Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 13.01.2022 19:18


Meble Kinnarps w reprezentacyjnym biurze marki Hochland

Przeglądaj zdjęcia ->
W marcu 2021 roku zostało oddane do użytku nowe biuro firmy Hochland Polska zlokalizowane w kompleksie Business Garden w Poznaniu. Liderem projektu była Emilia Mochort, Menadżer ds. Zwinności Biznesowej oraz Zarządzania Portfelem Projektowym w Hochland Polska, która współpracowała z interdyscyplinarnym zespołem. Za projekt wnętrz, które odzwierciedlają tożsamość marki, odpowiadała pracownia Roma Kulczyk Architekt, a wyposażenie całego środowiska pracy powierzono sprawdzonemu partnerowi - firmie Kinnarps.


Meble Kinnarps w reprezentacyjnym biurze marki Hochland

Hochland Polska zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników, a rozwój marki spowodował konieczność przeprowadzki do nowej lokalizacji firmowego biura dla 70 osób. Klientowi zależało na atrakcyjnym, przyjaznym miejscu pracy dla obecnego i przyszłego personelu. W nowej siedzibie przy ulicy Pastelowej w Poznaniu znalazły się nowoczesne rozwiązania umożliwiające zarówno pracę w zespołach zwinnych, jak i komfortowe warunki do pracy indywidualnej, a także wiele interesujących przestrzeni do spotkań z kontrahentami oraz partnerami biznesowymi.



Głównym celem było stworzenie komfortowego, nowoczesnego miejsca do pracy dla naszego zespołu. Otoczona zielenią, kreatywna przestrzeń w pełni oddaje ducha Hochland – firmy otwartej, rodzinnej i z optymizmem patrzącej w przyszłość – podkreśla Joanna Bonin-Pietek, Dyrektor Personalny Hochland Polska. – Dziś pandemia zdecydowanie wpływa na modele pracy, jednak w Hochland wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się ze współpracy, której towarzyszy poczucie wspólnoty. Nowe biuro jest dla nas przywróceniem nadziei na szybki powrót do "normalności".


Biuro wizytówką marki
Oczekiwania inwestora zakładały stworzenie wygodnej przestrzeni do pracy w formie otwartych przestrzeni dla poszczególnych zespołów, oddzielonych salkami do spotkań lub relaksu oraz centralnym punktem całego biura w postaci przestronnego "salonu z kuchnią",  jak nazywali roboczo tę wyczekiwaną przestrzeń pracownicy. Umeblowanie, składające się z sofy z fotelami na wprost kominka, tworzy domowy i ciepły klimat, a duża kuchnia może sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających kucharzy.


Różnorodność zastosowanych elementów, mebli, lamp, materiałów wykończeniowych oraz otwartość zespołu projektowego sprawiły, że powstała przestrzeń nietuzinkowa, przyjazna, sprzyjająca zarówno pracy, jak i podtrzymywaniu relacji – mówi autorka projektu, architekt Roma Kulczyk.


Różnorodność przestrzeni łączą mleczarskie motywy
Pracownicy firmy Hochland mają do dyspozycji ponad 1000 m kw. nowocześnie zaaranżowanej powierzchni biura. Nowa przestrzeń zaskakuje różnorodnością otwartych, funkcjonalnych przestrzeni w połączeniu z kameralnymi pomieszczeniami, obejmując zarówno miejsca do pracy i relaksu dla kilkudziesięciu pracowników, jak i 15 sal konferencyjnych, których aranżacja nawiązuje do poszczególnych marek serów Hochland, m.in. Almette, Hochland Kremowe, Hochland Żółte, czy Valbon.


Każde z wyjątkowych pomieszczeń wyraża najważniejsze wartości firmy – rodzinność, ducha pracy zespołowej i bliskość natury. Aranżacja sali Białej i Czarnej powstała z myślą o dostawcach mleka. Na ścianach  obu pomieszczeń w formie fototapet zastosowano czarno-białe zdjęcia autorstwa artysty Macieja Fiszera.

Z kolei pokoje o nazwach Węgrów i Kaźmierz poświęcone są miejscowościom, w których znajdują się zakłady produkcyjne Hochland.


Wszystkie części biura łączy kolorystyka nawiązująca do logo marki oraz dopracowane detale podkreślające profil działalności firmy. Od wejścia gości witają motywy mleczarskie - kropla mleka zwisająca z lady, a nad nią lampy wykonane z kanek do mleka, zaś na ścianach i meblach pojawia się kilkaset figurek krów, np. w formie uchwytów.



Wspaniały efekt mimo wielu wyzwań
Pandemia Covid-19 spowodowała konieczność wprowadzenia zmian w projekcie. W czasie pierwszego zamrożenia gospodarki w okresie od marca do lipca 2020 zostały wstrzymane prace projektowe, aby uwzględnić nowe wymagania bezpieczeństwa sanitarnego np. stacje do dezynfekcji rąk, nowe włączniki światła, drzwi przesuwne, zaś w przypadku mebli – uwzględnić ścianki między biurkami oraz łatwe do dezynfekcji tapicerki z syntetycznej skóry Joy.



Szczególnym wyzwaniem podczas wyposażania biura firmy Hochland w Poznaniu była sprawna koordynacja ponad 20 dostawców. Ze względu na różnorodność asortymentu opieka handlowa i operacyjna podczas całego procesu stanowiła zadanie wymagające bardzo dobrego planowania. Na wyrazy uznania zasługuje szczególnie nasz zespół serwisu, który sprawnie przeprowadzał wszystkie etapy dostaw i montażu, mimo szeregu dodatkowych wymagań sanitarnych w związku z pandemią. Realizacja tego projektu, w tak trudnych okolicznościach, ugruntowała na rynku poznańskim naszą reputację rzetelnego partnera w zakresie kompleksowego wyposażenia wnętrz – podkreśla Beata Henschel, Key Account Manager w Kinnarps Polska.




