Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 21.10.2019 15:53


Polacy wybierają rozwiązania grzewcze najwyżej jakości

Przeglądaj zdjęcia ->
Jak podaje PwC, Polacy w poprzednim roku wydali o przeszło 6,7% więcej na zakupy niż dwa lata wcześniej. Konsumenci często stają przed wyborem: kupić większą ilość czy postawić na wyższą jakość. Czym właściwie kierują się rodzimi nabywcy, poszukując dóbr klasy premium i co mogą zrobić firmy by spełnić wymagania klientów?
Polacy wybierają rozwiązania grzewcze najwyżej jakości

- Według KPMG Polacy wybierając produkt z kategorii premium pragną głównie ponadprzeciętnej jakości. Nieporównywalnie niżej plasują się design i prestiż. Ten sposób klasyfikacji pokazuje, że w swojej motywacji nasi rodacy są bardzo podobni do zachodnich sąsiadów - Niemców. - zauważa Emilia Dudek, Marketing Manager z Rettig Heating, koncernu produkującego m.in. grzejniki klasy premium oraz dodaje: - Takie same wnioski przyniosły nam badania przeprowadzone wśród instalatorów współpracujących z marką Purmo. Aż 92% z nich odpowiedziało, że przy wyborze asortymentu grzewczego kluczową rolę odgrywa jakość i trwałość.


Polacy wybierają polskie produkty
Świeże badania przeprowadzone przez Kantar TNS jednoznacznie wskazują na fakt, że Polacy preferują rodzime produkty. Informacja o tym, że dobro zostało wyprodukowane w naszym kraju zachęca do zakupu 87% rodaków. Natomiast dla 74% ważne jest, by produkt był wytworzony z ekologicznych składników, a dla 62%, by producentem była renomowana, światowa marka.

- Polacy to świadomi konsumenci, którzy dokonują odpowiedzialnych wyborów. Dlatego pojawia się coraz więcej firm skoncentrowanych na wymiarze jakościowym, ale i odwołujących się do polskich akcentów w swoim DNA. Polacy są mocno przywiązani do rodzimego akcentu i jest on w pewnym stopniu determinujący przy wyborze dwóch produktów o podobnych parametrach, w tym cenie.
- zauważa Marcin Kotarski, Produkt Manager z Rettig Heating, największego na świecie producenta grzejników.


Jednak ze względu na eksport produkcji i decentralizację firm, polski konsument nieczęsto ma możliwość wyboru produktu, który w jakikolwiek sposób nawiązuje do rodzimego rynku. Wówczas priorytetem staje się jakość i wynikająca z tego renoma producenta.


Bardzo adekwatnym przykładem jest marka Apple, która oprócz ponadprzeciętnej jakości, wyróżnia się wygórowaną ceną. Marcin Kotarski, Product Manager z Rettig Heating zauważa: - Apple to wręcz modelowy przykład firmy, produkującej przedmioty premium i koncentrującej się wokół jakości towaru. Nie jest jednak ani pierwszą, ani jedyną na rynku. M&S, BMW czy Ralph Lauren również działają w oparciu o ten model. Renoma i jakość to nierozłączny duet, który nie może funkcjonować osobno. Marka to obietnica - pewnych standardów, stabilności i bezpieczeństwa.




Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Wiosenna matamofoza łazienki - dekoracyjne grzejniki łazienkowe Purmo

Marka Purmo proponuje wosenną, inspirującą metamorfozę. Ozdobne grzejniki Purmo idealnie sprawdzą się w roli elementu „odświeżającego” aranżację każdego wnętrza

więcej

Grzejnik - produkt do zadań specjalnych. Inspiracje Purmo.

Zapraszamy dziś do świata inspiracji Purmo. Grzejnik to nie tylko produkt dostarczający ciepło. Designerskie, minimalistyczne formy współczesnych produktów stanowią oryginalne elementy wystroju wnętrz. Ale nie tylko ogrzewanie i dekoracja jest domeną grzejników. Zobacz, jak ciekawe funkcje może pełnić grzejnik w pomieszczeniu. Ograniczeniem może być jedynie nasza wyobraźnia

więcej

PURMO staje się PURMO - nowa identyfikacja marki

W obliczu dynamicznie zmieniającego się świata, społeczeństwo staje przed nowymi wyzwaniami dotyczącymi ochrony klimatu, wzrostu populacji i urbanizacji. Aby sprostać tym wyzwaniom i lepiej spełnić oczekiwania swoich klientów, marka PURMO zainwestowała w zmianę swojej strategii, obierając kierunek rozwoju zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. PURMO skupiło się na promowaniu systemowego podejścia z kompleksowymi i energooszczędnymi rozwiązaniami, a nie na poszczególnych grupach produktów. Aby to podkreślić, marka PURMO zaprezentowała swój nowy wizerunek, symbol oraz logo. Wielobarwny znak graficzny odzwierciedla wiedzę i doświadczenie w ogrzewaniu i chłodzeniu.

więcej

DEKORACYJNE GRZEJNIKI DO SALONU

Nie bez powodu podczas urządzania domu szczególną uwagę zwracamy na salon. Stanowi on centrum przestrzeni dziennej i powinien być najbardziej reprezentacyjnym pomieszczeniem. Designerskie grzejniki marki Purmo nie tylko zapewnią w nim komfort cieplny, ale także poprawią jego estetykę.

więcej

Wspólny standard “gigantów” smart home

Świat Smart Home zaczął przypominać biblijną wieżę Babel, gdzie mnogość producentów, a co za tym idzie standardów, ogranicza rozwój rynku. Jednak “giganci” świata IT podejmują dialog, który ma doprowadzić do powstania jednego uniwersalnego standardu i uporządkować świat inteligentnej automatyki domowej. Czy głównym celem jest tylko chęć zysku?

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";