Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 10.09.2019 18:35


Kampania Purmo "Loft Edition", czyli ciepło w pięknym stylu

Przeglądaj zdjęcia ->
Firma Rettig Heating, właściciel marki Purmo, największy producent branży grzewczej na świecie, rusza z nową kampanią promocyjną skierowaną do architektów, instalatorów i klientów indywidualnych. “Loft Edition” nawiązuje do industrialnego stylu wykończenia wnętrz. Z tej okazji producent przygotował wiele programów i wydarzeń, wspierających inicjatywę, które angażują autorytety ze świata architektury, designu, sztuki i blogosfery.

Kampania Purmo "Loft Edition", czyli ciepło w pięknym stylu


Wraz z początkiem września rusza nowa kampania marki Purmo, “Loft Edition”. Jej kluczowym elementem jest dedykowana strona internetowa, na której znajdują się szczegółowe informacje dotyczące grzejników Delta, jak również wiele inspiracji z dziedziny architektury, sztuki i designu. Inicjatywa nawiązuje również do 100 rocznicy Bauhaus’u, niemieckiej uczelni artystyczno-rzemieślniczej, dzięki której modernizm w architekturze rozprzestrzenił się na cały świat.


Na stronie https://www.purmo.com/pl/loft-edition/, która poświęcona jest w całości nowemu projektowi, oprócz informacji o grzejnikach dekoracyjnych, technologii wykonania i zdjęć, znajduje się również sekcja inspiracyjna. Tam zostaną umieszczone wywiady z ludźmi związanymi ze sztuką, architekturą, projektowaniem wnętrz, ale również modą, którzy w swojej codziennej pracy posługują się designem, tworząc nową jakość pomieszczeń oraz przedmiotów. Jako pierwszy, opublikowaliśmy niezwykle inspirujący wywiad z Panią Renatą Higersberger, która pełni funkcję kustosza w Muzeum Narodowym w Warszawie.



Czy to wszystko, co przygotował producent z fińskimi korzeniami?

- Równocześnie startuje również promocja, w ramach której, każdy klient, zarówno indywidualny, jak i firmowy, będzie mógł zakupić grzejnik Delta w dowolnym kolorze z palety PURMO 2016 w cenie białego grzejnika. To również doskonała okazja do tego, by zakomunikować, że marka wzbogaca gamę kolorów grzejników Delta o 3 nowe pozycje: Patina Brown, Cooper, Steel& Clearcoat. Wierzymy, że nowe propozycje przyniosą wiele radości naszym odbiorcom i pomogą stworzyć, jeszcze ciekawsze aranżacje. – Robert Skomorowski, Product Manager, Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania płaszczyznowego.



Delta Laserline, czyli klasyka w nowym wydaniu

Marka Purmo posiada w swojej ofercie bogate portfolio grzejników, zarówno tych klasycznych, jak i dekoracyjnych, które oprócz walorów użytkowych, również pozytywnie wpływają na wygląd wnętrza. Jak twierdzą instalatorzy, ankietowani podczas targów Instalacje Poznań 2018, rośnie zapotrzebowanie na rozwiązania grzewcze wysokiej jakości, a sama cena przestaje być decydującym argumentem podczas dyskusji o zakupie. Jednak wciąż wielu klientów, nie ma świadomości, że taka grupa produktowa istnieje. Jak pokazuje sonda przeprowadzona przez markę Purmo, zaledwie 14% ankietowanych posiada w swoim domu grzejnik dekoracyjny.


Jednym z najpopularniejszych modeli grzejników Purmo jest Delta Laserline, produkowany w niemieckim Meiningen. To właśnie ten model będzie głównym przedstawicielem nowej kampanii “Loft Edition”, jako grzejnik idealnie wpisujący się w surowe, industrialne, loftowe wnętrza.


Jedyne takie spotkanie w branży

Jednym z kulminacyjnych punktów całej promocji jest wielkie spotkanie architektów i pasjonatów pięknych wnętrz – Purmo Design MeetUp, które odbędzie się 17.10.2019 w Rybniku.

Dlaczego to właśnie to miasto ma być gospodarzem i na 2 dni stać się Stolicą Stylu?

- To tutaj znajduje się fabryka grzejników Purmo. Chcieliśmy spotkać się w miejscu, które uważamy za “dom” naszej organizacji. – podkreśla Emilia Dudek, Marketing Manager Rettig Heating.  – Wierzymy, że to spotkanie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy miłośnikami pięknych wnętrz, dla których najnowsze trendy w branży wnętrzarskiej nie są obojętne.


Marka Purmo przygotowała bogaty program wydarzenia, który będzie nawiązywał do najnowszych trendów w dziedzinie dekoracji wnętrz oraz nowoczesnego designu. Podczas spotkania przedstawiciele producenta, podzielą się swoją wiedzą o aktualnych kierunkach rozwoju branży grzewczej.











Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Wiosenna matamofoza łazienki - dekoracyjne grzejniki łazienkowe Purmo

Marka Purmo proponuje wosenną, inspirującą metamorfozę. Ozdobne grzejniki Purmo idealnie sprawdzą się w roli elementu „odświeżającego” aranżację każdego wnętrza

więcej

Grzejnik - produkt do zadań specjalnych. Inspiracje Purmo.

Zapraszamy dziś do świata inspiracji Purmo. Grzejnik to nie tylko produkt dostarczający ciepło. Designerskie, minimalistyczne formy współczesnych produktów stanowią oryginalne elementy wystroju wnętrz. Ale nie tylko ogrzewanie i dekoracja jest domeną grzejników. Zobacz, jak ciekawe funkcje może pełnić grzejnik w pomieszczeniu. Ograniczeniem może być jedynie nasza wyobraźnia

więcej

PURMO staje się PURMO - nowa identyfikacja marki

W obliczu dynamicznie zmieniającego się świata, społeczeństwo staje przed nowymi wyzwaniami dotyczącymi ochrony klimatu, wzrostu populacji i urbanizacji. Aby sprostać tym wyzwaniom i lepiej spełnić oczekiwania swoich klientów, marka PURMO zainwestowała w zmianę swojej strategii, obierając kierunek rozwoju zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. PURMO skupiło się na promowaniu systemowego podejścia z kompleksowymi i energooszczędnymi rozwiązaniami, a nie na poszczególnych grupach produktów. Aby to podkreślić, marka PURMO zaprezentowała swój nowy wizerunek, symbol oraz logo. Wielobarwny znak graficzny odzwierciedla wiedzę i doświadczenie w ogrzewaniu i chłodzeniu.

więcej

DEKORACYJNE GRZEJNIKI DO SALONU

Nie bez powodu podczas urządzania domu szczególną uwagę zwracamy na salon. Stanowi on centrum przestrzeni dziennej i powinien być najbardziej reprezentacyjnym pomieszczeniem. Designerskie grzejniki marki Purmo nie tylko zapewnią w nim komfort cieplny, ale także poprawią jego estetykę.

więcej

Wspólny standard “gigantów” smart home

Świat Smart Home zaczął przypominać biblijną wieżę Babel, gdzie mnogość producentów, a co za tym idzie standardów, ogranicza rozwój rynku. Jednak “giganci” świata IT podejmują dialog, który ma doprowadzić do powstania jednego uniwersalnego standardu i uporządkować świat inteligentnej automatyki domowej. Czy głównym celem jest tylko chęć zysku?

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";