ARTYKUŁY

    Różne oblicza światła w handlu – case study

    Rola światła w branży retail wykracza dziś daleko poza oświetlenie pomieszczeń. Dzięki technologii LED nie tylko przyczynia się ono do zwiększenia szans na wejście przechodniów do sklepu, ale także pomaga kierować ruchem i stanowi o jakości doświadczeń zakupowych.

    więcej

    Starodawne zakupy nowej generacji

    Koszyki, Hala Gwardii, Manufaktura czy gdańska Hala Targowa – wszystkie ceglane, zrewitalizowane i atrakcyjne – zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak turysty. Czy, paradoksalnie, obiekty z historią będą odgrywać istotną rolę w przyszłości zakupów?

    więcej

    Salon pełen kontrastów

    Zabytkowa kamienica w sercu Monachium uchodzi za największy salon mody męskiej na świecie. Na dziewięciu tysiącach metrów kwadratowych butik Hirmer oferuje produkty prestiżowych marek, odzież szytą na miarę i modę inspirowaną bawarskimi strojami ludowymi – wszystko w uważnie zaprojektowanym otoczeniu podkreślającym walory produktów.

    więcej

    Blaski i cienie zdalnej pracy

    Praca zdalna uszczęśliwia – tak przynajmniej wynika ze wspólnego raportu Remote How oraz Kantar TNS. Nie od dziś wiadomo jednak, że każdy kij ma dwa końce. Jak zorganizować telepracę czy home office efektywnie, ergonomicznie i zgodnie z przepisami? Przeglądamy pod tym kątem Kodeks Pracy i sprawdzamy u ekspertów.

    więcej

    Światło i architektura splecione w jedno

    FUTURIUM, obiekt mieszczący berliński Dom Przyszłości, stanowi intrygujące, wielopłaszczyznowe połączenie architektury i gry światłem. Niemal każda przestrzeń obiektu zaprojektowanego przez biuro Richter Musikowski wykorzystuje światło na swój unikalny sposób.

    więcej

    Harmonogram spotkań Akademii TRILUX

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym harmonogramem spotkań Akademii TRILUX

    więcej

    Zakłady Grupy PSA szykują się na przyszłość – case study

    Właściciel marek takich jak Citroen i Peugeot zapowiada na kolejne lata uruchomienie masowej produkcji samochodów elektrycznych i hybrydowych. Sam przy tej okazji modernizuje infrastrukturę i automatyzuje logistykę zakładów, minimalizując finansowe i środowiskowe koszty wytwarzania aut. TRILUX – producenta opraw LED

    więcej

    Wpływ nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych na samopoczucie i wydajność

    HR a HCL. Wiele wskazuje na to, że w ciągu najbliższych lat rozwiązania z zakresu Human Centric Lighting mogą zostać uwzględnione w zaleceniach dla oświetlenia miejsc pracy. Na czym polega ta technologia i jakie korzyści wynikają z jej wdrożenia? Wpływ nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych na samopoczucie i wydajność

    więcej

    Bezpłatne warsztaty: Światło w chmurze | Akademia Trilux

    W czwartek, 25 października, odbędzie się w Warszawie szkolenie poruszające temat technicznych możliwości monitorowania zużycia energii przez instalację oświetleniową. Uczestnicy warsztatu będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań z zakresu Internet of Things.

    więcej

    Bezpłatne warsztaty: Dobre zasady oświetlenia | Akademia Trilux

    W czwartek, 11 października, odbędzie się w Warszawie szkolenie poruszające temat dobrych praktyk w zakresie projektowania oświetlenia. Uczestnicy warsztatu będą mogli poszerzyć swoją wiedzę o parametrach dobrej instalacji o niuanse, na które zwracają uwagę praktycy. Wstęp na spotkanie jest bezpłatny – wystarczy jedynie zapisać się mailowo.

    więcej





Wróć do informacji o firmie
dowload... czekaj ...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;