Ruszyła II edycja konkursu architektonicznego BOLD

Ruszyła II edycja konkursu architektonicznego BOLD
Ruszyła II edycja konkursu BOLD, skierowanego do studentów oraz absolwentów kierunków architektonicznych i projektowych. Uczestnicy są zobligowani do stworzenia projektu, modernizacji osiedla z wielkiej płyty.

Od 20 stycznia br. studenci oraz absolwenci kierunków architektonicznych i projektowych uczelni z całego kraju mogą zgłaszać swoje prace do konkursu BOLD, którego organizatorem jest firma Cembrit - producent wysokiej jakości włókno-cementowych materiałów budowlanych. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu projektu koncepcyjnego z użyciem włókno-cementu w procesie modernizacji osiedla z wielkiej płyty.

Temat konkursowy został zainspirowany tegorocznymi warsztatami OSSA, które w dniach 19-26 października 2014r. odbyły się w Katowicach. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Studentów Architektury, które zostało powołane do życia przez studentów chcących zdobyć doświadczenie zawodowe i poszerzyć swoje horyzonty, objęło patronat merytoryczny nad konkursem.

„Projekt konkursu ma na celu stymulować jego uczestników do niekonwencjonalnego myślenia o materiałach budowlanych. Liczymy na innowacyjność nadsyłanych prac konkursowych, dzięki którym wyznaczymy nowe kierunki rozwoju i wykorzystania włókno-cementu w architekturze.” - mówi Maciej Duszczak, Marketing Manager z Cembrit.
 
Do konkursu  można zgłaszać się do 8 maja br. indywidualnie lub grupowo. Spośród wszystkich nadesłanych prac konkursowych jury wybierze najlepsze, cechujące się oryginalnością w estetycznym i funkcjonalny wykorzystaniu włókno-cementu. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 5000 zł, natomiast osoby lub zespoły, które zajmą drugie i trzecie miejsce, zostaną uhonorowane nagrodami w kwotach odpowiednio 3000 i 2000 zł.

Wszystkie informacje dotyczące konkursu  oraz szczegółowy regulamin dostępne są na stronie internetowej pod adresem cembritbold.pl lub facebook.com/cembritbold

Patron medialny: infoArchitekta.pl





Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»