Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 8.12.2021 18:46


Stylowy gabinet – jak go urządzić?

Przeglądaj zdjęcia ->
Prawidłowo urządzony gabinet zapewnia wygodną przestrzeń do swobodnej pracy i umożliwia przyjmowanie klientów lub kontrahentów w eleganckim stylu. Ważna jest funkcjonalność, ale dobrze, aby gabinet również wspaniale się prezentował. Jak urządzić to wnętrze, aby jednocześnie było stylowe i komfortowe?


Stylowy gabinet – jak go urządzić? Meble gabinetowe HEXOS


Funkcjonalne meble do gabinetu
Podstawą wyposażenia każdego pomieszczenia, również gabinetu, są odpowiednio dobrane meble. W przypadku mebli do gabinetu na pierwszym miejscu powinna być ich funkcjonalność i wygoda użytkownika. Duże biurko o przestronnym blacie zapewni odpowiednią przestrzeń roboczą, umożliwiając ustawienie komputera czy laptopa i pozostawiając miejsce np. na wypełnianie dokumentów. Warto, aby biurko miało szuflady lub szafkę do przechowywania dokumentów. Do biurka należy dopasować odpowiedniej wysokości fotel, zapewniający wygodną pozycję przez wiele godzin. Ważny jest również regał, na którym można ustawić segregatory lub książki niezbędne do pracy. W zależności od charakteru pracy i potrzeb w gabinecie może znaleźć się jeszcze szafa lub komoda.

Planując przyjmowanie kontrahentów, można dodatkowo zadbać o krzesła dla klientów lub niewielką sofę i stolik kawowy, umożliwiające przeprowadzenie spotkania w bardziej komfortowych warunkach. Niezależnie od tego, jakie meble planuje się zakupić ważne, aby były one dobrze wykonane, dzięki czemu będą trwałe i stylowe.

Poszukując odpowiedniego wyposażenia do gabinetu, warto sprawdzić ofertę Contino, która poza doskonałej jakości meblami oferuje również pomoc w aranżacji wnętrz.


Meble gabinetowe BRAVO

Odpowiednie oświetlenie – niezbędne w gabinecie
Właściwe oświetlenie nie tylko umożliwia komfortową pracę, ale stanowi również ważną część aranżacji wnętrza. Najkorzystniejsze jest oświetlenie naturalne, dlatego należy zadbać, aby okno nie było przesłonięte, a biurko ustawione tak, aby móc wykorzystać jak najwięcej dziennego oświetlenia. Dodatkowo w gabinecie powinny znaleźć się co najmniej 2 punkty świetlne: górne, centralne oraz punktowe na biurku. Górna lampa powinna dobrze oświetlać całe pomieszczenie. Natomiast lampka biurkowa powinna mieć możliwość regulacji kąta i wysokości, aby można było regulować strumień światła w zależności od aktualnych potrzeb. Do pracy najlepiej sprawdza się światło o białej, zimnej barwie, która sprzyja skupieniu i dobrze wpływa na koncentracje.


Stylowe dodatki – świetnie sprawdzą się w gabinecie
W gabinecie dodatki i dekoracje powinny być ograniczone do minimum, aby nie rozpraszały. Przyjmując klientów lub kontrahentów w gabinecie, lepiej zrezygnować z przedmiotów osobistych, co pomaga dobrze oddzielić przestrzeń prywatną od zawodowej. Dobrze sprawdzi się elegancki zegar, miękki dywan, który doda wnętrzu nieco przytulności, żywe kwiaty lub stylowe ramki, w których powiesimy certyfikaty, czy dyplomy. Ważne, aby ewentualne dodatki pasowały charakterem i kolorem do mebli oraz koloru ścian. Przestrzeń w gabinecie powinna być minimalistyczna i uporządkowana.


Meble gabinetowe TRIO



Harmonijne barwy – postaw na nie, aranżując gabinet
W gabinecie warto postawić na naturalne i neutralne barwy. Meble w białym lub brązowym kolorze z czarnymi lub srebrnymi akcentami są uniwersalne i eleganckie. Jeśli chcemy wprowadzić mocniejszy akcent kolorystyczny, to najlepiej wykorzystać go na małej przestrzeni np. na części ścian lub w dodatkach, inaczej całość może być przytłaczająca. Należy bowiem pamiętać, że jasne, neutralne barwy sprzyjają skupieniu i dlatego są najbardziej polecane do przestrzeni aranżowanych do pracy.


Meble gabinetowe AUTTICA



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Efektywna praca – czy przestrzeń ma znaczenie?

Odpowiedź na tak zadane pytanie może być tylko jedna: tak! I chyba nie trzeba o tym nikogo przekonywać. Przestrzeń, w której przebywamy, ma wpływ nie tylko na jakość naszej pracy, ale też ogólne samopoczucie czy poziom energii. Właśnie dlatego projektowanie wnętrz biurowych jest zadaniem, które powinno się powierzać profesjonalistom

więcej

Szkolenia i konferencje - jak przygotować biuro?

Organizowanie szkoleń i konferencji to w jednych firmach codzienność, a w innych – raczej okazjonalna sprawa. Niemniej jednak konieczność przystosowania pomieszczeń biurowych na potrzeby tego rodzaju spotkań to zadanie, które spotkać może również pracowników takich przedsiębiorstw, gdzie nie jest to codzienność. Co wtedy zrobić? Jak się za to zabrać? Chętnie podpowiemy!

więcej

Na co zwracać uwagę przy wyborze mebli biurowych?

Nowocześnie wyposażone, przyjazne pracownikom biuro to miejsce pracy, do którego chce się przychodzić. Wykonywanie swoich obowiązków zawodowych w biurze, które jest urządzone zgodnie z najwyższymi standardami, jest o wiele łatwiejsze, przyjemniejsze i bardziej efektywne. Nie dziwi zatem fakt, że tak wielu pracodawców przywiązuje dużą wagę do tego, aby stworzyć swoim podwładnym przestrzeń, w której pracownicy będą mogli bez przeszkód realizować swoje zadania i która uwzględnia ich potrzeby

więcej

BHP w biurze

W obiegowej opinii przestrzeganie zasad BHP ma największe znaczenie dla tych pracowników, którzy pracują fizycznie, w trudnych warunkach, w otoczeniu ciężkich maszyn i niebezpiecznych sprzętów. Tymczasem pewne zagrożenia dla zdrowia niesie ze sobą także praca biurowa. Warto o tym wiedzieć i stosować się do zaleceń, aby oszczędzić sobie niepotrzebnych kłopotów i ryzyka związanego np., z nieumiejętnym używaniem biurowych sprzętów

więcej

Aranżacja biura – dlaczego warto ją powierzyć firmie zewnętrznej?

Nowoczesne, dobrze wyposażone biuro, to znacznie więcej niż biurka, fotele i regały na dokumenty. Coraz większa liczba firm postanawia zatem powierzyć aranżację biurowej przestrzeni firmie zewnętrznej, aby mieć pewność, że jest ona zaprojektowana w odpowiedni sposób. Dlaczego warto postawić na tego rodzaju współpracę?

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;