Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 4.08.2010 12:13


Nowa strategia marki Zehnder

Przeglądaj zdjęcia ->
Share |


Nowa strategia marki Zehnder Zehnder Polska wdraża strategię komunikacji opracowaną przez Zehnder Group. W jej ramach firma definiuje się jako dostawca kompleksowych rozwiązań ogrzewania, chłodzenia, wentylacji oraz filtracji powietrza. Nowy wizerunek marki oddaje hasło „Always around you” oraz charakterystyczne wiodące motywy graficzne w katalogach produktowych.

Obecna na polskim rynku od 2002 r. marka Zehnder w przeszłości postrzegana była przez pryzmat grzejników dekoracyjnych i „na miarę”, może się jednak poszczycić również 40-letnią tradycją w branży wentylacyjnej. Trzon oferty uzupełniały wodne promienniki sufitowe oraz przemysłowe systemy filtracji powietrza. Sukcesywne poszerzanie gamy produktów spowodowało repozycjonowanie marki Zehnder.




W ramach nowej strategii Zehnder jako dostawca kompleksowych rozwiązań systemowych dla komfortowego klimatu wnętrz chce komunikować korzyści wynikające z zastosowania swoich produktów. Zobrazowano je barwnymi liniami klimatycznymi oraz nowym hasłem przewodnim „Always around you” w materiałach informacyjnych firmy.


Klimat wnętrza pod znakiem Zehnder
Marka Zehnder chce kompleksowo odpowiadać na oczekiwania klientów. Szeroka i przejrzysta oferta firmy Zehnder Polska obejmuje produkty, które gwarantują zdrowy i komfortowy klimat pomieszczeń, bez względu na to, czy jest to przestrzeń prywatna czy publiczna, nowe budownictwo czy też obiekty modernizowane. Zgodnie z nowym hasłem marka chce być blisko swoich odbiorców, dostarczając kompleksowych rozwiązań. Motto „Always around you” oddaje wpływ produktów marki Zehnder na przestrzeń, w której zostały zastosowane. Jego przesłanie zostało wzmocnione kolorowymi liniami klimatycznymi w katalogach każdej z grup produktowych. Głównym przekazem nowej komunikacji jest przedstawienie oddziaływania urządzeń marki Zehnder na otoczenie. Dlatego w materiałach informacyjnych Zehnder pojawiają się linie klimatyczne, które okalają ludzi, obrazując efekty działania urządzeń: ogrzewanie, chłodzenie, świeże i czyste powietrze.


Nowa strategia marki Zehnder
Nowa strategia marki Zehnder



Linie w kolorze czerwonym symbolizują przytulne ciepło, będące efektem działanie szerokiego asortymentu grzejników lub promienników sufitowych. Efektywne, a zarazem energooszczędne ogrzewanie ma kluczowe znaczenie przede wszystkim w przypadku obiek-tów mieszkalnych i użyteczności publicznej. Linie o ciemnoniebieskiej barwie odnoszą się do powietrza schłodzonego przez systemy ogrzewania i chłodzenia sufitowego przeznaczone do obiektów publicznych. Świeże powietrze przedstawiają linie w kolorze jasnoniebieskim. Zehnder Comfosystems gwarantuje efektywną wymianę powietrza w domach jedno- i wielorodzinnych, zarówno nowych, jak i modernizowanych. Pozwala stworzyć środowisko całkowicie zdrowe i bezpieczne dla dzieci oraz osób narażonych na alergię.


Nowa strategia marki Zehnder
Nowa strategia marki Zehnder



W szerokiej palecie rozwiązań pod marką Zehnder znajdują się również przemysłowe systemy filtracji powietrza. Czyste powietrze, symbolizowane przez zielone linie, ma szczególne znaczenie w obiektach, w których zbierają się groźne dla ludzkiego zdrowia kurz i pył, jak np. hale produkcyjne czy magazyny. Motywy graficzne na materiałach promocyjnych Zehnder podkreślają różnorodność obszarów ich zastosowań oraz efekty działania produktów sygnowanych tą marką. Pojawiły się już na większości drukowanych materiałów informacyjnych marki i były prezentowane podczas targów INSTALACJE 2010. Kolejnym etapem realizacji strategii będzie ujednolicenie przekazu na witrynie firmowej www.zehnder.pl.

Więcej informacji na temat asortymentu Zehnder również na stronie www.zehnder.pl


Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Czas na wymianę grzejników

Sezon letni to idealna pora na wymianę grzejników przed nadchodzącą zimą. Decydując się na zakup nowych zyskamy większą wydajność grzewczą, obniżając jednocześnie koszty eksploatacyjne. Ponadto, odpowiednio dopasowane do wnętrza, mogą podnieść jego walory estetyczne...

więcej

Kompletne rozwiązania Zehnder

Kompletne rozwiązania  Zehnder Świadomi inwestorzy coraz częściej decydują się na system wentylacji mechanicznej. Jest to podyktowane chęcią podniesienia komfortu mieszkania, a także wymogami oszczędności energii w budynkach. Kompletne rozwiązania marki Zehnder gwarantują najwyższą efektywność wymiany powietrza, spełniając przy tym najsurowsze kryteria energooszczędności. Kluczowym >>

więcej

Wielofunkcyjne grzejniki Zehnder

Wielofunkcyjne grzejniki ZehnderRola grzejników nie musi ograniczać się tylko do ogrzewania pomieszczeń. Modele dostępne w ofercie Zehnder Polska mogą pełnić także dodatkowe funkcje. Akcesoria w postaci różnego rodzaju wieszaków umożliwiają wygodne suszenie i zawieszanie ręczników. Grzejniki Zehnder sprawdzą się również jako ścianki działowe, oddzielające strefy funkcjonalne  >>

więcej

Christian Ghion w Polsce

Christian Ghion w Polsce3 września 2010 r. w Warszawie w ramach targów Idealny Dom i Wnętrze odbyło się seminarium dla projektantów i architektów na temat innowacyjnych rozwiązań w stylizacji przestrzeni mieszkalnej. Na zaproszenie Zehnder Polska podczas seminarium wykład wygłosił francuski designer Christian Ghion - projektant współpracujący z największymi  >>

więcej

Barwne oblicza grzejników

Barwne oblicza grzejników – paleta barw ZehnderPlanując aranżację pomieszczenia warto wziąć pod uwagę wygląd przedmiotów użytkowych, które mogą z nią współgrać lub kontrastować. Oryginalny efekt wizualny osiągniemy np. dzięki grzejnikom w niebanalnych odcieniach. Produkty marki Zehnder dostępne są w bogatej ofercie barw i wariantów wykończenia powierzchni. Stwarza to niemal nieograniczone  >>

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";