Kampania Purmo "Loft Edition", czyli ciepło w pięknym stylu

Firma Rettig Heating, właściciel marki Purmo, największy producent branży grzewczej na świecie, rusza z nową kampanią promocyjną skierowaną do architektów, instalatorów i klientów indywidualnych. “Loft Edition” nawiązuje do industrialnego stylu wykończenia wnętrz. Z tej okazji producent przygotował wiele programów i wydarzeń, wspierających inicjatywę, które angażują autorytety ze świata architektury, designu, sztuki i blogosfery.

Kampania Purmo


Wraz z początkiem września rusza nowa kampania marki Purmo, “Loft Edition”. Jej kluczowym elementem jest dedykowana strona internetowa, na której znajdują się szczegółowe informacje dotyczące grzejników Delta, jak również wiele inspiracji z dziedziny architektury, sztuki i designu. Inicjatywa nawiązuje również do 100 rocznicy Bauhaus’u, niemieckiej uczelni artystyczno-rzemieślniczej, dzięki której modernizm w architekturze rozprzestrzenił się na cały świat.


Na stronie https://www.purmo.com/pl/loft-edition/, która poświęcona jest w całości nowemu projektowi, oprócz informacji o grzejnikach dekoracyjnych, technologii wykonania i zdjęć, znajduje się również sekcja inspiracyjna. Tam zostaną umieszczone wywiady z ludźmi związanymi ze sztuką, architekturą, projektowaniem wnętrz, ale również modą, którzy w swojej codziennej pracy posługują się designem, tworząc nową jakość pomieszczeń oraz przedmiotów. Jako pierwszy, opublikowaliśmy niezwykle inspirujący wywiad z Panią Renatą Higersberger, która pełni funkcję kustosza w Muzeum Narodowym w Warszawie.



Czy to wszystko, co przygotował producent z fińskimi korzeniami?

- Równocześnie startuje również promocja, w ramach której, każdy klient, zarówno indywidualny, jak i firmowy, będzie mógł zakupić grzejnik Delta w dowolnym kolorze z palety PURMO 2016 w cenie białego grzejnika. To również doskonała okazja do tego, by zakomunikować, że marka wzbogaca gamę kolorów grzejników Delta o 3 nowe pozycje: Patina Brown, Cooper, Steel& Clearcoat. Wierzymy, że nowe propozycje przyniosą wiele radości naszym odbiorcom i pomogą stworzyć, jeszcze ciekawsze aranżacje. – Robert Skomorowski, Product Manager, Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania płaszczyznowego.



Delta Laserline, czyli klasyka w nowym wydaniu

Marka Purmo posiada w swojej ofercie bogate portfolio grzejników, zarówno tych klasycznych, jak i dekoracyjnych, które oprócz walorów użytkowych, również pozytywnie wpływają na wygląd wnętrza. Jak twierdzą instalatorzy, ankietowani podczas targów Instalacje Poznań 2018, rośnie zapotrzebowanie na rozwiązania grzewcze wysokiej jakości, a sama cena przestaje być decydującym argumentem podczas dyskusji o zakupie. Jednak wciąż wielu klientów, nie ma świadomości, że taka grupa produktowa istnieje. Jak pokazuje sonda przeprowadzona przez markę Purmo, zaledwie 14% ankietowanych posiada w swoim domu grzejnik dekoracyjny.


Jednym z najpopularniejszych modeli grzejników Purmo jest Delta Laserline, produkowany w niemieckim Meiningen. To właśnie ten model będzie głównym przedstawicielem nowej kampanii “Loft Edition”, jako grzejnik idealnie wpisujący się w surowe, industrialne, loftowe wnętrza.


Jedyne takie spotkanie w branży

Jednym z kulminacyjnych punktów całej promocji jest wielkie spotkanie architektów i pasjonatów pięknych wnętrz – Purmo Design MeetUp, które odbędzie się 17.10.2019 w Rybniku.

Dlaczego to właśnie to miasto ma być gospodarzem i na 2 dni stać się Stolicą Stylu?

- To tutaj znajduje się fabryka grzejników Purmo. Chcieliśmy spotkać się w miejscu, które uważamy za “dom” naszej organizacji. – podkreśla Emilia Dudek, Marketing Manager Rettig Heating.  – Wierzymy, że to spotkanie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy miłośnikami pięknych wnętrz, dla których najnowsze trendy w branży wnętrzarskiej nie są obojętne.


Marka Purmo przygotowała bogaty program wydarzenia, który będzie nawiązywał do najnowszych trendów w dziedzinie dekoracji wnętrz oraz nowoczesnego designu. Podczas spotkania przedstawiciele producenta, podzielą się swoją wiedzą o aktualnych kierunkach rozwoju branży grzewczej.











Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»