Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 28.02.2019 14:07


Wiśniowski laureatem „Innowacyjnych Rozwiązań Branży Stolarki”

Przeglądaj zdjęcia ->
Podczas tegorocznej edycji Konwentu Stolarki VIP doceniono kolejne produkty marki Wiśniowski przyznając im nagrodę w programie „Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki”.

Wiśniowski laureatem „Innowacyjnych Rozwiązań Branży Stolarki”


Aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO i smartCONNECTED to produkty, których innowacyjność dostrzega się już przy pierwszym użyciu. Wprowadzają do codziennego życia wyższe poczucie bezpieczeństwa, gwarantując funkcjonalność i łatwość obsługi. Te unikalne cechy wsparte najwyższą jakością wykonania doceniono na XXIV Konwencie Stolarki VIP, który odbył się w dniach 21-22 lutego 2019 roku w Gniewie. Rokrocznie pojawiają na nim przedstawiciele najważniejszych firm, by debatować nad zmianami na rynku, nowymi rozwiązaniami technologicznymi i wyzwaniami, które stoją przed producentami stolarki.


Jakie innowacyjne rozwiązania można odnaleźć w naszych drzwiach CREO i smartCONNECTED?
CREO perfekcyjnie strzegą wnętrze domu przed hałasem, chłodem i gorącem. Współczynnik izolacyjności cieplnej na poziomie od 0,8 W/m2K gwarantuje najlepszą ochronę pomieszczeń przed niskimi i wysokimi temperaturami. Ponadto stanowią barierę przed nieproszonymi gośćmi - klasa antywłamaniowa RC2 i RC3 dla drzwi CREO łącznie z doświetlami, potwierdzone certyfikatem IFT Rosenheim. Można uzupełnić je o czytnik linii papilarnych czy elektroniczny wizjer – które jeszcze bardziej podnoszą bezpieczeństwo domowników. 


Nieprzypadkowo nagrodę obok drzwi CREO otrzymało smartCONNECTED. CREO w wersji smart to kompletny produkt uzupełniony o jedno z najnowocześniejszych rozwiązań na rynku technologii inteligentnych. Dzięki smartCONNECTED można sterować  naszymi produktami za pomocą smartfona. W przypadku CREO, smartCONNECTED umożliwia zdalne otwieranie oraz zamykanie drzwi – dzięki temu można zapomnieć o noszeniu pęku kluczy, albo wpuścić dziecko do domu nie ruszając się z pracy.








Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny?

Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.

więcej

Marka Wiśniowski partnerem strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki

W dniach 3-6 października w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie odbyło się II Ogólnopolskie Forum Stolarki, podczas którego można było zobaczyć najnowocześniejsze technologie z branży. W ramach wydarzenia po raz pierwszy została zorganizowana Wystawa Innowacji. Marka WIŚNIOWSKI jako prekursor innowacyjnych rozwiązań został partnerem strategicznym tego wydarzenia, a na wystawie pokazał WIŚNIOWSKI Concept – komplementarną ofertę produktową.

więcej

MARKA WIŚNIOWSKI SPONSOREM BIEGU HERON CHALLENGE

W sobotę, 19 października, już po raz II biegacze, amatorzy biegania oraz całe rodziny wezmą udział w biegu na dystansie 12 km Heron Challenge. Główną ideą imprezy jest promowanie terenów Pogórza Rożnowskiego jako miejsca do aktywnego spędzania czasu. Sponsorem biegi została marka WIŚNIOWSKI, polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

więcej

Wiśniowski wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";
bloki cad