Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 7.05.2019 14:17


NAPĘD MOTO WIŚNIOWSKI WKROCZYŁ NA RYNEK

Przeglądaj zdjęcia ->
NAPĘD MOTO WIŚNIOWSKI WKROCZYŁ NA RYNEK

Na rynku właśnie pojawił się najnowszy napędu MOTO WIŚNIOWSKI powered by Somfy. To ważny projekt dla rynku, który już został doceniony nagrodą TopBuilder w kategorii „Nowość Roku 2019”. MOTO to nie tylko produkt, ale i symbol zmiany sposobu działania w branży produktów dla domu.

Napęd do bram garażowych MOTO jest owocem współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy – światowego lidera w dziedzinie rozwiązań inteligentnego sterowania i automatyki. Po sukcesie pierwszego wspólnego projektu, napędu METRO, marki postanowiły pójść o krok dalej i stworzyć produkt, który wypełni niszę automatyki do bram garażowych w ekonomicznych cenach.

Minimalizm i elegancja

Wszystkie najważniejsze funkcje napędu do bram garażowych zostały zamknięte w minimalistycznej
i estetycznej obudowie. MOTO może być sterowane za pomocą nadajników oraz umożliwia podłączenie fotokomórek, lampy sygnalizacyjnej oraz przycisku naściennego do ręcznego sterowania. Napęd MOTO uruchomi się również w przypadku braku energii elektrycznej, jeśli posiadać będziemy baterię awaryjnego zasilania. Kolejnymi zaletami napędu jest szybka i prosta konfiguracja parametrów, a także natychmiastowe rozpoczęcie pracy w mniej niż 60 sekund od zamontowania. Dzięki cichej i płynnej pracy napęd sprawdzi się w garażach połączonych z budynkiem i sąsiadujących bezpośrednio z sypialnią. Co ważne, napęd MOTO jest produkowany w Europie.

- Po sukcesie pierwszego napędu METRO, który szybko okazał się rynkowym hitem, postanowiliśmy stworzyć produkt, który będzie odpowiadał potrzebom naszych klientów, szukających rozwiązań dla domu w ekonomicznych cenach. Dzięki współpracy z firmą Somfy stworzyliśmy dwa produkty dla różnych odbiorców, ale w tej samej idealnie dopracowanej formie i spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Każdy z nas doskonale zna naszych klientów, a łącząc siły mogliśmy stworzyć dla nich produkt idealny
mówi Marcin Strzelec, Menedżer Zarządzający grupami produktów bramy garażowe i przemysłowe, automatyka, technologie inteligentne  z firmy WIŚNIOWSKI.




- Napęd MOTO wpisuje się w zróżnicowaną ofertę marki WIŚNIOWSKI, a dzięki rozwiązaniom Somfy zapewnia komfort sterowania i eksploatacji, oparty na wieloletnim doświadczeniu na rynkach światowych. Technologia RTS, w której działa napęd jest doceniana przez instalatorów i użytkowników indywidulanych za niezawodność oraz za możliwość wykorzystania w rozbudowie systemu automatyki domowej  - mówi Piotr Bębenista, Key Account Manager Somfy Polska.  

Kwintesencją współpracy obu firm będzie wspólne wystąpienie podczas X Kongresu Stolarki Polskiej, którego WIŚNIOWSKI oraz Somfy będą Partnerami Strategicznymi. Na Kongresie obecny będzie dr Witold Jankowski - prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”. Wydarzenie odbędzie się 23 i 24 maja w podwarszawskiej Jachrance.



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny?

Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.

więcej

Marka Wiśniowski partnerem strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki

W dniach 3-6 października w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie odbyło się II Ogólnopolskie Forum Stolarki, podczas którego można było zobaczyć najnowocześniejsze technologie z branży. W ramach wydarzenia po raz pierwszy została zorganizowana Wystawa Innowacji. Marka WIŚNIOWSKI jako prekursor innowacyjnych rozwiązań został partnerem strategicznym tego wydarzenia, a na wystawie pokazał WIŚNIOWSKI Concept – komplementarną ofertę produktową.

więcej

MARKA WIŚNIOWSKI SPONSOREM BIEGU HERON CHALLENGE

W sobotę, 19 października, już po raz II biegacze, amatorzy biegania oraz całe rodziny wezmą udział w biegu na dystansie 12 km Heron Challenge. Główną ideą imprezy jest promowanie terenów Pogórza Rożnowskiego jako miejsca do aktywnego spędzania czasu. Sponsorem biegi została marka WIŚNIOWSKI, polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

więcej

Wiśniowski wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";
bloki cad