Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 16.02.2018 18:23


WIŚNIOWSKI zaskoczył na Targach BUDMA

Przeglądaj zdjęcia ->
Ponad 500 m2 ekspozycji, tysiące odwiedzających, trzy złote medale za innowacyjność i setki owocnych rozmów o rozwoju polskiej branży budowlanej. Tak możemy podsumować tegoroczne targi BUDMA, które zakończyliśmy pełnym sukcesem. W halach MTP było o nas głośno!

WIŚNIOWSKI zaskoczył na Targach BUDMA

Międzynarodowe Targi Poznańskie BUDMA to największe i najbardziej wymagające wydarzenie wystawiennicze branży budowlanej w Polsce. Podczas tegorocznej BUDMY zaprezentowało się prawie 1000 firm, a ich stoiska odwiedziło niemal 46 tysięcy osób. My również mocno zaakcentowaliśmy tam swoją obecność, przygotowując szereg innowacyjnych rozwiązań, nowości produktowe i ekspozycję na miarę branżowego lidera.



NAJWYŻSZE LAURY

Ponad 500 m2 przestrzeni zaaranżowanej tak, by wyeksponować funkcjonalność i design produktów oraz pokazać kompleksowość oferty. Przygotowaliśmy specjalne strefy dedykowane architektom, zwolennikom dobrego designu i miłośnikom inteligentnych technologii, a także tym, szukającym rozwiązań na miarę wymagającego rynku przemysłowego. Wszystko w sposób sprzyjający rozmowom, przystępny dla klientów, partnerów biznesowych i ekspertów branżowych. Pomysłowość naszych projektantów i nowoczesne podejście do ekspozycji docenili organizatorzy targów. Kapituła MTP przyznała marce WIŚNIOWSKI statuetkę Acanthus Aureus za najlepsze stoisko wystawiennicze.



Wśród prezentowanych produktów nie mogło zabraknąć zdobywców Złotych Medali MTP, które kapituła konkursowa przyznała jeszcze przed rozpoczęciem targów. Głównymi kryteriami decydującymi o zwycięstwie były: innowacyjność, wysokiej jakości materiały i bardzo dobre parametry produktów.



Zaskoczyliśmy jurorów aż trzykrotnie, zdobywając najwyższe laury za:


  •   Bramę UniPro RenoSystem, której specjalna konstrukcja pozwala na montaż bramy segmentowej w otworze garażu bez względu na warunki zabudowy, nawet w przypadku, gdy w obiekcie nie są zachowane podstawowe parametry techniczne.
  •   Drzwi aluminiowe CREO, czyli idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie oryginalność i nieograniczone możliwości w doborze rozwiązań, dopasowanych do własnej wizji domu oraz bardzo dobre parametry.
  •   Ideę smartCONNECTED, która pozwala sterować zdalnie bramami wjazdowymi i garażowymi, furtką, drzwiami wejściowymi i tarasowymi marki WIŚNIOWSKI z każdego zakątka globu.





NOWE PODEJŚCIE DO PROJEKTOWANIA

Stoisko marki WIŚNIOWSKI przykuwało wzrok i zachęcało do odwiedzin nie tylko ze względu na wyjątkową ekspozycję. Nasi partnerzy handlowi podczas targów mogli skorzystać ze szkoleń, zaś media – wziąć udział w unikatowej konferencji prezentującej kolekcję Home Inclusive 2.0. To nowa generacja stworzonej w 2014 roku kolekcji bram, drzwi i ogrodzeń w jednym designie.

Nowoczesne podejście do projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni użytkowej tym razem zyskało nowe możliwości wzornicze. Niebanalną rolę w tej kolekcji odgrywa kolor. Stworzyliśmy paletę nowych 16 barw strukturalnych, które dzięki efektowi trójwymiarowości, nadają głębię wykończenia. Konferencję poprowadził dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor, specjalista od zwiększania sprzedaży, psychologii koloru i visual merchandisingu. W kontekście nowej odsłony kolekcji Home Inclusive opowiedział o znaczeniu designu i tym, jaką rolę w naszych wyborach konsumenckich odgrywa kolor.

Zapraszamy do obejrzenia relacji video z targów Budma
oraz Wirtualnego Spaceru po stoisku marki
WIŚNIOWSKI






























Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

BRAMA ELEWACYJNA - KWINTESENCJA ELEGANCJI

Elewacyjna Brama MakroPro 2.0 ELH to propozycja marki Wiśniowski dla osób ceniących wyrafinowany design i indywidualny styl. Projektowana jest na specjalne zamówienie klientów, zgodnie z ich wytycznymi i oczekiwaniami. Jest to więc produkt w pełni spersonalizowany i jedyny w swoim rodzaju.

więcej

NOWOCZESNE WZORY OGRODZEŃ MARKI WIŚNIOWSKI | PLIKI CAD BIM

Marka Wiśniowski to gwarancja jakości, dobrego stylu i elegancji. Ogrodzenia i bramy to flagowe produkty firmy. Proste linie, uniwersalne, utrzymane w minimalistycznym stylu formy dodają charakteru zarówno nowoczesnym jak i klasycznym obiektom

więcej

XXI wiek przyniósł więcej, niż oczekiwaliśmy. Oto rewolucja, która trwa już niemal dwie dekady

Właśnie dobiega końca druga dekada XXI stulecia. Wieku, który w wyobraźni niemal wszystkich ludzi miał być czasem rewolucji, nagłych zmian, pokaźnego skoku w rozwoju technologicznym. Przewidywania te – wyrażane zarówno w latach 90., jak i początkiem wieku – okazały się słuszne, a być może nawet nie doszacowały olbrzymiego potencjału ludzkiego rozumu i zdolności w transformacji dotychczasowych osiągnięć.

więcej

Technologia i emocje. Jak i dlaczego marka WIŚNIOWSKI trafiła na Marsa?

Zakończona i równocześnie rozpoczęta misja łazika była okazją, by porozmawiać nie tylko o podróży łazika Perseverance, ale również o przyszłości badań nad i w kosmosie. Podczas wykładu online zorganizowanego przez Naukową Wioskę, a prowadzonego przez Katarzynę Świderską, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, można było posłuchać m.in. o silnikach rakietowych i detalach, które sprawiły, że zdołaliśmy dotrzeć na czwartą planetę Układu Słonecznego

więcej

Czy warto wybrać zestaw stolarki od jednego producenta?

Przebywając w mieszkaniu niemal 24h/dobę, dostrzegamy wzrost kosztów jego utrzymania. Pojawia się zatem potrzeba modernizacji budynku pod kątem energooszczędności. Ważnym krokiem w tym kierunku jest kompleksowa wymiana stolarki, o której rozmawiamy z ekspertem marki WIŚNIOWSKI

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;