Sufit, który podnosi samopoczucie

Sufit, który podnosi samopoczucie / zdjęcie nr: 1

Mniej znaczy więcej – te słynne słowa architekta Ludwig’a Mies van der Roche wyznaczają kierunek w nowoczesnym projektowaniu. Są też hasłem przewodnim nowej kampanii edukacyjnej firmy Armstrong - Less is more. Producent pokazuje, co w praktyce mniej znaczy więcej. 

Obniżenie poziomu hałasu we wnętrzach budynków podnosi wydajność pracy w biurach, wpływa pozytywnie na kreatywność dorosłych i dzieci, poprawia samopoczucie podróżnych, czy osób przebywających w centrach handlowych. 

Sufit, który podnosi samopoczucie / zdjęcie nr: 2


Sufit, który podnosi samopoczucie / zdjęcie nr: 3

Sufit podwieszany kształtuje jednak nie tylko akustykę wnętrz. Białe płyty sufitowe zapewniają 87 proc. odbicia światła, dzięki czemu poprawiają doświetlenie wnętrz oraz pośrednio wpływają na obniżenie zużycia energii elektrycznej w budynku. Wpływają także na tworzenie zdrowych miejsc pracy m.in. poprzez niską lub zerową emisję lotnych związków organicznych (VOC),  wykonane są także z materiałów nie przyczyniających się do rozwoju grzybów pleśni czy bakterii.

Sufit, który podnosi samopoczucie / zdjęcie nr: 4

Armstrong, który od ponad 150 lat produkuje sufity podwieszane podkreśla w nowej kampanii także znaczenie współpracy z architektami, inwestorami i wykonawcami. Firma przedstawiając swoje rozwiązania kieruje się zasadą: Mniej słów, więcej dowodów. 





Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»