Podwójne urodziny: NOTI i Bang&Olufsen razem mają już 100 lat!

Podwójne urodziny: NOTI i Bang&Olufsen razem mają już 100 lat!
Fragment historii polskiego wzornictwa i kawałek historii dźwięku i obrazu ubranego w design.

26 marca w warszawskim salonie marki Bang&Olufsen (B&O) – producenta eleganckiego sprzętu audio wizualnego odbyła się podwójna uroczystość – 90-te urodziny B&O świętowane tego dnia jednocześnie na całym świecie oraz 10-te urodziny marki mebli tapicerowanych NOTI. Dbałość o najlepsze wzornictwo i najwyższą jakość, przywiązanie do detalu i funkcjonalności to tylko niektóre z wspólnych cech obu solenizantów.


Spotkanie w salonie B&O to jeden z elementów świętowania 10 – lecia marki NOTI. Pierwszy raz obchodzono podczas poznańskiej Arena Design, gdzie odbył się wernisaż wystawy „10 lat NOTI” prezentującej ikoniczne projekty marki, która na przestrzeni lat współpracowała z najlepszymi polskimi projektantami tworząc fragment nowoczesnej historii polskiego wzornictwa. Meble z poznańskiej wystawy tymczasowo przeniosły się do warszawskiego salonu B&O, gdzie stały się częścią podwójnej tym razem, urodzinowej uroczystości.


O współpracy z NOTI, projektach marki, cechach wspólnych obu solenizantów i dobrym wzornictwie gościom opowiadała Gosia Rygalik. Również Studio Rygalik na przestrzeni lat współpracowało z NOTI projektując kolekcję Termo, którą wśród innych projektów marki można było podziwiać podczas wydarzenia. Oprócz niej, na urodzinach gościło wiele innych, ikonicznych projektów NOTI, wśród nich m.in.: Teddy Bear proj. Wierszyłłowski i Projektanci (2013), Clapp proj. Piotr Kuchciński (2013), Slim proj. Grzegorz Niwiński, Jerzy Porębski (2005), bouli proj. Urszula Brugieł, Olga Mężyńska, Julia Pawlikowska (2011) i Comfee proj. Anna Hrecka (2007).


90-te urodziny B&O obchodzone były na całym świecie w tym samym dniu i o podobnym czasie. Były jednocześnie światową premierą najnowszej kolekcji eleganckiego sprzętu audiowizualnego „Love Affair”. Marka B&O od lat udowadnia na światowych rynkach, że sprzęt elektroniczny powinien być dopracowany nie tylko technologicznie, ale także wizualnie, tworząc produkty zróżnicowane estetycznie i gwarantujące nie tylko doskonałą jakość dźwięku i obrazu, ale także nadążające za najnowszymi trendami w światowym wzornictwie.


Na koniec uroczystości wśród gości: kontrahentów obu marek i architektów, rozlosowano także nagrody: słuchawki z najnowszej kolekcji B&O oraz czarną - jubileuszową pufę Trefl projektu Piotra Kuchcińskiego – jeden z najbardziej rozpoznawalnych marki NOTI.





Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»