Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 1.06.2019 19:09


Wejdź do domu za pomocą odcisku palca - nowość marki Wiśniowski

Przeglądaj zdjęcia ->

Nieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Marka WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek unikalne rozwiązania, nowości i ulepszenia w ofercie stolarki dla domu. Dzięki temu klienci mogą liczyć na najnowocześniejsze w Europie produkty, które ułatwią ich codzienne życie.


Wejdź do domu za pomocą odcisku palca - nowość marki Wiśniowski


Wejdź do domu za pomocą odcisku palca, czyli poznaj najnowszą ofertę  MARKI WIŚNIOWSKI

Dbanie o środowisko
W nowoczesnym budownictwie dużą wagę przywiązuje się do efektywności energetycznej domów. Budynki pasywne i energooszczędne nie tylko pozwalają na znaczne oszczędności w domowym budżecie, ale również wywierają o wiele mniejszy wpływ na środowisko w wymiarze makro i mikro. WIŚNIOWSKI to producent, który od lat działa w myśl społecznej odpowiedzialności biznesu, gdyż dbanie o otaczający nas świat, to nasz wspólny obowiązek. Dlatego marka poszerzyła ofertę drzwi i okien aluminiowych o zupełnie nową linię MB 104 Passive. Dzięki swoim parametrom i wysokiej jakości z powodzeniem mogą być stosowane w domach energooszczędnych i pasywnych. System posiada certyfikat Passive House Institute Darmstadt.

Nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania dla każdego
Żyjemy w czasach, w których nowoczesne technologie stały się czymś codziennym. Część z nich to jednak wciąż jedynie gadżety, ciekawostki. Marka WIŚNIOWSKI dąży ku nowoczesności z zupełnie innymi zamiarami: wszystko, co innowacyjne musi być równocześnie funkcjonalne. W ofercie nie ma więc niepotrzebnych rozwiązań. Każde z nich tworzone jest tak, by gwarantowało komfort i bezpieczeństwo użytkownikom oraz czyniło codzienne życie łatwiejszym.

Rezygnacja z kluczy

Aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO to bestsellerowy produkt, który łączy w sobie wszystkie najważniejsze cechy i funkcjonalności. Gwarantują bezpieczeństwo, zwiększają komfort codziennego życia i dzięki szerokiej gamie wzorów umożliwiają perfekcyjne ich dopasowanie do stylu i designu budynku. WIŚNIOWSKI wprowadził wiosną tego roku zmiany, które znacząco zwiększyły możliwości personalizacji drzwi. Piętnaście premierowych wzorów to ukłon
w stronę klientów, którzy szukają oryginalnych i nowoczesnych elementów dla swojego domu.

W drzwiach CREO pojawiły się też nowe ułatwienia. Czytnik technologii RFDI (który jest dostępny również w drzwiach DECO), smartTouch zintegrowany z uchwytem ze stali nierdzewnej oraz dwukanałowy czytnik linii papilarnych z funkcją „GOŚĆ”– to rozwiązania ułatwiające kontrolę nad wejściem do domu. Dzięki nim można na dobre zrezygnować z tradycyjnych kluczy.

Kontrola nad drzwiami z każdego miejsca
Podobną funkcję pełni wkładka DoorLock. To nowoczesne oraz łatwe w montażu rozwiązanie firmy Somfy, umożliwiające sterowanie drzwiami wejściowymi z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Produkt dedykowany jest do aluminiowych drzwi zewnętrznych CREO marki WIŚNIOWSKI (w wersji otwieranej do wewnątrz). Istnieje możliwość użycia jej również w drzwiach ECO Tech z jedno- oraz trzypunktowym zamkiem automatycznym. Dzięki wkładce DoorLock wystarczy nam smartfon i dostęp do sieci, by zdalnie otworzyć drzwi zewnętrze, np. w momencie, gdy dzieci wracają ze szkoły. To pomocna funkcja również w przypadku, gdy przed domem czekają goście, a my stoimy w korku.  
Jeszcze więcej możliwości dla domu

 – Nawet dobre rzeczy wymagają ulepszania – stale powtarza Andrzej Wiśniowski, twórca i założyciel marki WIŚNIOWSKI. Dzięki takiemu podejściu, klienci mogą liczyć na coraz nowocześniejsze produkty marki.

W nowych wzorach drzwi CREO pojawia się możliwość wyboru szyb wpuszczanych bez konieczności stosowania naokoło nich aplikacji ze stali nierdzewnej. Przeszklenia mogą być w wersji obustronnej Stopsol/Stopsol, co pozwala osiągnąć efekt przezierności. Dostępne są również różne warianty zastosowania aplikacji zlicowanych z panelem drzwi w kolorze ze stali nierdzewnej, DECOR, RAL, mat strukturze standard lub Home Inclusive 2.0 oraz w anodzie czarnej i okleinach.

Do oferty dodane zostały również nowe uchwyty m.in. wpuszczane i wykonane z carbonu. Podobne zmiany zostały wprowadzone przy aluminiowych drzwiach zewnętrznych DECO. Ich oferta została uzupełniona o nowe kolory oraz o premierowy wzór o numerze 130.

Drzwi ECO Tech to kolejna nowość w ofercie drzwi technicznych w wersji jednoskrzydłowej. Stanowią one uzupełnienie bogatej oferty drzwi płaszczowych. Wykonane są z najwyższej jakości malowanej proszkowo blachy. Ich wnętrze zostało wypełnione wełną mineralną. Drzwi ECO Tech dostępne są w ofercie w wersji pełnej, przeszklonej z bogatą ofertą wyposażenia dodatkowego.



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny?

Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.

więcej

Marka Wiśniowski partnerem strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki

W dniach 3-6 października w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie odbyło się II Ogólnopolskie Forum Stolarki, podczas którego można było zobaczyć najnowocześniejsze technologie z branży. W ramach wydarzenia po raz pierwszy została zorganizowana Wystawa Innowacji. Marka WIŚNIOWSKI jako prekursor innowacyjnych rozwiązań został partnerem strategicznym tego wydarzenia, a na wystawie pokazał WIŚNIOWSKI Concept – komplementarną ofertę produktową.

więcej

MARKA WIŚNIOWSKI SPONSOREM BIEGU HERON CHALLENGE

W sobotę, 19 października, już po raz II biegacze, amatorzy biegania oraz całe rodziny wezmą udział w biegu na dystansie 12 km Heron Challenge. Główną ideą imprezy jest promowanie terenów Pogórza Rożnowskiego jako miejsca do aktywnego spędzania czasu. Sponsorem biegi została marka WIŚNIOWSKI, polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

więcej

Wiśniowski wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";
bloki cad