Kolejne szkolenie dla młodych architektów zakończone sukcesem!

Kolejne szkolenie dla młodych architektów zakończone sukcesem!

Firma Kopp - Podłogi Naturalnie Doskonałe 28 maja przeprowadziła II szkolenie dla młodych architektów. Uczestnicy zostali przywitani w nowym krakowskim salonie firmy przy ulicy Zakopiańskiej 56A.

Szkolenie, które organizowane jest przez firmę Kopp, ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy odnośnie podłóg, będących uzupełnieniem teoretycznych informacji nabywanych przez studentów na uczelni.
Gośćmi drugiej edycji szkolenia byli studenci z Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Wysłuchali Oni wykładu na temat podłóg drewnianych i bambusowych. Uzyskali informację o rodzajach desek, sposobu montażu, sposobach wykończeniach powierzchni,  a także najlepszego dopasowania konkretnych gatunków drewna do wymagań praktycznych i stylistycznych.
 
Warsztaty cieszą się coraz większą popularnością.

Również po raz drugi, opiekunem grupy słuchaczy był dr Krzysztof Groń, praktyk i wykładowca.  - Ważne jest, aby studenci oprócz akademickiej dyskusji nabywali również praktyki - mówi dr K. Goń. Studenci poprzez kontakt praktyczny mają możliwość realnego przenoszenia swojej wyobraźni architektonicznej na konkretne i praktyczne projekty. - Studenci, którzy przyjeżdżają na szkolenia do firmy Kopp są już można powiedzieć młodymi architektami, którzy już zdobywają sukcesy na arenie europejskiej. Szkolenia, w którym uczestniczyłem z grupą studentom przynoszą długofalowe efekty. Bardzo chętnie wracam do firmy Kopp, pracownicy są nie tylko profesjonalistami w swojej dziedzinie, ale również bardzo miło i serdecznie nas przyjmują, z wielką dozą dobroci. Z wielką przyjemnością wrócę z kolejnymi studentami nas kolejne edycje warsztatów. - dodaje opiekun, doktor sztuk plastycznych Krzysztof Groń.

Organizatorzy firma Kopp - Podłogi Naturalnie Doskonałe zapowiadają kolejne szkolenia dla młodych architektów, które rozpoczną się w nowym roku akademickim.

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»