Nowy A-book od Armstronga już na rynku

Nowy A-book od Armstronga już na rynku

Najnowsze wydanie prestiżowego rocznika A-book firmy Armstrong jest już dostępne na rynku. Wydawnictwo to podróż przez najciekawsze nowe inwestycje, które zrealizowano w Europie pokazująca aktualne trendy w architekturze i wyposażeniu wnętrz. W A-book 2016 zaprezentowano w sumie 41 realizacji, w tym trzy projekty z Polski. 

Firma Armstrong od ponad 150 lat tworzy rozwiązania sufitowe, które są odpowiedzią na wyzwania, jakie stawia szybko zmieniający się świat. Marka może pochwalić się ogromną ilością interesujących realizacji. Wybrane pokazuje co roku w swoim A-Booku. Właśnie pojawiło się na rynku jego nowe wydanie. 

W A-Book Journey 2016 zaprezentowano 41 najciekawszych inwestycji budowlanych, w których zastosowano sufity  podwieszone Armstrong. Publikacja promuje nowe trendy w architekturze, dzięki czemu stanowi bardzo inspirujący materiał dydaktyczny dla projektantów. A-Book ma formę eleganckiego albumu wydanego drukiem, dostępny jest też w wersji cyfrowej: 




Fot. Armstrong
A-book 2016 Armstrong to podróż przez inspirujące wnętrza nowych budynków w Europie

Przeglądając kolejne strony można zobaczyć, jak współcześni architekci bawią się formą, kształtem oraz kolorem sufitów, i jak wpływa to na wygląd wnętrz. Opisy towarzyszące zdjęciom zwracają też uwagę na rosnące znaczenie akustyki w prezentowanych realizacjach. Wrażenie robi ich różnorodność – w publikacji znalazły się zdjęcia biur, portów lotniczych, szkół, sklepów, szpitali, bibliotek, studia nagrań, centrów sportowych i uczelni wyższych z różnych stron Europy. Po raz pierwszy zaprezentowano inwestycje z Litwy i Łotwy. Każda z realizacji jest udanym mariażem funkcjonalności z estetyką – w dużej mierze dzięki zastosowaniu rozwiązań oferowanych przez Armstrong. Marka ma ich bardzo szeroki wachlarz – od sufitów mineralnych, przez drewniane, po metalowe - co dobrze oddaje zawartość albumu.

Wnętrza, które przyciągają uwagę

W A-Book 2016 pokazano także trzy polskie inwestycje: siedzibę PwC w Warszawie, wnętrza krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu im. Jana Kochanowskiego w Kielcach. Obecność naszych rodzimych projektów w przekrojowej prezentacji najciekawszych inwestycji potwierdza tylko, że polska myśl architektoniczna ma się świetnie, a polscy projektanci współtworzą trendy nowoczesnego wystroju wnętrz w obiektach użyteczności publicznej.

Przeglądając realizacje w najnowszym wydaniu rocznika wyraźnie widać, że myślenie o nieszablonowym wystroju wnętrz panuje już nie tylko w pracowniach architektów, ale także na rynku biznesowym. W siedzibie tureckiej giełdy Borsa Istanbul na suficie zainstalowano żółte, ażurowe sufity w formie kratownicy. A część biura, w której znajduje się call centre wyposażono w białe sufity mineralne w formie falujących wysp, które mają za zadanie nadać wnętrzu charakter, ale też pozbyć się niepożądanych dźwięków.
 
Z kolei w parku Naukowo-Technologicznym Uniwersytetu Innopolis w Kazaniu (Rosja) niezwykły nastrój auli wykładowej uzyskano dzięki metalowemu sufitowi z efektem drewna. Oprócz spektakularnego efektu wizualnego, sufit zapewnia również dobrą kontrolę nad akustyką sali.

Sufity posłużyły też do osiągnięcia odpowiedniego wystroju w biurze Eagle House w Londynie. Nowoczesny, postindustrialny look pomieszczeniom zapewnił ciemny, metalowy sufit MESH METAL i lampy w stylu loftowym. 

Inspirującym wnętrzem jest też kawiarnia Stowarzyszenia Opieki Lebenshilfe Zollernalb w Bisingen (Niemcy). W przestronnej kafeterii fundacji opiekującej się osobami niepełnosprawnymi zastosowano oryginalną zabawę formą i kolorem. Dzięki barwnym wyspom akustycznym na suficie, wnętrze dostało duży zastrzyk pozytywnej energii, tak potrzebnej użytkownikom. 
 
Przegląd wszystkich zaprezentowanych realizacji dobrze odzwierciedla szeroki wybór rozwiązań, które zapewniają sufity Armstrong. Odpowiadają na różne zapotrzebowania - od akustycznych i higienicznych po estetyczne. Z powodzeniem można je stosować 

w inwestycjach o różnej wielkości, różnym przeznaczeniu i stylu wykończenia. W A-Booku firma dzieli się rezultatami, jakie osiągają jej partnerzy z całej  Europy. Główne hasło przewodnie: „Pracuj z nami, a będziesz zdumiony tym, co możemy razem osiągnąć” – to nie tylko obietnica składana architektom, ale realne możliwości, które wspólnie można uzyskać w projektowaniu wnętrz komercyjnych.


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»