Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 14.10.2019 13:54


MARKA WIŚNIOWSKI SPONSOREM BIEGU HERON CHALLENGE

Przeglądaj zdjęcia ->
MARKA WIŚNIOWSKI SPONSOREM BIEGU HERON CHALLENGE

W sobotę, 19 października, już po raz II biegacze, amatorzy biegania oraz całe rodziny wezmą udział w biegu na dystansie 12 km Heron Challenge. Główną ideą imprezy jest promowanie terenów Pogórza Rożnowskiego jako miejsca do aktywnego spędzania czasu. Sponsorem biegi została marka WIŚNIOWSKI, polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

Gościem specjalnym biegu będzie mistrz olimpijski Robert Korzeniowski – ambasador Heron Live Hotel. Były chodziarz, a dziś aktywny biegacz dla wszystkich uczestników poprowadzi profesjonalną rozgrzewkę, weźmie udział w biegu, wręczy medale i statuetki ze swoim autografem. Na pewno będzie można liczyć na autograf, pamiątkowe zdjęcia oraz cenne wskazówki mistrza.

Idea wyzwania biegowego zrodziła się z miłości do biegów górskich i pięknych terenów gminy Gródek nad Dunajcem nad Jeziorem Rożnowskim. W 2018 roku rozpoczęliśmy rozgrzewką - treningiem z samym Mistrzem Robertem Korzeniowskim, wyznaczeniem tras biegowych, a tym samym zaszczepieniem w uczestnikach ducha rywalizacji i miłości do biegania i pięknych terenów Beskidu Sądeckiego informuje Monika Bochenek – współorganizator Heron Challenge.

Wydarzenie ma wymiar charytatywny. Całość zebranych środków z tzw. opłaty wpisowej, zostanie przekazana na rzecz Fundacji Horyzont 360 w celu realizacji projektu ekologicznego pt. Podaj Dalej – posprzątajmy wspólnie Sądecczyznę.

Heron Challenge to nie tylko bieg. Organizatorzy zapraszają także dzieci i młodzież szkolną, która podczas wydarzenia będzie mogła uczestniczyć w zajęciach pod nazwą EKO - EVENT. Tematyka warsztatów, których głównym celem jest podniesienie świadomości ekologicznej w zakresie dbałości o środowisko będzie zróżnicowana. Podczas zajęć będzie można dowiedzieć się m.in. o tym jak przeciwdziałać zmianom klimatu i zmniejszać zanieczyszczenia powietrza. Na przygotowanych 3 stanowiskach uczestnicy poznają sposoby oszczędzania wody, wykonają proste eksperymenty z wodą, świnkę skarbonkę, przybornik na biurko czy ozdobny pojemnik z opakowań PET, a także obrazek „drzewko z mchu” oraz jesienne wianki wykorzystując przy tym naturalne materiały, takie jak szyszki, gałązki i liście. Dodatkowo miłośnicy sportów ekstremalnych będą mogły wziąć udział w zajęciach z bezpiecznej wspinaczki z GOPR.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Zajęcia odbędą się na świeżym powietrzu na terenie Heron Live Hotel w godz. 10:00 – 16:00

Wydarzenie Heron Challenge spełnia wszystkie aspekty bezpieczeństwa. Odbędzie się przy wsparciu Grupy Krynickiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz Fundacji GOPR, której główną misją jest rozwój techniczny ratownictwa górskiego,  doskonalenie ratowników GOPR oraz naprawa i modernizacja sprzętu i infrastruktury GOPR. Partnerem Głównym wydarzenia jest Województwo Małopolskie.

Projekt zrealizowano przy wsparciu firmy WIŚNIOWSKI i WFOŚIGW w Krakowie.







Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Marka WIŚNIOWSKI z koszulką z autografami Lewandowskiego i Szczęsnego dla WOŚP

Marka WIŚNIOWSKI w ramach 28. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiła na licytację koszulkę z autografami Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Jest to replika meczowej koszulki reprezentacji Polski, natomiast autografy są jak najbardziej prawdziwe.

więcej

WIŚNIOWSKI mocno kończy targowy rok 2019. Jak rozpocznie kolejny?

Częścią aktywności marki WIŚNIOWSKI na rynkach eksportowych jest udział w targach branżowych w całej Europie. W mijającym roku firma prezentowała swoje produkty m.in. w Niemczech, Norwegii, Włoszech, Austrii i Szwajcarii. Ten dynamiczny rok marka zakończyła udziałem w dwóch wydarzeniach na terenie Francji – targach BATIMAT oraz Paysalia.

więcej

Marka Wiśniowski partnerem strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki

W dniach 3-6 października w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie odbyło się II Ogólnopolskie Forum Stolarki, podczas którego można było zobaczyć najnowocześniejsze technologie z branży. W ramach wydarzenia po raz pierwszy została zorganizowana Wystawa Innowacji. Marka WIŚNIOWSKI jako prekursor innowacyjnych rozwiązań został partnerem strategicznym tego wydarzenia, a na wystawie pokazał WIŚNIOWSKI Concept – komplementarną ofertę produktową.

więcej

Wiśniowski wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.

więcej

Wejdź do domu za pomocą odcisku palca - nowość marki Wiśniowski

Nieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Marka WIŚNIOWSKI wprowadza na rynek unikalne rozwiązania, nowości i ulepszenia w ofercie stolarki dla domu. Dzięki temu klienci mogą liczyć na najnowocześniejsze w Europie produkty, które ułatwią ich codzienne życie.

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj";
bloki cad