FAKRO na dachu Ameryki

FAKRO na dachu Ameryki
FAKRO, którego produkty docierają również poza Europę, wsparło podróżniczy projekt „FAKRO na dachu Ameryki”, zrealizowany w czerwcu br. przez Pawła Rochowicza – dziennikarza ekonomicznego „Rzeczpospolitej”.


Dziennikarz wraz z grupą przyjaciół przez kilka miesięcy przygotowywał się do wyprawy na Denali (McKinley), czyli najwyższy szczyt Ameryki Północnej (6190 m n.p.m.). FAKRO wsparło realizację tego podróżniczego marzenia. To już nie pierwszy raz firma angażuje się w umożliwianie rozwoju pasji swoich pracowników i partnerów oraz promocję aktywności fizycznej.

Wyprawa trwała 18 dni. Po dotarciu do obozu bazowego na wysokości 4300 m n.p.m. i spędzeniu w nim tygodnia, ekipa alpinistów ruszyła dalej. Kiedy nadarzyła się okazja – ucichł huraganowy wiatr, przestał sypać śnieg. Mieliśmy szczęście – zdobywaliśmy szczyt w bezwietrznej pogodzie, w pełnym słońcu. Sam atak szczytowy potrwał około 14 godzin. I choć było to męczące przeżycie - udało się wspomina Paweł Rochowicz.



Od 2003 roku okna marki FAKRO pokrywają amerykańskie dachy. Wtedy też powstała spółka FAKRO America LLC, która obecnie prężnie się rozwija. Zwiększono zatrudnienie, zakupiono nowy magazyn wraz z pomieszczeniami biurowymi. Ponadto, firma aktywnie uczestniczy w targach branżowych dla instalatorów, architektów, oraz prowadzi rozmowy z największymi dystrybutorami materiałów budowlanych. Nieprzerwanie rozwijamy ofertę, wprowadzając do niej produkty do dachów płaskich, czy rolety zewnętrze do okien pionowych podsumowuje bieżące działania Rafał Rynduch, kierownik Rynku USA i Kanady.




Celem FAKRO na kolejne lata jest zwiększenie udziału w branży w rynku globalnym. Oby w kolejnych 25 latach działalności państwa firma zdobyła wiele szczytów – tych biznesowych życzy firmie Paweł Rochowicz, który razem z FAKRO zdobył najwyższą górę Ameryki Północnej.










Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»