Ad Days

Share |

Ad DaysW dniach od 25 do 27 listopada 2010 odbędzie się w Łodzi drugi ogólnopolski Festiwal Reklamy Ad Days - czyli ogólnopolskie święto komunikacji społecznej, reklamy wizualnej i promocji.


Oprócz wystaw, warsztatów oraz dyskusji z udziałem ekspertów z branży przewidziano przegląd "IDEA HUNTERS" skierowany do adeptów sztuki reklamowej.


Kolejna odsłona festiwalu odbędzie się pod hasłem KONTROWERSJE i skupi się na kontrowersyjnych przekazach marketingowych. Tegoroczna edycja ma sprowokować dyskusję na temat granic w treści i formie komunikacji, które stale są przesuwane dla osiągania efektów promocyjnych.

Trzy festiwalowe dni zostaną intensywnie wypełnione. Tegoroczny program obejmuje:

    * Galerię Marketingu Miejsc,
    * wystawę „XX lecie polskiej reklamy”,
    * wystawę „Przegląd reklamy rosyjskiej”,
    * konkurs „Young Creatives Eurobest”,
    * przegląd „IDEA HUNTERS”,
    * case’y,
    * dyskusje,
    * warsztaty,
    * oraz imprezy festiwalowe

Podobnie jak w roku ubiegłym, częścią Festiwalu będzie Galeria Marketingu Miejsc, czyli spotkania i galeria będące platformą wymiany doświadczeń ekspertów oraz przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję miast i regionów.

AD DAYS zadebiutował na mapie łódzkich festiwali w 2009 roku i jest dedykowany dla szeroko pojętej branży kreatywnej, marketingowej, pr-owej oraz wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji społecznej, reklamy i promocji.

Przegląd "IDEA HUNTERS" jest adresowany do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, studentów oraz absolwentów wyższych uczelni, którzy nie są zawodowo związani z żadną agencją reklamową. Jego celem jest promocja twórczości, inspirowanie młodych artystów do aktywności w dziedzinie reklamy i ułatwienie im wejścia na rynek pracy. Zwycięzca przeglądu otrzyma możliwość udziału w zagranicznym szkoleniu w Hamburgu podczas europejskich finałów konkursu "Young Creatives Eurobest" z zakresu kreacji reklamy.
 
Impreza odbędzie się w  w pofabrycznych halach Łódź Art Center.
 
Strona organizatora: www.addays.pl
 

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»