Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 25.11.2021 15:17


Szkolenia i konferencje - jak przygotować biuro?

Przeglądaj zdjęcia ->
Organizowanie szkoleń i konferencji to w jednych firmach codzienność, a w innych – raczej okazjonalna sprawa. Niemniej jednak konieczność przystosowania pomieszczeń biurowych na potrzeby tego rodzaju spotkań to zadanie, które spotkać może również pracowników takich przedsiębiorstw, gdzie nie jest to codzienność. Co wtedy zrobić? Jak się za to zabrać? Chętnie podpowiemy!


Szkolenia i konferencje - jak przygotować biuro? Contino, stół konferencyjny, lite drewno


Dobór właściwych mebli do szkoleń i konferencji

Szkolenie szkoleniu nierówne. Niektóre spośród nich mają charakter czysto informacyjny i polegają na tym, że prelegent przekazuje uczestnikom określone wiadomości. Inne wręcz przeciwnie – mają w zamierzeniu aktywizować uczestników i zachęcać do wymiany opinii, doświadczeń i poglądów. Można także mówić o rozróżnieniu szkoleń i konferencji na takie, w których uczestniczy wiele osób oraz te tworzone z myślą o kameralnym gronie, kierowane do wąskiego kręgu wysoko wyspecjalizowanych ekspertów.

Dlaczego o tym mowa? Ponieważ rodzaj szkolenia i liczba uczestników mają podstawowe znaczenie, jeśli chodzi o odpowiednie przygotowanie pomieszczenia. Jeśli np. spotkanie będzie miało charakter typowo informacyjny, bardzo dobrym rozwiązaniem jest rozstaw krzeseł i stolików wedle schematu znanego ze szkoły. Z kolei w przypadku szkoleń o bardziej dynamicznym, nastawionym na dialog charakterze, lepiej sprawdzą się okrągłe stoły, bo to bardzo ułatwia wymianę zdań i kontakt uczestników pomiędzy sobą.


Contino, fotele OXCO



Stoły konferencyjne powinny być zatem dostosowane do rodzaju konferencji zarówno pod względem wielkości, jak i kształtu. Istotne jest również, by posiadały choć minimum udogodnień zapewniających większy komfort pracy uczestnikom spotkania. Mowa tu nie tylko o takich oczywistościach, jak odpowiednio duża przestrzeń pod blatem (niezbędna dla zagwarantowania swobody ruchów), ale też o bardziej technicznych kwestiach. Przepusty na kable, zamontowane w blacie wtyczki prądowe, do których można podłączyć komputer, możliwość regulacji wysokości i kąta nachylenia blatu (w przypadku pojedynczych stolików) – takie rozwiązania to już właściwie standard.


Contino, stół konferencyjny BALWOO



Wygodne fotele konferencyjne
Stoły i fotele to sprzęty, bez których w ogóle nie może być mowy o organizacji szkoleń i konferencji. O stołach była mowa już wcześniej, zatem czas powiedzieć słów kilka na temat jakie krzesła konferencyjne wybrać. W ich przypadku również wybór jest bardzo duży – od najprostszych, najbardziej uniwersalnych krzeseł, które można ustawić jedno na drugim i tym samym łatwiej przechowywać, aż po najbardziej zaawansowane fotele biurowe, z licznymi udogodnieniami i rozwiązaniami zwiększającymi komfort użytkowania do maksimum.


Contino, fotele NU


Ostatecznie wybór modelu powinien być podyktowany nie tylko wygodą uczestników, ale też rachunkiem ekonomicznym. Nie zawsze opłaca się inwestować w najdroższy sprzęt, który poza organizowanymi bardzo rzadko szkoleniami nie byłby w ogóle w użyciu. Najlepiej jest skorzystać z doradztwa fachowców, którzy nie tylko wiedzą, jakie produkty są aktualnie dostępne na rynku, ale też potrafią dopasować najlepsze rozwiązania do specyfiki organizowanych szkoleń i samej siedziby. Takich fachowców można znaleźć np. w firmie Contino, która oprócz sprzedaży mebli i sprzętów biurowych najlepszych producentów, świadczy także usługi w zakresie doradztwa i projektowania.




Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

Na co zwracać uwagę przy wyborze mebli biurowych?

Nowocześnie wyposażone, przyjazne pracownikom biuro to miejsce pracy, do którego chce się przychodzić. Wykonywanie swoich obowiązków zawodowych w biurze, które jest urządzone zgodnie z najwyższymi standardami, jest o wiele łatwiejsze, przyjemniejsze i bardziej efektywne. Nie dziwi zatem fakt, że tak wielu pracodawców przywiązuje dużą wagę do tego, aby stworzyć swoim podwładnym przestrzeń, w której pracownicy będą mogli bez przeszkód realizować swoje zadania i która uwzględnia ich potrzeby

więcej

BHP w biurze

W obiegowej opinii przestrzeganie zasad BHP ma największe znaczenie dla tych pracowników, którzy pracują fizycznie, w trudnych warunkach, w otoczeniu ciężkich maszyn i niebezpiecznych sprzętów. Tymczasem pewne zagrożenia dla zdrowia niesie ze sobą także praca biurowa. Warto o tym wiedzieć i stosować się do zaleceń, aby oszczędzić sobie niepotrzebnych kłopotów i ryzyka związanego np., z nieumiejętnym używaniem biurowych sprzętów

więcej

Aranżacja biura – dlaczego warto ją powierzyć firmie zewnętrznej?

Nowoczesne, dobrze wyposażone biuro, to znacznie więcej niż biurka, fotele i regały na dokumenty. Coraz większa liczba firm postanawia zatem powierzyć aranżację biurowej przestrzeni firmie zewnętrznej, aby mieć pewność, że jest ona zaprojektowana w odpowiedni sposób. Dlaczego warto postawić na tego rodzaju współpracę?

więcej

Industrialny styl w biurze

Styl industrialny od lat cieszy się dużą popularnością w aranżacji wnętrz. Jest elegancki, a przy tym komfortowy i przestrzenny – właśnie dlatego coraz chętniej wykorzystuje się go również w biurach. Zapewniając ciekawy i harmonijny wygląd, styl industrialny sprawia, że gabinet i biuro pełnią doskonałą funkcję reprezentatywną i zapewniają wygodną przestrzeń do pracy

więcej

Akustyka w biurze - czemu jest tak istotna?

Zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków, również akustycznych to obowiązek pracodawcy, który może mu przynieść wymierne korzyści. Nadmierny hałas negatywnie wpływa na samopoczucie, staje się niejednokrotnie być przyczyną przewlekłego stresu i obniża wydajność pracy. Dobrze zaprojektowane biuro powinno stwarzać przyjemne środowisko dźwiękowe, które zapewni wysoki komfort wszystkim osobom przebywającym w biurze

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;