Redesign logo Nowy Styl Group

Zmieniamy swój znak rozpoznawczy na rynku i najważniejszy element identyfikacji wizualnej.

Nowe, odświeżone logo Nowy Styl Group jest wizerunkowym wzmocnieniem rozwoju i potencjału Grupy, spójnym z jej misją, wartościami i hasłem komunikacji We KNOW HOW to #MakeYourSpace.


Redesign logo Nowy Styl Group

W odświeżonym logo główną rolę odgrywa nowe liternictwo, dopasowane do aktualnych trendów oraz używanych przez Grupę materiałów marketingowych. Zmienione proporcje znaku podkreślają jego funkcję nadrzędną jako „parasola” nad markami produktowymi. Modyfikacji uległ kolor logo – z szarego na czarny, który kojarzony jest m.in. z wysokim standardem, mocą i elegancją, a dodatkowo doskonale współgra z innymi barwami stosowanymi w komunikacji wizualnej Grupy. Dzięki całości tych zmian wyraźnie poprawiona została czytelność znaku.


- Redesign naszego logo naturalnie dopełnia komunikację We KNOW HOW to #MakeYourSpace, przy pomocy której dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu tworzenia efektywnych przestrzeni biurowych. Każda tego typu zmiana stwarza nam nowe możliwości kształtowania wizerunku naszej firmy oraz konsekwentnego podnoszenia poziomu komunikacji z naszymi partnerami – mówi Magdalena Tokarczyk-Cyran, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Nowy Styl. 





Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»