Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 5.08.2016 09:43


Światowe Dni Młodzieży bezpieczne z marką WIŚNIOWSKI

Przeglądaj zdjęcia ->
Światowe Dni Młodzieży bezpieczne z marką WIŚNIOWSKI
Wizyta papieża Franciszka i młodych ludzi z całego świata stanowiła wielkie wyzwanie organizacyjne. Jak często bywa w przypadku imprez tego kalibru, wiele kwestii związanych choćby z ochroną i ogrodzeniem terenów trzeba było rozwiązywać na bieżąco. W tej ambitnej misji doskonale sprawdziły się produkty marki WIŚNIOWSKI – solidne, trwałe i proste w montażu
.

Miejsce spotkania papieża Franciszka z wiernymi w Brzegach wymagało ogrodzenia, które można szybko zamontować, a jednocześnie swoją solidnością zapewni pełne bezpieczeństwo. Wszystko ze względu na duże zainteresowanie pielgrzymów, które w ostatniej chwili zmusiło gminę Wieliczka do wygospodarowania dodatkowej, niezaplanowanej wcześniej przestrzeni. Dodatkowym utrudnieniem okazał się trudny, podmokły teren, graniczący z wyrobiskami pobliskiej kopalni. Montażu ogrodzenia w tym miejscu podjął się partner firmy WIŚNIOWSKI, wybierając produkty tej marki.



Zakres prac obejmował ponad trzy kilometry ogrodzeń, trzy sztuki bram oraz liczne usztywnienia. Do ogrodzenia jeziora w Brzegach wykorzystano bramy dwuskrzydłowe Gardia, a także panele Vega B i Vega 2D Super. Trwałe panele kratowe zapewniają solidną ochronę a zarazem wizualną lekkość, nie przytłaczając krajobrazu szpetnym industrialnym widokiem. Jest to szczególnie istotne na dużych terenach, a z takim właśnie mieli do czynienia budowlańcy na ŚDM.

Ogrodzenia panelowe są alternatywą dla popularnych ogrodzeń z siatki plecionej. Stanowią sztywną konstrukcję o zwiększonej trwałości. Firma WIŚNIOWSKI zdaje sobie sprawę z tego, że trwałość jest tym, co powinno wyróżniać najlepsze ogrodzenia, spełniające funkcję ochronną zabudowań i przestrzeni wszelkiego typu. Jest to równie istotne co bezpieczeństwo. Dodatkowym atutem zastosowanego rozwiązania jest fakt, że panele kratowe zaprojektowano tak, by były łatwe i wygodne w montażu.



- Cieszymy się, że Grupa SOLO, której zlecono tak ważne i odpowiedzialne zadanie, jakim było zabezpieczenie Campusu Misericordiae, wybrała właśnie nasze produkty. Na produkcję i montaż w podmokłym terenie ogrodzenia przewidziano zaledwie niespełna miesiąc. Dołożyliśmy wszelkich starań, by ogrodzenie wyszło od nas w najszybszym terminie. To taka nasza niewielka cegiełka, którą dołożyliśmy do tak ogromnego przedsięwzięcia, jakim z pewnością była wizyta papieża Franciszka w Polsce - podkreśla Katarzyna Świderska dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.


fot: Jan Baran



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje” jest już w internecie!

Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.

więcej

Wiśniowski ze statuetką Topbuilder 2020

Firma WIŚNIOWSKI została wyróżniona tytułem TOPBuilder 2020 w dwóch kategoriach. Pierwsza z nich to „produkt rekomendowany, zweryfikowany rynkowo”, w której polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń otrzymał statuetkę za unikatową kolekcję Home Inclusive. Z kolei w kategorii „nowość” doceniona została innowacyjność okna PVC PRIMO, które zostało zaprojektowane przez rodzimych inżynierów zatrudnianych przez markę WIŚNIOWSKI.

więcej

Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu.

więcej

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok –polski producent na targachPERIMETER PROTECTION. W dniach 14-16 stycznia w Norymberdze odbywały się targi Permiter Protection, podczas których prezentowane były produkty wspierające ochronę posesji i budynków. W ramach imprezy można było odwiedzić stoisko marki WIŚNIOWSKI, polskiego producenta kompleksowych systemów dla domu i przemysłu – bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Jakie produkty zaprezentował WIŚNIOWSKI?

więcej

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";