Wojciech Modest Amaro wybiera to, co najlepsze – ruszyła kampania reklamowa MAGNAT

14 maja wystartowała kampania reklamowa marki MAGNAT, która jest kontynuacją prowadzonych w poprzednim latach działań promocyjno-reklamowych. Komunikacja oparta została na dwóch spotach promujących kluczowe produkty: Magnat Ceramic oraz Magnat Sypialnia Pokój Dziecka.

Wojciech Modest Amaro wybiera to, co najlepsze – ruszyła kampania reklamowa MAGNAT

Dwie reklamy łączy jedna, znana i ceniona osoba – Wojciech Modest Amaro, który wybiera farby MAGNAT doceniając ich walory estetyczne oraz parametry techniczne. Dwa uzupełniające się spoty to osobne historie przedstawiające markę jako spełniającą istotne oczekiwania konsumentów w zakresie odporności na plamy oraz dbania o komfort użytkowania wnętrz poprzez oczyszczanie powietrza z formaldehydu.

Spot reklamowy kampanii pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, przez cały sezon prac remontowo – budowlanych.

Kampania reklamowa w Internecie obejmować będzie także nowoczesne narzędzia e-marketingowe: Google Adwords, linki sponsorowane w wyszukiwarce, reklamę displayową, content marketing, a także szeroko zakrojone działania w Social Mediach, w tym remarketing na Youtube do wybranych filmów instruktażowych. Do udziału w kampanii zaproszone zostały również blogerki wnętrzarskie.




Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»