Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 5.06.2017 15:08


„Mój dom pełen ciepła” – konkurs ISOVER

Przeglądaj zdjęcia ->
„Mój dom pełen ciepła” – konkurs dla klientów ISOVER
1 czerwca br. marka ISOVER uruchomiła ogólnopolski konkurs fotograficzny dla klientów indywidualnych i wykonawców pod hasłem „Mój dom pełen ciepła”. Co miesiąc – od czerwca 2017 do marca 2018, można zdobyć atrakcyjne nagrody.
Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić materiały ISOVER oraz zrobić zdjęcie inspirowane motywem przewodnim kampanii reklamowej „Dom pełen ciepła”.

„Mój dom pełen ciepła” – konkurs ISOVER

Sfotografuj swój „Dom pełen ciepła”
Swoją wizję ciepłego, bezpiecznego i komfortowego domu marka ISOVER prezentuje w spocie reklamowym z udziałem pracowników. Elementem kampanii jest też konkurs fotograficzny, w którym firma zachęca klientów do pokazania ich własnej interpretacji hasła – „Dom pełen ciepła”. - W kampanii reklamowej nawiązujemy do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu i bezpieczeństwa, które zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach, z kolei konkurs fotograficzny „Mój dom pełen ciepła” ma umocnić pozytywne skojarzenia, takie jak radość czy ciepło rodzinne z naszą marką – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.

Zasady konkursu ISOVER
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić materiały izolacyjne marki ISOVER za min. 1000 zł brutto (w terminie od stycznia 2017 do marca 2018 r.), przesłać kopię faktury lub paragonu potwierdzających zakup na adres konkurs@isover.pl oraz umieścić autorskie zdjęcie zainspirowane kampanią „Dom pełen ciepła” po postem konkursowym na profilu marki Isover.pl na Facebook’u. Zgłoszenie należy oznaczyć hashtagiem #DomPełenCiepła. Co miesiąc dziesięcioro uczestników, których zdjęcia zdobędą najwięcej polubień, otrzyma atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. konsola PlayStation 4 PRO, ipad, parownica do ubrań Philips, robot kuchenny Bosh, voucher do SPA czy gry familijne.

Dodatkowo – tylko w czerwcu, lipcu i sierpniu – pięcioro uczestników, którzy jako pierwsi prześlą swoje zdjęcie, otrzyma zestaw dwóch wakacyjnych leżaków.

10 edycji to 10 szans na nagrodę
Konkurs organizowany jest w dziesięciu miesięcznych edycjach, od czerwca 2017 do marca 2018 roku. – Dajemy naszym obecnym i przyszłym klientom wiele szans na zdobycie atrakcyjnych nagród. W konkursie „Mój dom pełen ciepła” klient może przesłać zdjęcie w każdej comiesięcznej edycji, aczkolwiek laureatem można zostać tylko raz podczas wszystkich dziesięciu odsłon konkursu. Co więcej, to zwycięzcy wybierają, jaką nagrodę z naszej puli chcą otrzymać. Mamy nadzieję, że udział w konkursie sprawi uczestnikom wiele frajdy, a zdjęcia, które powstaną przy tej okazji, będą miłą pamiątką – mówi Aleksandra Puzyno, specjalista marketingu ISOVER.

Szczegółowe zasady konkursu są dostępne na stronie www.isover.pl/konkurs .
Zgłoszenia należy przesyłać na stronie: www.facebook.com/isoverpl

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Nowa nakładka ISOVER RIGIPS WEBER na AUTODESK® REVIT®

Na rynku pojawiła się wspólna nakładka na oprogramowanie Autodesk® Revit®, zawierająca zakładki dedykowane dla marek ISOVER, RIGIPS i WEBER, należące do Saint-Gobain Construction Products Polska. Aplikacja udostępniona przez producenta materiałów budowlanych oraz rozwiązań systemowych to unikalne na rynku narzędzie posiadające tak szeroką gamę produktów i rozwiązań oraz szereg dodatkowych funkcjonalności usprawniających proces projektowania

więcej

Nowość ISOVER! Płyty zespolone EasyTherm – więcej powierzchni użytkowej i doskonały komfort cieplny

W budownictwie wielorodzinnym i użyteczności publicznej duże znaczenie ma izolacja termiczna między pomieszczeniami ogrzewanymi i nieogrzewanymi, jak korytarze i klatki schodowe. W takich budynkach istotna jest też wysoka odporność ścian wewnętrznych na uszkodzenia związane z intensywnym użytkowaniem, a także maksymalnie efektywne wykorzystanie przestrzeni użytkowej. Z myślą o takich zadaniach zaprojektowano nowe płyty zespolone EasyTherm

więcej

Nowy Katalog Rozwiązań systemowych Saint-Gobain już dostępny!

Prezentujemy pierwszy kompleksowy katalog rozwiązań przegród i elementów budowlanych z zastosowaniem produktów marek Saint-Gobain: ECOPHON, GLASSOLUTIONS, ISOVER, RIGIPS, WEBER opracowany przez połączone siły inżynierów Saint-Gobain. To praktyczny przewodnik nie tylko dla architektów czy wykonawców, ale wszystkich osób biorących udział w procesie budowlanym: inwestorów indywidualnych, rzeczoznawców czy studentów uczelni i szkół budowlanych

więcej

Nowość ISOVER i WEBER: system ocieplenia elewacji ETICS

Najpowszechniej stosowanym sposobem na ocieplenie elewacji polskich budynków jest metoda lekka mokra, czyli ETICS, znana też jako BSO. Inżynierowie ISOVER i WEBER opracowali wspólne rozwiązanie w tym zakresie, zapewniające walory cieplne na poziomie obowiązujących Warunków Technicznych 2021, a na tle innych dostępnych na rynku systemów wyróżniające się bezpieczeństwem pożarowym, trwałością, właściwościami mechanicznymi i dbałością o estetykę

więcej

Inteligentne miasto – czyli na czym polega zarządzanie miastem przyszłości

Zapraszamy do wysłuchania trzeciego odcinka cyklu Polskie Miasta Przyszłości 2050, którego gościem jest Szymon Ciupa, ekspert smart city. Tym razem tematem dyskusji jest inteligencja w mieście

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;