Nowości firmowe
   

Polskie meble wśród największych, światowych producentów

Polskie meble wśród największych, światowych producentów
Mikomax Smart Office, Hush Meet

Mikomax Smart Office prezentuje nowości na NeoCon

Blisko milion metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, 500 wiodących firm, najwięksi producenci, ponad 50 000 profesjonalistów branży projektowej, a także 100 seminariów i programów edukacyjnych. Tak w liczbach prezentuje się najważniejsze wydarzenie w roku dla branży projektowania komercyjnego – NeoCon. Targi rozpoczęły się w Chicago 11 czerwca i potrwają 3 dni. Podczas jubileuszowej, 50. edycji, wśród największych światowych producentów, pojawiła się polska firma Mikomax Smart Office. Marka na NeoCon prezentuje swoje topowe produkty, w tym najnowszą linie kabin akustycznych Hush.

NeoCon to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń w roku, kierowane do branży projektowania komercyjnego. Targi odbywają się w czerwcu w The Mart w Chicago, niezmiennie od 1969 roku i w tym roku obchodzą swój 50. jubileusz. NeoCon to miejsce, gdzie rodzą się światowe trendy kształtujące nasze środowisko, a także prezentowane są najnowsze innowacje w dziedzinie projektowania. Wśród największych światowych producentów swoje produkty zaprezentuje Mikomax Smart Office.



- Udział w targach NeoCon i możliwość zaprezentowania swoich produktów to dla nas ogromny sukces i wyróżnienie. Każdego roku organizatorzy wydarzenia wybierają tylko nieliczne marki z całego świata, które mają niepowtarzalną okazję pokazać swoje rozwiązania wśród najlepszych, światowych przedstawicieli branży. My prezentujemy swoje topowe produkty, między innymi te, z najnowszej linii Hush, którą niedawno wprowadziliśmy na rynek, czyli Hush Phone i Hush Meet. Dlaczego to właśnie te produkty chcemy pokazać za oceanem? Obserwujemy światowe trendy, które skupiają się wokół pracownika i jego potrzeb, widzimy rosnące zainteresowanie rozwiązaniami akustycznymi, niwelującymi hałas w przestrzeni biurowej, a także systemami, które wspierają ergonomię miejsca pracy. Odpowiedzią na te potrzeby są nasze najnowsze produkty – mówi Marek Rychter, menedżer ds. marketingu, Mikomax Smart Office.



Najważniejsze funkcjonalności produktów z linii Hush: Hush Phone i Hush Meet, to przede wszystkim wysoka pochłanialność dźwięku, obecnie jedna z najwyższych na polskim rynku, która umożliwia prowadzenie poufnych rozmów, pracę indywidualną w skupieniu czy przeprowadzenie kameralnych spotkań w gronie kilku osób. Istotną cechą tych rozwiązań są również kompaktowość i mobilność, dzięki czemu w łatwy sposób dostosują się do potrzeb każdej organizacji.



Oprócz części wystawienniczej odbędą się również konferencje, seminaria i panele dyskusyjne z udziałem wybitnych przedstawicieli branży. W tym roku wystąpią między innymi: Art Gensler (założyciel firmy Gensler), Cheryl Durst (wiceprezes wykonawczy Międzynarodowego Stowarzyszenia Projektowania Wnętrz), Cindy Allen (redaktor naczelna Interior Design), Nick Thompson (szef nowojorskiej firmy Wired) i Carol Ross Barney (założycielka i dyrektor projektowy Ross Barney Architects). NeoCon potrwa do 13 czerwca w Chicago.


reklama



Artykuły powiązane:

Za miastami przyszłości stoją… smart biurowce

Wizje miast idealnych pojawiały się w rozważaniach filozofów od wieków. Dzisiaj, w erze rosnącej roli nowych technologii, postępującej urbanizacji, a także w dobie zmian demograficznych, jesteśmy świadkami transformacji, które dokonują się w przestrzeniach miejskich. Ich wynikiem mają być smart cities, czyli inteligentne miasta przyszłości. To już nie wizja a realne działania, które stanowią odpowiedź na potrzeby współczesnej cywilizacji. Według danych ONZ ponad połowa ludzi na świecie żyje w miastach, a do 2050 roku wskaźnik ten może wzrosnąć nawet do 66 proc. Jak usprawnić funkcjonowanie w przestrzeni miejskiej? Oprócz systemów, które podnoszą jakość życia mieszkańców, powstaje nowoczesna infrastruktura. Nowy krajobraz miast to inteligentne biurowce i przyjazne miejsca pracy – w biurach dostosowanych do zmieniających się potrzeb pracowników.

więcej

Stress management, czyli zostaw stres za drzwiami biurowca

Postęp nauki i techniki przyniósł ze sobą rozwój cywilizacyjny, a w ślad za nim pojawiły się zagrożenia i choroby, z którymi dzisiaj musimy się mierzyć. Jednym z  głównych problemów jest stres, najsilniej występujący w krajach wysoko zurbanizowanych, a także w tych, w których nie ma odpowiedniej profilaktyki. Według corocznego raportu American Psychological Association, aż 61 proc. Amerykanów uważa, że jednym z głównych czynników stresogennych jest praca.

więcej

Podstawa nowoczesnego biura? Flexibility

Indywidualne podejście do potrzeb pracownika, funkcjonalność i elastyczność przestrzeni biurowej, a także nowoczesna stylistyka i minimalizm. Dzisiaj biuro ma być miejscem otwartym i gotowym do zmian w organizacji, dopasowanym do różnych generacji pracowników, zachęcającym do kreatywnych działań i nie przytłaczającym swoją korporacyjną strukturą. Dlaczego to takie ważne? Badania wskazują, że nawet 70 proc. młodych pracowników jest skłonna zamienić inne, atrakcyjne korzyści proponowane przez firmę, na rzecz lepszej przestrzeni biurowej. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby oraz standardy pracy, Mikomax Smart Office prezentuje najnowszą kolekcję Flexido. Rozwiązania, które dostosują się do różnych przestrzeni i stylów pracy.

więcej

Biuro, które wspiera rozwój startupu

Z raportu Startup Poland z 2017 r. wynika, że aż 71 proc. polskich startupów zatrudnia pracowników, a dla 42 proc. dostęp do kadry to najbardziej pożądany czynnik rozwoju firmy. Z kolei 7 na 10 badanych firm deklaruje, że w ostatnim półroczu pozyskało nową osobę do zespołu. Startupy nie są wyłączone z wyścigu o najlepsze talenty, który rozpoczął się już na rynku pracy. Konkurowanie o najlepszych wiąże się jednak z koniecznością stworzenia środowiska pracy, które spełni oczekiwania pracowników i pomoże w rozwijaniu biznesu. Na jakie biuro powinny więc postawić młode, innowacyjne firmy?

więcej

Wellness wkracza do biur

Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników. To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?

więcej

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj