Produkty marki WIŚNIOWSKI podbiły Francję

Produkty marki WIŚNIOWSKI podbiły Francję
Zakończyło  się  największe  tegoroczne  wydarzenie  w  branży  budowlanej  w  Europie  –  targi  Batimat 2017. Między 6 i 10 listopada francuskie centrum wystawiennicze Paris Expo Porte de Versailles stało się mekką branży budowlanej. Była to gratka dla wszystkich przedsiębiorstw europejskiego i światowego formatu, w tym dla firmy WIŚNIOWSKI.



Batimat to targi z ponad 50-letnią tradycją, odbywające się co 2 lata i przedstawiające najnowsze osiągnięcia i innowacje w dziedzinie budownictwa, stolarki i wyposażenia wnętrz. Na stoisku firmy WIŚNIOWSKI, zwiedzający mogli zapoznać się z produktami zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla przemysłu. Produkty marki spotkały się z uznaniem reprezentantów branży i gości odwiedzających imprezę, imponując unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem. - Nasze produkty zostały przyjęte na targach bardzo pozytywnie. Rynek francuski jest dość specyficzny i jak każdy ma swoje charakterystyczne potrzeby. Przygotowując się do wystawy staraliśmy się  do  tych  wymagań  dostosować,  wybierając  produkty  na  najwyższym  poziomie  wzornictwa  i  funkcjonalności.  Targi  były  doskonałą  platformą  do  wymiany  doświadczeń  i  opinii  na  ich  temat,  dzięki czemu będziemy mogli je udoskonalać. - podsumowuje Paweł Cymorek, Dyrektor Sprzedaży



Europa Zachodnia firmy WIŚNIOWSKI.
WIŚNIOWSKI przede wszystkim promował system Home Inclusive czyli kolekcję bram garażowych, drzwi i ogrodzeń, cechującą się wyjątkowo spójną linią stylistyczną. Jednolity design w domowej przestrzeni użytkowej został już doceniony na mediolańskich targach MADE expo, jednak kolekcja Home Inclusive to więcej niż tylko wygląd. Znajduje się w niej między innymi flagowy produkt firmy, brama PRIME, oferująca najwyższej klasy bezpieczeństwo jak i parametry termoizolacyjne. W skład kolekcji wchodzą również nowoczesne drzwi CREO – skupiające w sobie piękno, komfort i bezpieczeństwo. Poza tym, WIŚNIOWSKI pokazał również swoje rozwiązania renowacyjne, RenoSystem i bramę UniPro Nano, umożliwiające montaż nowoczesnych i estetycznych bram nawet w starych, pozornie niedostosowanych do tego budynkach. W prezentowanej ofercie firmy nie zabrakło także produktów  dedykowanych  dla  przemysłu  i  budownictwa  publicznego,  czyli  solidnych  ogrodzeń,  bram przemysłowych oraz drzwi stalowych i aluminiowych – wszystko to w ciekawym wzornictwie i wielu wariantach wykończeniowych. Wreszcie WIŚNIOWSKI zaprezentował również produkty dla domu inteligentnego, powstałe dzięki współpracy z francuską firmą Somfy, czyli system smartCON-NECTED wraz z napędem garażowym Metro IO i sterownikiem Ri-Co.

Oferta  firmy  rośnie  z  roku  na  rok,  wraz  z  jej  konkurencyjnością  na  rynkach  europejskich. Udział  w  imprezie  był  prawdziwą  inspiracją  dla  wszystkich  jej  uczestników,  mogących  śledzić najnowsze trendy i znaleźć olbrzymią motywację do dalszego rozwoju.


















Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»