Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 24.09.2019 12:44


Aluprof celebruje Światowy Tydzień Zielonego Budownictwa

Przeglądaj zdjęcia ->
Światowy Tydzień Zielonego Budownictwa (World Green Building Week) to coroczna kampania, mająca na celu podnoszenie świadomości na temat wpływu zielonego budownictwa na przeciwdziałanie zmianom klimatu. Do tegorocznej akcji, której obchody przypadają między 23-29 września, przyłączył się także Aluprof ze specjalną kampanią edukacyjną „7 budynków na 7 dni tygodnia”.

Aluprof celebruje Światowy Tydzień Zielonego Budownictwa


W ramach World Green Building Week firmy i organizacje z całego świata prowadzą działania pod znakiem #BuildingLife, dzięki którym odbiorcy dowiadują się, w jaki sposób mogą stworzyć zielone, zdrowe i odporne na warunki klimatyczne środowisko służące zarówno ludziom, jak i naturze. Celem tegorocznej kampanii jest podniesienie świadomości na temat emisji dwutlenku węgla na wszystkich etapach cyklu życia budynku, a tym samym zachęcenie do ukierunkowania sposobu myślenia i działań na rzecz zmniejszenia emisji dwutlenku węgla z budynków.

Budynki i budownictwo odpowiadają za 39% globalnej emisji dwutlenku węgla związanej z energią. 28% tych emisji pochodzi z operacyjnej fazy, czyli ich ogrzewania, zasilania i chłodzenia, natomiast 11% przypisuje się emisji węgla uwalnianego podczas procesu budowy i produkcji materiałów. Do tej pory przemysł budowlany koncentrował się na emisjach operacyjnych i sposobie, w jaki budynki faktycznie działają. Jednak w celu pełnej dekarbonizacji do 2050 r. i zatrzymania globalnego ocieplenia na poziomie 1,5°C, sektor budowlany musi zająć się również emisjami pochodzącymi z całego cyklu życia budynku – czytamy na stronie organizatora akcji, World Green Building Council.

Zielone Budownictwo z perspektywy firmy Aluprof
W celu podkreślenia roli, jaką budynki ekologiczne pełnią na rzecz zrównoważonego rozwoju, firma Aluprof przygotowała specjalną kampanię informacyjną: 7 budynków na 7 dni tygodnia! Kampania ma na celu poszerzenie wiedzy na temat zielonych budynków oraz wielokryterialnych systemów oceny budynków ekologicznych w tym BREEAM, LEED, DGNB, HQE, WELL.

Filozofia zarządzania organizacją oraz produkty firmy Aluprof wpisują się w nurt zrównoważonego rozwoju. Poza regularnymi, edukacyjnymi działaniami CSR, w ramach polityki środowiskowej wdrożyliśmy zintegrowany system zarządzania środowiskowego ISO 14001 czy sposób raportowania z uwzględnieniem aspektów środowiskowych według światowego standardu – GRI (Global Reporting Initiative). Co więcej, nasze systemy okienno-drzwiowe i fasadowe posiadają niezależnie potwierdzone, uznawane na całym świecie deklaracje środowiskowe. Tego rodzaju produkty wykorzystuje się w prestiżowych realizacjach na całym świecie. Doskonałym przykładem zielonych budynków z systemami Aluprof są m.in. Mennica Legacy Tower w Warszawie, budynek Green2Day we Wrocławiu czy 61 Ninth Avenue w Nowym Yorku – mówi Aleksandra Baksik, Brand & Sustainable Development Manager Aluprof.

Działania w ramach kampanii, skierowane do wszystkich zainteresowanych, w tym pracowników i sympatyków marki, realizowane będą za pośrednictwem FacebookaLinkedIna, strony www firmy i kanałów wewnętrznych. Zapraszamy do śledzenia publikacji codziennie od 23-29 września!

Partnerem kampanii Aluprof jest PLGBC – członek międzynarodowej organizacji GBC.





Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Wodny Park Tychy w systemach Aluprof w finale prestiżowego konkursu

Wodny Park Tychy znalazł się w gronie finalistów World Architecture Festival 2019, w kategorii „Produkcja energii i recycling”. Tyski obiekt powalczy z 14 budynkami z całego świata. W 33 kategoriach konkursu wyróżniono łącznie ponad pół tysiąca budynków.

więcej

Aluprof 11 raz podwójnym Liderem Rynku Stolarki

Na zakończenie tegorocznego Ogólnopolskiego Forum Stolarki, najważniejszego krajowego wydarzenia branży, odbyła się Gala Liderów Rynku Stolarki. Na podstawie podsumowania Centrum Analiz Branżowych wyłoniono firmy, które w swoich segmentach osiągnęły najlepsze wyniki sprzedażowe w minionym sezonie. Aluprof został nagrodzony aż w dwóch kategoriach: jako dostawca systemów aluminiowych oraz systemów roletowych.

więcej

Dedykowane systemy Aluprof - Rewitalizacja kultowego CEDET-u

Dla projektantów i wykonawców pracujących przy modernizacji obiektu do dziś zwanego przez warszawiaków „Smykiem” nie lada wyzwaniem było połączenie innowacyjnej technologii z zabytkową konstrukcją budynku

więcej

Aluprof z tytułem Budowlanej Marki Roku 2019

Producent systemów aluminiowych po raz kolejny został doceniony przez profesjonalistów branży budowlanej. Dzięki pozytywnej opinii i rekomendacji firm wykonawczych marka Aluprof znalazła się w tegorocznym Rankingu Budowlanych Marek Roku.

więcej

Kompleks biurowy .KTW – przemiana Katowic odbywa się z udziałem Aluprof

Przemiana Katowic od kilku lat odbywa się za sprawą architektury miejskiej. Centrum tego procesu jest modernizacja przestrzeni śródmiejskiej i powstanie tzw. Strefy Kultury. W najważniejszych obiektach, będących symbolem zachodzących zmian, obecne są systemy aluminiowe marki Aluprof. Jednym z nich jest kompleks biurowców .KTW. Już dziś możemy przyjrzeć się pierwszemu z dwóch budynków

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";