Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 26.02.2020 09:52


Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Przeglądaj zdjęcia ->

Premiera pierwszego odcinka programu Salonowe Rewolucje
marki Wiśniowski już za nami!


Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski Przed Salonowymi Rewolucjami

Po Salonowych Rewolucjach

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl.

Premierowy odcinek „Salonowych Rewolucji” można już obejrzeć na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI






Prezentuje on metamorfozę sklepu ARTEX z Chełma, dzięki której firma założona w latach 90 przeobraziła się w salon sprzedażowy przyszłości. Nowa przestrzeń daje klientom to, czego nie może dać internet czy katalog sprzedażowy: możliwość doświadczania.

Salon sprzedażowy to nie muzeum, przestrzeń ekspozycyjna ma żyć. Aby ośmielić klientów, zastosowaliśmy innowacyjną technikę komunikacji produktowej: na produktach lub w ich pobliżu zamieszczone zostały informacje nie tylko o kluczowych cechach, np. „JESTEM SMART”, ale także polecenia zachęcające do interakcji, takie jak: „DOTKNIJ MNIE”, czy „OTWÓRZ”mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ekspert marki WIŚNIOWSKI.Dla klientów ważne jest doświadczanie produktów, bo przecież kupujemy zmysłami – wzrokiem, dotykiem, węchem… tłumaczy Borowiński.

Autorska koncepcja komunikacji produktowej zastosowana w ramach projektu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI zachęca klienta do odwiedzenia salonu – by mógł dotknąć, włączyć, otworzyć, przesunąć, zobaczyć i przetestować.

WIŚNIOWSKI Concept – serce projektu
Marka WIŚNIOWSKI w ramach projekt Salonowe Rewolucje stworzyła unikalny sposób myślenia o produktach: o tym, jak je właściwie prezentować i sprzedawać. Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design systemu Home Inclusive z użyciem technologii smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart domu” dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

Jak przeobraził się salon ARTEX – bohater pierwszego odcinka
W wyniku rewolucji wnętrze salonu ARTEX zostało uporządkowane, podzielone według grup produktowych i wyodrębniono w nim dwie części: strefę sprzedaży i strefę konceptu. Dzięki temu klienci oglądający ekspozycję nie spotykają się z tymi, którzy składają zamówienia – to zapewnia obu tym grupom komfort i spokój. Ponadto, zgodnie z innowacyjną koncepcją komunikacji produktowej marki WIŚNIOWSKI, goście salonu mogą tu wszystkiego dotknąć, wypróbować i są o tym skutecznie poinformowani. Całości dopełnia profesjonalnie użyte światła i stonowane kolory – produkty są eksponowane na tle delikatnych szarości, które nie męczą wzroku i budują przyjazny klimat.

Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami
Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.

Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI. Pierwszy odcinek jest już dostępny, możemy go obejrzeć powyżej.



Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:
  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek  
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom  
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

BRAMA ELEWACYJNA - KWINTESENCJA ELEGANCJI

Elewacyjna Brama MakroPro 2.0 ELH to propozycja marki Wiśniowski dla osób ceniących wyrafinowany design i indywidualny styl. Projektowana jest na specjalne zamówienie klientów, zgodnie z ich wytycznymi i oczekiwaniami. Jest to więc produkt w pełni spersonalizowany i jedyny w swoim rodzaju.

więcej

NOWOCZESNE WZORY OGRODZEŃ MARKI WIŚNIOWSKI | PLIKI CAD BIM

Marka Wiśniowski to gwarancja jakości, dobrego stylu i elegancji. Ogrodzenia i bramy to flagowe produkty firmy. Proste linie, uniwersalne, utrzymane w minimalistycznym stylu formy dodają charakteru zarówno nowoczesnym jak i klasycznym obiektom

więcej

XXI wiek przyniósł więcej, niż oczekiwaliśmy. Oto rewolucja, która trwa już niemal dwie dekady

Właśnie dobiega końca druga dekada XXI stulecia. Wieku, który w wyobraźni niemal wszystkich ludzi miał być czasem rewolucji, nagłych zmian, pokaźnego skoku w rozwoju technologicznym. Przewidywania te – wyrażane zarówno w latach 90., jak i początkiem wieku – okazały się słuszne, a być może nawet nie doszacowały olbrzymiego potencjału ludzkiego rozumu i zdolności w transformacji dotychczasowych osiągnięć.

więcej

Technologia i emocje. Jak i dlaczego marka WIŚNIOWSKI trafiła na Marsa?

Zakończona i równocześnie rozpoczęta misja łazika była okazją, by porozmawiać nie tylko o podróży łazika Perseverance, ale również o przyszłości badań nad i w kosmosie. Podczas wykładu online zorganizowanego przez Naukową Wioskę, a prowadzonego przez Katarzynę Świderską, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, można było posłuchać m.in. o silnikach rakietowych i detalach, które sprawiły, że zdołaliśmy dotrzeć na czwartą planetę Układu Słonecznego

więcej

Czy warto wybrać zestaw stolarki od jednego producenta?

Przebywając w mieszkaniu niemal 24h/dobę, dostrzegamy wzrost kosztów jego utrzymania. Pojawia się zatem potrzeba modernizacji budynku pod kątem energooszczędności. Ważnym krokiem w tym kierunku jest kompleksowa wymiana stolarki, o której rozmawiamy z ekspertem marki WIŚNIOWSKI

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;