Bosch otwiera sezon grzewczy, prezentując nową odsłonę kampanii wizerunkowej #LikeABosch

Heat smart #LikeABosch. Takim hasłem świętuje swój powrót Shawn – gwiazda IoT znana z odnoszącej sukcesy na całym świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Tym razem Shawn wraca z podróży do domu. W teledysku korzysta z inteligentnego regulatora Bosch EasyControl, sterując domowym systemem grzewczym zdalnie, za pomocą aplikacji na smartfonie.

Bosch otwiera sezon grzewczy, prezentując nową odsłonę kampanii wizerunkowej #LikeABosch

Rozwiązania IoT podnoszą jakość życia
Technologia zintegrowana w internecie zmienia sposób korzystania z wielu rozwiązań: Dzięki funkcji wykrywania obecności, system grzewczy automatycznie podnosi temperaturę, gdy któryś z mieszkańców zbliża się do domu. Inteligentny regulator Bosch EasyControl wraz z elektronicznymi głowicami termostatycznymi w połączeniu z aplikacją umożliwia też komfortowe sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i obsługę systemu grzewczego z dowolnego miejsca na świecie.


Sukces kampanii Bosch
Kontynuując swoją najnowszą kampanię wizerunkową, Bosch – jako wiodący dostawca rozwiązań z zakresu IoT – chce nawiązać do dotychczasowych sukcesów #LikeABosch. Bosch umacnia pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów produktów wyposażonych w opcję komunikacji przez internet, a wśród zatrudnionych przez koncern 27 000 programistów aż 20% pracuje w obszarze IoT. Według szacunków Bosch do roku 2020 wartość światowego rynku rozwiązań IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD.

Więcej informacji o EasyControl znajduje się na:

https://www.boscheasycontrol.com/pl/pl/easycontrol/przegląd/

Materiały oraz informacje dotyczące kampanii #LikeABosch są dostępne na stronie: https://www.bosch.com/internet-of-things/






Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»