprojektowane przez rodzimych inżynierów zatrudnianych przez markę WIŚNIOWSKI.

więcej

Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu.

więcej

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";