Wyposażenie naszego nowego biura dostarczyła firma Kinnarps Polska. Realizacja tego projektu była dla nas bardzo ważna zarówno ze względu na trudności wynikające z pandemii, skali przedsięwzięcia, a przede wszystkim jego dużej różnorodności. Dzięki współpracy z tak rzetelnym partnerem jak Kinnarps wszystko udało się sprawnie i na czas przeprowadzić z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Zaproponowane przez Kinnarps meble i rozwiązania są bardzo dobrej jakości, dzięki czemu powstało piękne, nowoczesne i funkcjonalne biuro, które będzie nam służyć przez kolejne lata i będzie naszą wizytówką. Jesteśmy zadowoleni z tego, że mamy piękne rodzinne biuro zgodne z naszymi wartościami w którym chce się pracować – komentuje Emilia Mochort, Menadżer ds. Zwinności Biznesowej oraz Zarządzania Portfelem Projektowym w Hochland Polska, Lider projektu.




Każdą z przestrzeni siedziby firmy Hochland przenikają wartości marki. Biuro jest miejscem, które łączy nowoczesne, proekologiczne rozwiązania oraz technologie sprzyjające efektywnej pracy z kreatywnością i komfortem. Wszystko z poszanowaniem natury i człowieka. Pracownicy podkreślają, że czują się w firmie jak w domu, a rodzinna atmosfera towarzyszy wszystkim, którzy przebywają w nowym biurze.




Fakty
Klient: Biuro Hochland Polska
Metraż: 1024 m2
Lokalizacja: Poznań, ul. Pastelowa 12
Liczba stanowisk pracy: 70
termin realizacji: marzec 2021
architekt: Roma Kulczyk Architekt
zastosowane rozwiązania Grupy Kinnarps: Biurka typu sit/stand z serii Oberon, fotele obrotowe Plus [6/8], ścianki działowe Vibe – marki Kinnarps, stół Ava marki Materia, panele akustyczne Deep Forest marki Skandiform

rozwiązania wybranych dostawców: Stół Deploy Flip – marki Boss Design, donice Shima Garden, fotel Frankie i Ester, krzesło Atticus, Cabin, Mind, pufa Parker, stolik wysoki Aline, stół Venus, stolik Stay - marki Johanson Design, kosze do segregacji odpadów marki Trece, listwy zasilające BiBox – marki Gotessons oraz inne produkty ponad 20 dostawców krajowych i zagranicznych







Zdjęcia: Fotomohito



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Nowe biuro operatora płatności Tpay

Operator płatności Tpay to polska dynamiczna firma z branży fintechowej, która w nowej siedzibie w Poznaniu oddaje swojemu zespołowi do dyspozycji funkcjonalną i dopasowaną do aktualnych potrzeb przestrzeń pracy. Spółka zainwestowała w biuro, umożliwiając jednocześnie swoim pracownikom wybór pomiędzy home office a korzystaniem z atrakcyjnego środowiska pracy w jednym z najbardziej prestiżowych biurowców Poznania. Wyposażenie i aranżację biura Tpay w Andersia Tower firma powierzyła ekspertom z Kinnarps.

więcej

OPTI - Inteligentne akcesoria do biurek oraz stołów do spotkań

Opti to seria inteligentnych, łatwo dostępnych i przyjaznych dla użytkownika akcesoriów do biurek oraz stołów do spotkań. Przetestowane pod kątem ergonomii, jakości i bezpieczeństwa. Przemyślane i dobrze zaprojektowane rozwiązania, które zapewniają potrzebne funkcje i ułatwiają organizację środowiska pracy

więcej

Cyfrowe miejsce spotkań Kinnarps

Cztery marki, wchodzące w skład Grupy Kinnarps, które wspólnie tworzą inspirujące i zrównoważone rozwiązania w zakresie projektowania wnętrz dla biur, edukacji i sektora opieki, zapraszają do wirtualnej przestrzeni spotkań!

więcej

BIDROOM POWIĘKSZA BIURO W KRAKOWIE

Firma Bidroom należąca do branży turystycznej i hotelarskiej rozwija się pomimo pandemii wirusa Covid-19. Cały czas zatrudnia nowych pracowników, zdobywa nagrody i powiększa swoje przestrzenie biurowe. Aby nadążyć za szybkim wzrostem firmy, biuro Bidroom, zlokalizowane przy krakowskim Rynku Głównym, musiało się ponownie powiększyć. Architekturę wnętrza opracowali Beata Tokarska-Kornecka oraz Jakub Kornecki z pracowni Q+B.ARCHITEKCI, a wyposażenie dostarczył Kinnarps.

więcej

INNOWACYJNE BUDKI AKUSTYCZNE FRAMERY

Prezentujemy Framery One, pierwszą na świecie budkę akustyczną z podłączeniem do sieci. To rozwiązanie, które łączy w sobie wyjątkowy design, najnowszą technologię i wysokie parametry izolacji akustycznej. Framery One to przestrzeń do pracy w ciszy, bez rozpraszającego hałasu z zewnątrz i bez pogłosu wewnątrz, którą można łatwo zaadaptować do swoich potrzeb

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;