Grzejniki Jaga - obudź w sobie artystę

Grzejniki Jaga - obudź w sobie artystę
Określenie firmy Jaga mianem producenta grzejników jest błędem rzeczowym i merytorycznym. Nadrzędnym celem firmy Jaga jest bowiem kreacja urządzeń i technologii  grzewczej przyjaznej ludziom i środowisku oraz pobudzanie emocji. Sprzedaż jest na kolejnych miejscach listy priorytetów. To trochę niezwykłe, ale też firma zwyczajna nie jest.

50 lat doświadczenia, aktywność w blisko 60 krajach świata, własne laboratoria badawcze, odwaga w podejmowaniu projektowych wyzwań, filozofia działania oparta na wartościach takich jak szacunek dla  natury, pobudzanie wyobraźni czy kreacja emocji. Do tego niezwykły właściciel firmy - designer, ekolog i wizjoner, który całym sobą zaświadcza o niezwykłym charakterze wydarzenia jakim jest Jaga, belgijski producent grzejników. W wizerunku Jaga oprócz wyrazistego logotypu uwagę zwracają niezwykłe symbole - pięć postaci to archetypy firmy, niezmienne od początku jej istnienia, czyli od ponad pół wieku Respect nature - w tym pojęciu przejawia się globalne podejście Jagi do procesu produkcji grzejników. Z szacunku dla środowiska oraz ludzi firma inwestuje w tworzenie grzejników i technologii grzewczych, które zużywają mniej energii, przez co są bardziej wydajne i ekonomiczne. Jaga wybiera zawsze najbardziej ekologiczną metodę produkcji oraz obniża zużycie materiałów. Wykorzystując surowce takie jak miedź, aluminium, stal, kamień czy drewno dba, by po zakończeniu cyklu życia grzejniki w jak największej części mogły zostać poddane recyklingowi. Grzejniki wyprodukowane z poszanowaniem środowiska oferują użytkownikowi równowagę pomiędzy indywidualną potrzebą zapewnienia ciepła, a globanym wpływem na planetę.


Niektórzy twierdzą, że sztuka może uratować Ziemię. Jaga ma dowody, że sztuka uratowała grzejnik (Awake the artist). Krok poza stylistyczne ramy, jaki kilkadziesiąt lat temu wykonała firma tworząc pierwsze na świecie grzejniki dekoracyjne, na zawsze zmienił rolę grzejnika na rynku oraz w naszych domach.


Maszyna do grzania stała się dziełem sztuki użytkowej, wartym uwagi, podziwu i pożądania. W swoich działaniach Jaga zawsze patrzy naprzód (Dream a future). Tworząc innowacyjne produkty, oszczędzając surowce i materiały,  projektując oszczędne technologie, budując stoiska ekspozycyjne z poprodukcyjnych odpadów dba o nasz wspólny, lepszy świat.


Jaga nie waha się mówić o swoich działaniach oraz motywować innych do pracy nad przyszłością świata.(Create emotion). W relacjach z biznesowymi partnerami Jaga chce dzielić się nie tylko swoimi produktami, ale też
przekonaniami i emocjami.


Jaga szuka ludzi z otwartymi umysłami, którym nieobce są wartości takie jak ekologia czy sztuka, i którym może przekazać swoje pasje (Building bridges). Firma głęboko wierzy, że warto budować mosty pomiędzy materializmem a duchowością, że natchnione działanie da lepszy efekt niż zimna kalkulacja. To jest klucz do innowacji.
Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»