Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 7.05.2019 14:17


NAPĘD MOTO WIŚNIOWSKI WKROCZYŁ NA RYNEK

Przeglądaj zdjęcia ->
NAPĘD MOTO WIŚNIOWSKI WKROCZYŁ NA RYNEK

Na rynku właśnie pojawił się najnowszy napędu MOTO WIŚNIOWSKI powered by Somfy. To ważny projekt dla rynku, który już został doceniony nagrodą TopBuilder w kategorii „Nowość Roku 2019”. MOTO to nie tylko produkt, ale i symbol zmiany sposobu działania w branży produktów dla domu.

Napęd do bram garażowych MOTO jest owocem współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy – światowego lidera w dziedzinie rozwiązań inteligentnego sterowania i automatyki. Po sukcesie pierwszego wspólnego projektu, napędu METRO, marki postanowiły pójść o krok dalej i stworzyć produkt, który wypełni niszę automatyki do bram garażowych w ekonomicznych cenach.

Minimalizm i elegancja

Wszystkie najważniejsze funkcje napędu do bram garażowych zostały zamknięte w minimalistycznej
i estetycznej obudowie. MOTO może być sterowane za pomocą nadajników oraz umożliwia podłączenie fotokomórek, lampy sygnalizacyjnej oraz przycisku naściennego do ręcznego sterowania. Napęd MOTO uruchomi się również w przypadku braku energii elektrycznej, jeśli posiadać będziemy baterię awaryjnego zasilania. Kolejnymi zaletami napędu jest szybka i prosta konfiguracja parametrów, a także natychmiastowe rozpoczęcie pracy w mniej niż 60 sekund od zamontowania. Dzięki cichej i płynnej pracy napęd sprawdzi się w garażach połączonych z budynkiem i sąsiadujących bezpośrednio z sypialnią. Co ważne, napęd MOTO jest produkowany w Europie.

- Po sukcesie pierwszego napędu METRO, który szybko okazał się rynkowym hitem, postanowiliśmy stworzyć produkt, który będzie odpowiadał potrzebom naszych klientów, szukających rozwiązań dla domu w ekonomicznych cenach. Dzięki współpracy z firmą Somfy stworzyliśmy dwa produkty dla różnych odbiorców, ale w tej samej idealnie dopracowanej formie i spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Każdy z nas doskonale zna naszych klientów, a łącząc siły mogliśmy stworzyć dla nich produkt idealny
mówi Marcin Strzelec, Menedżer Zarządzający grupami produktów bramy garażowe i przemysłowe, automatyka, technologie inteligentne  z firmy WIŚNIOWSKI.




- Napęd MOTO wpisuje się w zróżnicowaną ofertę marki WIŚNIOWSKI, a dzięki rozwiązaniom Somfy zapewnia komfort sterowania i eksploatacji, oparty na wieloletnim doświadczeniu na rynkach światowych. Technologia RTS, w której działa napęd jest doceniana przez instalatorów i użytkowników indywidulanych za niezawodność oraz za możliwość wykorzystania w rozbudowie systemu automatyki domowej  - mówi Piotr Bębenista, Key Account Manager Somfy Polska.  

Kwintesencją współpracy obu firm będzie wspólne wystąpienie podczas X Kongresu Stolarki Polskiej, którego WIŚNIOWSKI oraz Somfy będą Partnerami Strategicznymi. Na Kongresie obecny będzie dr Witold Jankowski - prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”. Wydarzenie odbędzie się 23 i 24 maja w podwarszawskiej Jachrance.



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje” jest już w internecie!

Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI.

więcej

Wiśniowski ze statuetką Topbuilder 2020

Firma WIŚNIOWSKI została wyróżniona tytułem TOPBuilder 2020 w dwóch kategoriach. Pierwsza z nich to „produkt rekomendowany, zweryfikowany rynkowo”, w której polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń otrzymał statuetkę za unikatową kolekcję Home Inclusive. Z kolei w kategorii „nowość” doceniona została innowacyjność okna PVC PRIMO, które zostało zaprojektowane przez rodzimych inżynierów zatrudnianych przez markę WIŚNIOWSKI.

więcej

Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu.

więcej

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok

WIŚNIOWSKI dynamicznie zaczyna rok –polski producent na targachPERIMETER PROTECTION. W dniach 14-16 stycznia w Norymberdze odbywały się targi Permiter Protection, podczas których prezentowane były produkty wspierające ochronę posesji i budynków. W ramach imprezy można było odwiedzić stoisko marki WIŚNIOWSKI, polskiego producenta kompleksowych systemów dla domu i przemysłu – bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Jakie produkty zaprezentował WIŚNIOWSKI?

więcej

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";